2011-04-01, 13:04
  #8185
Medlem
Mc_gyvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Text.
En fråga bara: spelar du på eu eller us?

Och ang Teemo så klassas väll han som en av dom bästa i solo q? Iaf på US då en lirare där klättrade till toppen med enbart Teemo - rainman tror jag han heter.
2011-04-01, 13:20
  #8186
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mc_gyver
En fråga bara: spelar du på eu eller us?

Och ang Teemo så klassas väll han som en av dom bästa i solo q? Iaf på US då en lirare där klättrade till toppen med enbart Teemo - rainman tror jag han heter.

The Rain Man kom till #1 i solo queue med Teemo + hans taktik som är så bra och enkel att utföra med Teemo.
2011-04-01, 13:31
  #8187
Medlem
Dr.Elmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mc_gyver
En fråga bara: spelar du på eu eller us?

Och ang Teemo så klassas väll han som en av dom bästa i solo q? Iaf på US då en lirare där klättrade till toppen med enbart Teemo - rainman tror jag han heter.
Det är lätt att referera till en specifik person, men generellt sätt ser jag absolut inte teemo som en topphjälte. Är man en solospelare är han säkert hur mysig som helst, men då jag är lagspelare fastän jag spelar solo kön tycker jag inte han bidrar med så mycket, då merparten inte kan hantera sina hjältar. Teemo i mina ögon kan lätt sluta i en 4vs5 situation (där teemo saknas). [1300-1400 elo]
2011-04-01, 13:39
  #8188
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Elmo
Det är lätt att referera till en specifik person, men generellt sätt ser jag absolut inte teemo som en topphjälte. Är man en solospelare är han säkert hur mysig som helst, men då jag är lagspelare fastän jag spelar solo kön tycker jag inte han bidrar med så mycket, då merparten inte kan hantera sina hjältar. Teemo i mina ögon kan lätt sluta i en 4vs5 situation (där teemo saknas). [1300-1400 elo]

Jo, men i 2000+ ELO så brukar det oftast funka bra att köra Teemo som just solo, pushar top hela tiden och tvingar motståndarna att gå dit, men dom lyckas aldrig ganka han, och då får resten av laget övertag (4v3) lite samma sak som HotShotGG brukar göra med Nidalee.
2011-04-01, 13:40
  #8189
Medlem
askaninjas avatar
Nu får dom faan snart sluta släppa massa förbannade champions var och varannan vecka... Blir sjukt trött på det.
2011-04-01, 13:43
  #8190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askaninja
Nu får dom faan snart sluta släppa massa förbannade champions var och varannan vecka... Blir sjukt trött på det.

börjar bli tjatigt med nya champs hela tiden, blir bara jobbigt med så många olika att hålla reda på och det känns som att det kommer finnas 100 champions snart..
2011-04-01, 14:04
  #8191
Medlem
pjalles avatar
Hur ska de annars tjäna pengar? Nya hjältar är en bra inkomst.

Men jag antar att ni kan göra bättre själva
2011-04-01, 14:10
  #8192
Medlem
Supersnutens avatar
Köpte nyss Lee Sin och körde lite mot bottar! Tror han kommer att bli grymt svår att spela mot riktiga spelare, men riktigt bra när man väl lär sig honom...

Vad tror ni är en passande build till honom? Funderar på att köra den jag brukar köra när jag lirar Gangplank, det är (generellt) IE, 1-2 Phantom Dancers och sen oftast Bloodthirster, borde väl fungera fin fint? Eller tror ni man bör fixa mer armor till honom kanske? Hm.. Ska bli kul att försöka hitta någon bra build iaf!
2011-04-01, 14:34
  #8193
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersnuten
Köpte nyss Lee Sin och körde lite mot bottar! Tror han kommer att bli grymt svår att spela mot riktiga spelare, men riktigt bra när man väl lär sig honom...

Vad tror ni är en passande build till honom? Funderar på att köra den jag brukar köra när jag lirar Gangplank, det är (generellt) IE, 1-2 Phantom Dancers och sen oftast Bloodthirster, borde väl fungera fin fint? Eller tror ni man bör fixa mer armor till honom kanske? Hm.. Ska bli kul att försöka hitta någon bra build iaf!
nja snarare mer hp han är lite squishy kanske slänga in en frozen mallet istället för en extra phantom dancer
2011-04-01, 14:35
  #8194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Hur ska de annars tjäna pengar? Nya hjältar är en bra inkomst.

Men jag antar att ni kan göra bättre själva

Nej, vi kan inte göra bättre själva, sa bara att jag tyckte det började bli jobbigt med alla nya champions dom släpper hela tiden. Men eftersom att det är ett f2p spel så måste dom ju få in pengar på nått sätt och just nu är det väl enda sättet med nya champions + skins.

HotShotGG spelar Lee Sin nu och han gillar inte den verkar det som
2011-04-01, 15:16
  #8195
Medlem
Tekoppars avatar
Gud jag gillar verkligen Lee Sin, Trinity Force och Blood + W ger sjuk survival. Han är absolut inte OP utan jag tycker han verkar vara riktigt balanserad förutom att Wet (andra spellen på Wet) kanske är lite kraftfullt, 30% life/spell vamp och 30 armor. Gillar hans R, kickade in en Swain mot en Nasus som flydde och Nasus dog men Swain överlevde tyvärr med 150hp.

Tycker han är lite som Shen + Xin/Yi.

@Pjalle; Går väl att skicka ut varannan vecka ny champion och varannan vecka ny legendary skin. Finns väl ett flertal champions som inte har något legendary skin och om de inte har någon legendary skin kan dem väl skicka ut 2-3 st nya.
2011-04-01, 15:20
  #8196
Medlem
Tjenare FB, det är så att två pers reportade mig och min kompis. Vi reportade självklart tillbaks, men jag undrar hur stor chans är det att vi blir bannade?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in