Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Varför reportade ni tillbaka? Det är nog inte till er fördel, om ni inte hade bra anledning förstås. I vilket fall beror det på varför ni blev reportade. Varför blev ni reportade?
För att min kompis hade 2/4/ nånting i score, så sa de att de skulle reporta honom för att ha feedat. Men min kompis hade inte gått runt o feedat han hade otur att alla ganka honom. Sen börja dom säga noob, fags o sånt. och vi försvara oss helt enkelt och sa saker tillbaks. Men jag blev lite orolig för att den ena av dem sa att ni kommer t.o.m bli pernament bannade. Så min fråga är finns det risk att vi blir det?