2011-04-14, 16:06
Medlem
Mango123456s avatar
Fan, FML ledig hela dagen från skolan och tänkte nöta LoL med Brand och RL polare men nä visst fittservern ska vara nere hela jävla dagen
2011-04-14, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av askaninja
I min mening så kan de gott ge 100 RP i kompensation de som inte spenderat mins 50$ på sitt konto och sedan ge en högra kompensation till de som faktiskt investerar pengar i spelet. Lovar att 80% av alla crybabies inte änns spenderat en krona på spelet.

Tyvärr är det så, folk är så jävla giriga
2011-04-14, 16:11
Medlem
Artmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askaninja
I min mening så kan de gott ge 100 RP i kompensation de som inte spenderat mins 50$ på sitt konto och sedan ge en högra kompensation till de som faktiskt investerar pengar i spelet. Lovar att 80% av alla crybabies inte änns spenderat en krona på spelet.

Ja, man borde få mer komp. om man spenderat mer cash på spelet.
2011-04-14, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmann
Ja, man borde få mer komp. om man spenderat mer cash på spelet.

Fast man kan ju tänka såhär också, varför spendera pengar på ett spel som har sina servrar nere hela tiden, så man ändå inte har nytt av de skins/champions man köpt?

Jag vill köpa RP, men är osäker om jag tänker göra det när jag ser hur ofta servrarna är nere
2011-04-14, 16:18
Medlem
Artmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiCE ♫
Fast man kan ju tänka såhär också, varför spendera pengar på ett spel som har sina servrar nere hela tiden, så man ändå inte har nytt av de skins/champions man köpt?

Jag vill köpa RP, men är osäker om jag tänker göra det när jag ser hur ofta servrarna är nere

Det är just därför dom som köpt rp för rl cash borde få mer komp.
2011-04-14, 16:23
Medlem
Jag har spenderat ca 50 kr på det här spelet och mer är det enligt mig inte värt, kanske låter snålt men tycker det är alldeles för mycket med det som inte riktigt fungerar än, sen kommer season 2 med snart då tydligen allt ska fixas samt göras om så det känns lite som att man har suttit och spelat en beta. Gillar jag inte matchmakingsystemet heller riktigt, plus en del annat.

Har med andra ord all förståelse för folk som inte vill betala för det, men håller med om att det ger mindre rätt att klaga.
2011-04-14, 16:30
Medlem
Dr.Elmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiCE ♫

Har spelat från och med betan och tycker då fan inte servrarna är nere ofta?
2011-04-14, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Elmo
Har spelat från och med betan och tycker då fan inte servrarna är nere ofta?
Nej dom har ju bara varit nere några timmar varje dag denna veckan....
2011-04-14, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Summoners!

We will be taking the servers down for maintenanceThursday, April 14th from 00:30 UK Time to implement the new patch (patch notes are available HERE).

The maintenance will start at 00:30am, at which time players trying to log in will no longer be able to access the game servers. People already in game will be given sixty minutes to finish their current game but will be unable to start new ones.

UPDATE 11:30: Our Team expect the server to be back from maintenance within 2 hours following tests.

UPDATE 13:15: While bringing up the system for verification, we noticed an issue with one of our databases. In order to avoid potential poor player experience, we are extending downtime by 3 hours to fix the issue. Once resolved, we'll verify the system and release the patch to users.
Jaha nu har det gått mer än 3 timmar men ändå så är servern nere
För i helvete. Vad tror ni vi får? Ip-boost? RP?
2011-04-14, 16:38
Medlem
Fiskebowts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wingie
Vi får 350(?) RP.
2011-04-14, 16:39
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wingie

Fortfarande 35 minuter tills det har gått 3 timmar, de går efter GMt, inte GMT+1
2011-04-14, 16:40
Medlem
Dr.Elmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ossst
Nej dom har ju bara varit nere några timmar varje dag denna veckan....
Jo, fast enligt personen jag citerade är det inte värt att spendera pengar på något som inte fungerar. Ser du på de senaste tre dagarna så ja, det har varit värdelöst. Ser du på den senaste månaden så blir det en annan historia, eller hur?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in