2011-07-27, 01:40
Medlem
h4xors avatar
Vad har hänt med spelet nu?

Går ej att spela...
2011-07-27, 01:46
Medlem
Flaxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leifloket
Jo, Q på Gangplank proccar sheen, eftersom GPs Q "applies on-hit effects". Kan även critta vad jag vet. (Om dom inte har ändrat på GP en massa sen sist jag spelade honom, som jag vet att dom har gjort)

Citat:
Ursprungligen postat av Joeens
Gangplank shoots a target unit for 20/45/70/95/120 plus 100% of his attack damage as physical damage. Gangplank gains 4/6/8/10/12 extra gold if Parrrley deals a killing blow. This ability can crit and applies on hit effects.

Då ber jag om ursäkt och ger mig
2011-07-27, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Vad har hänt med spelet nu?

Går ej att spela...

Tror att det är patch på g
2011-07-27, 01:50
Medlem
så j*vla görr med monkey king!
us servern har ju fått den =)
2011-07-27, 01:51
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temporaryaccount
oh fyfan --- möter en leblanc som leker sig så jävla mycket.. Såklart har hon nu redan 8.0 .. FYFAN , man blir så J*vla irriterad på folk som spelar leblanc och äger för det är så jävla enkelt-. Less som fan på den champen.
spela henne själv då om det är så jävla enkelt?
Älskar att pubstompa noobs som dig med henne
2011-07-27, 01:51
Medlem
men fuck detttttttttttttttttttttta sitter på lan -.-
2011-07-27, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nedrans
spela henne själv då om det är så jävla enkelt?
Älskar att pubstompa noobs som dig med henne

Älskar att kn*lla noobs som dig med ap morder

Citat:
Ursprungligen postat av Aware
men fuck detttttttttttttttttttttta sitter på lan -.-

Lite fel dag att lana LoL kanske? trollface
2011-07-27, 02:12
Medlem
ReMiiXs avatar
Någon som vet när skiten ska funka igen?
2011-07-27, 02:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReMiiX
Någon som vet när skiten ska funka igen?
Summoners!

We’re coming up to our first patch on the new, dual European platform environment. Since we have not performed a patch on these two platforms in the past, we will be staggering the release of the Wukong patch in Europe. Starting at 01:30 CEST, we will begin by bringing down EU Nordic & East for patch. The following day, we will begin updating EU West (Thursday, 28/7 00:30 BST). Wukong and the rest of the patch content will be available for purchase shortly after your platform goes live following scheduled maintenance.

Going forward, it is our intention to patch both platforms simultaneously. However, as a part of our continued commitment to improving the quality of service in Europe, and in an effort to avoid any complications that might result from working with this new environment, we have decided to focus our efforts on one platform at a time for the initial patch. We apologize for any impact that this change in timing might have to your regular gameplay schedule.

Thank you for bearing with us, and thank you for playing League of Legends!
2011-07-27, 02:17
Medlem
Vad fan... ända sen mitt virusskydd har "föråldrats" så har LoL slutat funka!!
Servern är alltid upptagen, finns det någon här som kan hjälpa mig börjar bli tokig...
2011-07-27, 02:19
Medlem
Shogun-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norman-5
Vad fan... ända sen mitt virusskydd har "föråldrats" så har LoL slutat funka!!
Servern är alltid upptagen, finns det någon här som kan hjälpa mig börjar bli tokig...

Haha, inget att oroa sig över, inte nu i alla fall. Just nu pågår en patch så spelet är oåtkommligt för tillfället.
2011-07-27, 02:20
Medlem
Traktorkraschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temporaryaccount
oh fyfan --- möter en leblanc som leker sig så jävla mycket.. Såklart har hon nu redan 8.0 .. FYFAN , man blir så J*vla irriterad på folk som spelar leblanc och äger för det är så jävla enkelt-. Less som fan på den champen.
Banshe ditt jävla våp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in