2011-05-12, 10:12
  #10609
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zerook
Spelade mitt första ranked game nyss, körde Xin zhao.(fick 15-5-5)

Jag mötte en AP alistar som döda mig på 2-4 spells trots min 170 magic res. Han hade cirka 50 sec cs på ulti och kunda ta alla när vi banka på honom. Slutade med en förlust. Hur fanken ska man kontra detta?
Banka inte på honom.
2011-05-12, 10:27
  #10610
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gayfarer
Har du laddat ner US klienten när du försökt logga in eller försöker du logga in med US konto på EU klienten?

Har också funderat på att testa US servarna, så det krävs bara att man laddar ner och installerar LoL igen fast från amerikanska sidan? Det blir alltså så att man har två st av samma spel?
2011-05-12, 10:33
  #10611
Medlem
Felzzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gayfarer
Har du laddat ner US klienten när du försökt logga in eller försöker du logga in med US konto på EU klienten?

Jag har tankat US klienten så har båda klienterna, men det funkar inte. Värkar blivit nått fel när jag reggade kontot skulle jag gissa på!
2011-05-12, 11:04
  #10612
Medlem
gayfarers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Har också funderat på att testa US servarna, så det krävs bara att man laddar ner och installerar LoL igen fast från amerikanska sidan? Det blir alltså så att man har två st av samma spel?

Precis, man behöver ha US klient för US konton och tvärt om

Citat:
Ursprungligen postat av Felzzan
Jag har tankat US klienten så har båda klienterna, men det funkar inte. Värkar blivit nått fel när jag reggade kontot skulle jag gissa på!

Då vettefan :/
2011-05-12, 12:04
  #10613
Medlem
Tankar North American Client just nu!
2011-05-12, 12:09
  #10614
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Tankar North American Client just nu!

varför vill du spela på US istället för EU?
2011-05-12, 12:30
  #10615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
varför vill du spela på US istället för EU?
Han vill väl spela med högre pingtider!

haha, jag har inte spelat på länge nu..Börjar få lite smått abstinens nu..
2011-05-12, 12:40
  #10616
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
varför vill du spela på US istället för EU?

Kul att testa bara, många här spelar ju tydligen på US
2011-05-12, 12:55
  #10617
Medlem
DigitalCucumbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Skulle nog säga att båda är lite OP, dvs riktigt bra. Fast å andra sidan, Vayne har jag inte sett så mycket. När hon är i mitt lag steker hon (kan vara spelarna också, plus att de får fin farm när de lanar med Soraka), när hon går i motståndarlaget är hon inte så farlig. Men hon verkar ha potential att steka. Tror många gör misstaget att gå mid, jag tror hon behöver stöd av support för att dominera. Kanske.

Irelia steker solo topp rätt bra. Dock kommer hon att bli omgjord/nerfad.

Vad finns det mer för info om hennes remake?

Citat:
Ursprungligen postat av ThePettsoN
Beror ju helt på hur resten av laget ser ut. Vayne är en assassin och ska fokusera helt och hållet på att göra skada, medans irelia är en bruiser och bör ha en blandning av survival & damage items.

Bortser man från dessa skillnader så hade jag dock sagt att de tillför nästan lika mycket. Båda har stun (irelia stun/slow) och är hemska att försöka komma ifrån. Skulle dessutom säga att Irelia solar en lane bättre tack vare sin passiva lifesteal & ultimate.

Låter som du tycker Irelia

Citat:
Ursprungligen postat av vobo1
Har inte spelat Vayne än så kan inte säga nåt om henne. Men Irelia har jag som min "main" (spelar alla heroes men hon är min karakär helt enkelt) och hon är IMO den roligaste karaktären i spelet. Har kört henne sen hon släpptes, har 80% win rate med henne i ranked. Hon är mycket stark just nu, kan inte hålla med om att hon är OP men mycket mycket stark, kommer förmodligen bli nerfad på något sett framöver men jag hoppas inte hon blir förstörd, kommer fortsätta spela henne i vilket fall som helst.
Skulle jag investera i en 6300 champ skulle jag köpa antingen Swain eller Irelia.

Okey, tror det blir Irelia om hon inte åker på en fet nerf i remaken.
2011-05-12, 13:03
  #10618
Medlem
har US versionen installerad men hittar den inte?? O.o står i listan av installerade program att jag har en League of Legends och en League of Legends NA Version 2.0



EDIT: okej kom på nu att man måste ju göra en ny mapp att installera det på...
__________________
Senast redigerad av tjosanitjompen 2011-05-12 kl. 13:14.
2011-05-12, 14:09
  #10619
Medlem
Istället för att ladda ner en helt ny klient kan ni ladda ner lol starter, http://lol.noamik.de/publish.htm
Går enkelt att välja us eller eu så patchar den om filen som säger åt spelet att välja server.

EDIT: Hittade tråden på forumet http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=718884&
2011-05-12, 15:28
  #10620
Medlem
Spelar som Shen och märker att min ulti är helt meningslös??

Jag använder den men mitt target dör ändå och jag får cd??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in