2010-06-17, 01:42
Medlem
Sletenkatts avatar
Älskar solo que... Förlorat 7 gånger irad på US skiten för att man hamnar i ett lag som är helt retarded och av någon anledning får man möta lvl 30s och runt 20 när man själv är lvl 18. Och sen när man förlorar 1 inhibitator bestämmer sig 1 för att vara "afk" men har tid att röra sig då och då så den inte får leaver... MM systemet blir bara mer skit... Undra varför man inte kör solo på EU skulle fan varit värre..

Sen borde det vara krav på Trynds att köra 100 practice games så dem inte suger kuk...

Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
Kanske blir det bättre sen när man kommer upp lite i level, hoppas fan det.

Så länge du kör ensam så kommer du få damp vartannat game då man nästan alltid lyckas få en feeder eller en som tror han kan ta 3vs1 o skit...

Hoppas det blir bättre när säsong 1 kommer ut... Längtar redan som fan.
Senast redigerad av Sletenkatt 2010-06-17 kl. 01:44.
2010-06-17, 06:36
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
Så länge du kör ensam så kommer du få damp vartannat game då man nästan alltid lyckas få en feeder eller en som tror han kan ta 3vs1 o skit...

Word! Tycker det verkar riktigt fett. Speciellt draftmode *drool*
2010-06-17, 06:54
Medlem
hehe har testat lite dr. mundo nu, fan vilken skön champ

Early kills har aldrig varit lättare att få med cleaver+agony och bara jaga.
Har dock aldrig hunnit ta mig till ett lategmae med honom än då jag alltid lyckas hamna med folk som leker mat.
2010-06-17, 13:15
Medlem
Nån som är på lite lir ikväll?

Och daanieel21, ursäkta kvaliten på mitt spelande igår, jag hade druckit lite för mycket vin så att säga.
2010-06-17, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Nån som är på lite lir ikväll?

Och daanieel21, ursäkta kvaliten på mitt spelande igår, jag hade druckit lite för mycket vin så att säga.
Haha jag e nog på ikväll med Ingen fara det gick ju så bra för vårt lag ändå
2010-06-17, 15:43
Medlem
Pqps avatar
Citat:
.

Korrekt uttalande, har själv spelat kanske 10-15 games och är helt ny inom denna speltyp (dota, hon, sc, lol etc). Är man dock vettigt funtad så fattar man vad det hela går ut på och lackar lätt ur och bara kryssar sig ur games då man lirar med totala nollor.

Själv har jag fattat tycke för Ashe då jag anser att jag fått ganska bra känsla på att lira denna karaktären, den motsvarar precis min spelstil. Kan väldigt lätt hålla en linje själv och samtidigt harassa bra utan att själv förlora liv eller misslyckas med farmandet, samtidigt är ultin väldigt bra och klassen är väldigt mobil.
2010-06-17, 16:23
Medlem
OneUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pqp
Själv har jag fattat tycke för Ashe då jag anser att jag fått ganska bra känsla på att lira denna karaktären, den motsvarar precis min spelstil. Kan väldigt lätt hålla en linje själv och samtidigt harassa bra utan att själv förlora liv eller misslyckas med farmandet, samtidigt är ultin väldigt bra och klassen är väldigt mobil.
Ja fy fan, vänder ofta hela jävla matchen
2010-06-17, 17:58
Medlem
Citat:

Konstiga ar att det oftare hander pa ens eget lag :/ Med tanke pa att man inte feedar sjalv borde det ju va mer sannolikt att det andra laget feedar men ICKE...
2010-06-17, 22:11
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponjavic
Konstiga ar att det oftare hander pa ens eget lag :/ Med tanke pa att man inte feedar sjalv borde det ju va mer sannolikt att det andra laget feedar men ICKE...

Tror faktiskt att det är så att väldigt många som kör normala games faktiskt är premades. Sen kanske det finns marginaler med 1-2 randoms i nått game och dessa kan variera från noobs till skillade. Vill man spela normal kör man helt enkelt premades, det finns ju en LFG kanal som jag tror många faktiskt använder för att se till att inte hamna i ett helt random lag.

Kör man bara en helt random soloque misstänker jag att servers parar ihop en med andra soloques, eller allafall att marginalerna för att hamna med likasinnade (solo's) är större. Ibland kommer man ju med några som säger sig vara "tillsammans" för dom vill ha samma lane etc, men fan inte ofta.

Blir som sagt soft med säsong 1 med allt vad det innebär.
2010-06-18, 09:07
Medlem
Ockstaerrs avatar
Säsong 1 blir precis vad spelet behöver just nu. Lite mer hardcore för dom som vill ha det. Men att dom även behåller casual känslan som existerar nu. Att man bara kan hoppa in och köra 1 match nån gång och fortfarande ha gör kul.

Förövrigt så älskar jag att TF har blivit lite mer AP vänlig
2010-06-19, 00:35
Medlem
Nån som vill lira ett game nu?
2010-06-19, 04:18
Medlem
Kwelis avatar
Nu när man börjar komma upp i lvl lite smått (väldigt smått) känner man fan att man behöver folk att lira med. Jag är lvl 13 på EU. Nån man kan lira med?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in