2011-05-12, 15:35
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Spelar som Shen och märker att min ulti är helt meningslös??

Jag använder den men mitt target dör ändå och jag får cd??
Working as intended.
2011-05-12, 15:35
Medlem
hoppas du trollar... snälla..
2011-05-12, 15:37
Medlem
skölden tål ju INGET

Jag använder den på dem och dem dör innan jag äns teleportas, jag står kvar och får CD
Senast redigerad av tjosanitjompen 2011-05-12 kl. 15:39.
2011-05-12, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigitalCucumber
Vad finns det mer för info om hennes remake?
De har inte sagt så mycket, men på deras forum har vissa Riot-anställda pratat om en remake. Verkar som att hon ev. ska bli mindre tanky och med assassin.

Citat:

Den ger bara 200 i skydd på level 1. Du får tima den rätt så att din target inte dör. Om fem stycken attackerar en så ger det inte så mycket, men om en eller två attackerar så kan den vara mer värd. Du behöver ju inte heller vänta till just innan de dör innan du lägger den.
2011-05-12, 15:51
Medlem
l0ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
hoppas du trollar... snälla..

Haha, inte konstigt att h*n verkar förlora mycket.
2011-05-12, 15:52
Medlem
mitt fel...sorry
2011-05-12, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l0l
Haha, inte konstigt att h*n verkar förlora mycket.

Råkade bara missa den LILLA biten -.-
2011-05-12, 16:04
Medlem
Deedles avatar
Citat:

Japp, att rädda folk som dör (som det är tänkt som) funkar inte längre, på rank 1 ulti skyddar den 200 skada, tryndamere crittar 200+ på level 1 så ja, hans ulti är otroligt dålig, dessutom håller dom på och nerfar han ännu mer. :<
2011-05-12, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deedle
Japp, att rädda folk som dör (som det är tänkt som) funkar inte längre, på rank 1 ulti skyddar den 200 skada, tryndamere crittar 200+ på level 1 så ja, hans ulti är otroligt dålig, dessutom håller dom på och nerfar han ännu mer. :<

Känns ju inte så okej...
Hatar att spela tank och gå in på target, de går på tanken istället och får lågt hp, flyr och jag dör sen skyller dem på mig efter 5 försök då jag har 5 deaths -.-
2011-05-12, 16:41
Medlem
Citat:
Eller så drar du ultin när kompisen har 600 hp, du drar en taunt och så dödar ni fienden/din kompis springer. Onödigt att sitta och vänta på att kompisen ska bli låg. Det primära är ju att du kommer dit, skölden är en bonus.
2011-05-12, 16:48
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Eller så drar du ultin när kompisen har 600 hp, du drar en taunt och så dödar ni fienden/din kompis springer. Onödigt att sitta och vänta på att kompisen ska bli låg. Det primära är ju att du kommer dit, skölden är en bonus.
Problemet är ju att man inte blir teleporterad dit då skölden försvinner (eller är det om kompisen dör?), nä jag är rätt säker på att ultin interuptas om 200 skada tas, och i så fall är ultin verkligen värdelös då många champions har sköldar som som sköldar en hel del mer (typ Janna)
2011-05-12, 17:00
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Problemet är ju att man inte blir teleporterad dit då skölden försvinner (eller är det om kompisen dör?), nä jag är rätt säker på att ultin interuptas om 200 skada tas, och i så fall är ultin verkligen värdelös då många champions har sköldar som som sköldar en hel del mer (typ Janna)

Det är när personen dör. Det är ju inte för att ultin ger en liten sköld man väljer Shen utan för hans förmåga att splitpusha och sen hoppa rakt in i en fight om ens lag får problem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in