Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Hur ska de annars tjäna pengar? Nya hjältar är en bra inkomst.
Men jag antar att ni kan göra bättre själva

Nej, vi kan inte göra bättre själva, sa bara att jag tyckte det började bli jobbigt med alla nya champions dom släpper hela tiden. Men eftersom att det är ett f2p spel så måste dom ju få in pengar på nått sätt och just nu är det väl enda sättet med nya champions + skins.
HotShotGG spelar Lee Sin nu och han gillar inte den verkar det som