2011-04-01, 15:35
  #8197
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letnidma
Tjenare FB, det är så att två pers reportade mig och min kompis. Vi reportade självklart tillbaks, men jag undrar hur stor chans är det att vi blir bannade?

du kommer inte bli bannad.. alltid någon som blir reportad efter matchen , du kommer inte bli bannad
2011-04-01, 15:38
  #8198
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av letnidma
Tjenare FB, det är så att två pers reportade mig och min kompis. Vi reportade självklart tillbaks, men jag undrar hur stor chans är det att vi blir bannade?

Du får gärna berätta vad ni rapporterade för och vad ni blev rapporterade för. Underlättar ju en hel del.


Om ni skrivit sönder i chatten med slagord - ja ni blir bannade i en vecka - rätt åt er



Citat:
Ursprungligen postat av Mc_gyver
En fråga bara: spelar du på eu eller us?

Och ang Teemo så klassas väll han som en av dom bästa i solo q? Iaf på US då en lirare där klättrade till toppen med enbart Teemo - rainman tror jag han heter.


Eu, hurså?
2011-04-01, 15:40
  #8199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letnidma
Tjenare FB, det är så att två pers reportade mig och min kompis. Vi reportade självklart tillbaks, men jag undrar hur stor chans är det att vi blir bannade?
Varför reportade ni tillbaka? Det är nog inte till er fördel, om ni inte hade bra anledning förstås. I vilket fall beror det på varför ni blev reportade. Varför blev ni reportade?
2011-04-01, 15:45
  #8200
Medlem
Krids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMojo
Nej om du ser den komma är det en dålig Ashe... Men det är väl 1 av 10 som kan hantera ultin känns det som.

Det ska bara säga *pang* sen ska du sitta där " VA fan va det" med 3 champions som kommer springande på dig @ Nerdrage

Jag vill påstå att du inte ens är lvl 30... rätt lr fel?

Helt rätt. Är level 23 på US o 14 på EU.
Sen kontrar man ultin om man nu skulle bli träffad med cleanse.
2011-04-01, 15:48
  #8201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Varför reportade ni tillbaka? Det är nog inte till er fördel, om ni inte hade bra anledning förstås. I vilket fall beror det på varför ni blev reportade. Varför blev ni reportade?



För att min kompis hade 2/4/ nånting i score, så sa de att de skulle reporta honom för att ha feedat. Men min kompis hade inte gått runt o feedat han hade otur att alla ganka honom. Sen börja dom säga noob, fags o sånt. och vi försvara oss helt enkelt och sa saker tillbaks. Men jag blev lite orolig för att den ena av dem sa att ni kommer t.o.m bli pernament bannade. Så min fråga är finns det risk att vi blir det?
2011-04-01, 15:55
  #8202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letnidma
För att min kompis hade 2/4/ nånting i score, så sa de att de skulle reporta honom för att ha feedat. Men min kompis hade inte gått runt o feedat han hade otur att alla ganka honom. Sen börja dom säga noob, fags o sånt. och vi försvara oss helt enkelt och sa saker tillbaks. Men jag blev lite orolig för att den ena av dem sa att ni kommer t.o.m bli pernament bannade. Så min fråga är finns det risk att vi blir det?

verkligen inte perm bannade första gången, max 1 vecka men tror inget händer, jag har inte blivit bannad än och gått rätt hårt på folk i chatten säkert över 20 games där dom sagt att dom ska reporta mig.
2011-04-01, 16:07
  #8203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
verkligen inte perm bannade första gången, max 1 vecka men tror inget händer, jag har inte blivit bannad än och gått rätt hårt på folk i chatten säkert över 20 games där dom sagt att dom ska reporta mig.



Ok gött och höra
2011-04-01, 16:32
  #8204
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av letnidma
Ok gött och höra

Vill inte låta soar nu men helt ärligt , hur gammal är du?

Tror du själv att ni blir perma bannade för att han fick 2/4 i score?
2011-04-01, 16:34
  #8205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Vill inte låta soar nu men helt ärligt , hur gammal är du?

Tror du själv att ni blir perma bannade för att han fick 2/4 i score?

april april ?
2011-04-01, 16:38
  #8206
Medlem
Vad fan är detta nu då? har suttit som plats 0 i kös i typ 20 minuter nu och då har jag redan restartat spelet på grund av att det blev session closed dirr när jag kom in
2011-04-01, 16:46
  #8207
Medlem
Suck... Ingen mage champion den här gången heller. När tror ni nästa mage kommer?
2011-04-01, 16:50
  #8208
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
april april ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in