Citat:
Ursprungligen postat av l0l
Och dota är bättre än hon så varför spelar inte du det?
Har aldrig spelat DOTA, men kan tänka mig att jag skulle tycka det är för dålig grafik (spelat WC3).
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
1 : Du kan köpa alla champions för IP (Influence Points) som du får efter varje spelat game.
2 : Man möter folk i samma level som sig själv, alltså har dom man möter lika många mastery points och kan specca lika mycket.
3 : Man har samma förutsättningar om man kommer in som ny.
4 : Man kan denya (fast inte på samma sätt)
5 : Personligen så tycker jag att grafiken är mycket "klarare" och bättre.
Du måste alltså spela något brutalt många matcher för att ha samma förutsättningar som dina polare som spelat brutalt många matcher.. ? Kul
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Svårighetsgrad i sig behöver inte vara bra. Vissa spel är svåra för att spelet har brister. DotA blir exempelvis svårare eftersom spelet har inbyggt delay, men det betyder inte att DotA är bättre än LoL för det. Dragon's Lair till NES är svårt för att kontrollen är kass, men det betyder inte att det är bättre än exempelvis Super Mario Bros. Svårighet i sig är inte något positivt.
Nej, det uppmuntrar till mer aktivt spel och mindre passivt spel. Sen om man är skicklig kan man fortfarande denya.
Ja du, tro det om du vill. Förstår inte varför du känner att du behöver komma in här och säga det. Avundsjuk för att LoL är populärare?

Spelar inte ens HoN längre, SC2 som gäller! Bara LoL s system suger så hårt att det är sannslöst. Du är i nån jävla noningame lobby när du inte spelar. Det finns inga customchattkanaler, du kan inte söka upp människor eller klaner. Sen så har spelet buggat 50% av ggrnerna jag testat spelet, jag ser itne mina vänner som online, vi kan inte joina games osvosvosv.
Väl ingame så möts man av några jävla p12or som itne snackar, alla går mitten, blir arga o ragequittar.
Kan tillägga att jag spelat HoN på hög nivå (1800-1900 MMR) och att LoL i jämförelse rent spelmässigt var sjukligt lätt att bemästra. Bara att sitta på 's' o last hitta, harassa så mycket man kan o win.
Säg inte att grafiken är bra. Som sagt, bild lagd på en annan bild.