2011-04-03, 18:45
  #8317
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Är du go eller?


Nej hon suger verkligen inte. CDn på Q är riktigt låg så man kan hålla en fiende nästintill perma silencad, hon har bra escape och en väldigt äcklig snare. CDR är ett måste på henne, dock.

Läs mitt inlägg igen
2011-04-03, 18:47
  #8318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Är du go eller?


Nej hon suger verkligen inte. CDn på Q är riktigt låg så man kan hålla en fiende nästintill perma silencad, hon har bra escape och en väldigt äcklig snare. CDR är ett måste på henne, dock.


Får la försöka igen då, träning ger färdighet!

Någon som vet ifall man kan spela i Window mode utan att LoL konstant måste vara längst fram av alla fönster? ganska jobbigt.
2011-04-03, 19:05
  #8319
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Läs mitt inlägg igen
Ja.

Nu då?
2011-04-03, 19:37
  #8320
Medlem
Okej jag skiter i LeBlanc...
2011-04-03, 19:43
  #8321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Okej jag skiter i LeBlanc...

Leblanc är riktigt bra
2011-04-03, 19:50
  #8322
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Tänkte testa spelet idag men när jag skulle starta det så fick jag ett problem, nämligen detta:
http://tinypic.com/view.php?pic=rqylmu&s=7

Vad kan felet vara? Jag har testat att starta om spelet och datorn men inte hjälpt.
2011-04-03, 19:51
  #8323
Medlem
Spelade med en high elo friend (1875 and rising) och tre andra idag, Normal. Mötte han som just nu är plats 6:e i Solo Rating EU, Blazzka. Han har 2153 rating. Han fick 2/13/1 med Miss Fortune. Jag fick 11/1/19 med Shen, dog bara för att jag blev divad av 1878 solo rating Malphite som jag fick lane mot. Han fick 3/10/2. Med andra ord, vi stekte.

Rätt kul att möta en av de högre rankade spelarna, faktiskt. Hade lite lagg, dock, typ 100, så det var inte en idealmatch. Missade många lasthits på grund av det, men det gick bra ändå. Som sagt, vi stekte.
2011-04-03, 19:58
  #8324
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
Precis detta är det vanliga.

Här är en guide av Westrice som är en av de bästa Akali spelarna:
http://solomid.net/guides.php?g=8
Notera att han aktiverar båda passiva vid level 1

Vem gör inte det?
2011-04-03, 20:01
  #8325
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Spelade med en high elo friend (1875 and rising) och tre andra idag, Normal. Mötte han som just nu är plats 6:e i Solo Rating EU, Blazzka. Han har 2153 rating. Han fick 2/13/1 med Miss Fortune. Jag fick 11/1/19 med Shen, dog bara för att jag blev divad av 1878 solo rating Malphite som jag fick lane mot. Han fick 3/10/2. Med andra ord, vi stekte.

Rätt kul att möta en av de högre rankade spelarna, faktiskt. Hade lite lagg, dock, typ 100, så det var inte en idealmatch. Missade många lasthits på grund av det, men det gick bra ändå. Som sagt, vi stekte.
grymt
Skulle också vilja möta de "stora grabbarna" men det kommer dröja lite då jag sitter fast i low elo

Förresten spelade du in den matchen via lolreplay?
2011-04-03, 20:02
  #8326
Medlem
Nihennas avatar
Testade precis Corki för första gången då jag hört att han ska vara en bra carry om inte den bästa.

Helvete vad man slaktar med Gattling Gun, jag trodde att den skulle ta över auto attacks helt men när jag såg att jag fortsatte att skjuta med vanlig samtidigt såg jag ut såhär O_O, gattling gun+Auto Attack+True Damage+Spamma raketer i team fights = Win.

Dog dock en hel del, slutade med 19/9/17 eller något men som sagt, första gången samt att jag mötte en helvetiskt bra Ashe i mitten.

Något jag dock inte gillar är den korta rangen på Q, behövs nästan melee range för att skjuta den.
2011-04-03, 20:03
  #8327
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zalzhar
Vem gör inte det?
många som jag har mött eller spelat med, fast då har jag en +30 win/loss i normal, det kanske inte är vanligt vid den elon. Har även låg elo i ranked, och även där ser jag typ ingen som har båda aktiverade. Kanske är det vanligare i högre elo
2011-04-03, 20:05
  #8328
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Testade precis Corki för första gången då jag hört att han ska vara en bra carry om inte den bästa.

Helvete vad man slaktar med Gattling Gun, jag trodde att den skulle ta över auto attacks helt men när jag såg att jag fortsatte att skjuta med vanlig samtidigt såg jag ut såhär O_O, gattling gun+Auto Attack+True Damage+Spamma raketer i team fights = Win.

Dog dock en hel del, slutade med 19/9/17 eller något men som sagt, första gången samt att jag mötte en helvetiskt bra Ashe i mitten.

Något jag dock inte gillar är den korta rangen på Q, behövs nästan melee range för att skjuta den.
Men just detta kompenseras med ultin som har en högre range och är ett bra verktyg när du ska harassa och få dina nödvändiga kills(när du jagar eller när du vill ks:a)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in