2011-04-23, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPothead
Hallå!

Får bara Error när jag ska starta ett spel. Det står "The launcher has experienced an error.Please restart this application." och när jag kollar i min log-fil står det:

Har provat installerat om spelet, laddat ner alla drivrutiner så några såna saknas inte, ominstallerat Adobe AIR, .NET Frameworks. Vad ska jag göra nu?

Det fungerade bra innan jag formaterade om datorn och några mer tips om hur jag ska fixa det får jag inte från deras forum så nu vänder jag mig till er.

Tacksam för svar.

EDIT:
Jag kommer in i klienten, det är när jag ska joina ett game som jag får Error.

Hade samma problem som dig. Ladda ner senaste DirectX och det skall funka utmärkt!
2011-04-23, 14:37
Medlem
fliirps avatar
Ni som spelar Nasus, hur spelar ni den? Ni som köre pure dps, vilka items rekommenderar ni ?
2011-04-23, 15:07
Medlem
Flaxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliirp
Ni som spelar Nasus, hur spelar ni den? Ni som köre pure dps, vilka items rekommenderar ni ?

Spelar honom och köper lite olika för jag ju alltid lite beroende på teamet och matchen men börjar alltid med sheen sen om jag är dps så går jag ungefär den här vägen om jag minns rätt:

Sheen > Boots (antingen Tabi eller 25% AS) > Last whisper > Zeal > Guardian Angel > sedan Phantom Dancer, Infinity Edge, Trinity Force, Bloodthirster i lite olika ordning beroende på matchen som sagt, brukar alltid byta ut bootsen mot något bättre i end-game.

I matchen nyss hade jag dock Trinity Force, Guargian Angel, Phantom Dancer, Hextech Gunblade, Atma's Impaler och Last Whisper och fick 20/6/19
2011-04-23, 16:23
Medlem
askaninjas avatar
Citat:

Nasus bör inte spelas som DPS imo. Sheen/trinityforce och alternativt en sen LW är all dmg han behöver.
2011-04-23, 16:51
Medlem
Citat:

Mana sten -> Shen -> Skor -> 15 CD skorna eller MR skorna -> Glacial Shroud -> Trinitiy-force/Frozen Heart -> Last Whisper -> Bilgewater Cutlass/Executioner's Calling -> Sunfire Cape/Aegis of the Legion

Randuins omen köpte jag med förut, men efter nerfen så gillar jag den inte längre och nu köper jag förmodligen sunfire cape istället.

När jag skriver / så är det två items som jag köper men vilket jag köper först beror på, jag köper alltså både Trinity-force och Frozen heart.
Senast redigerad av Dsndss 2011-04-23 kl. 16:56.
2011-04-23, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askaninja
Nasus bör inte spelas som DPS imo. Sheen/trinityforce och alternativt en sen LW är all dmg han behöver.

Kolla på hans spells, han passar inte till något annat än dps..
2011-04-23, 18:04
Medlem
Citat:
Jag brukar starta med Sheen sedan Mercury's Treads, uppgraderar Sheen till Trinity Force.
Fortsätter sedan med The burtalizer, Infinity Edge och sedan Ghostblade.
Om spelet inte är slut då köper jag Black Cleaver och The Bloodthirster/Phantom Dancer...
2011-04-23, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ossst
Jag brukar starta med Sheen sedan Mercury's Treads, uppgraderar Sheen till Trinity Force.
Om spelet inte är slut då köper jag Black Cleaver och The Bloodthirster/Phantom Dancer...
Lite väl lite survivability.

Citat:
Kolla på hans spells, han passar inte till något annat än dps..
vet du vad hans ulti gör?

imo gör sig nasus bäst som en offtank/tankig dps
2011-04-23, 20:17
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Är det kul att bli sönderburstad?
2011-04-23, 20:22
Medlem
Någon annan som har problem med ett kraschande lol?
Mitt kraschar efter man valt heroes, när gamet skall laddas ( då leauge of legends symbolen kommer upp)
Sen står den bara och tuggar ett bra tag sen händer inget.. Efter ett tag så poppar dock en ruta upp med som säger något med unable to connect to server...
Senast redigerad av Prtlrd 2011-04-23 kl. 20:34.
2011-04-23, 23:49
Medlem
VanityFairs avatar
Nån som vill spela med en noob?

Håller på att lära mig skiten.... mitt acc är
2011-04-24, 00:18
Medlem
Citat:
en ren dps ska inte vara ren dps imo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in