2011-03-02, 20:03
Medlem
Nubolics avatar
Någon annan som har problem med att när du tabbar ur spelet så går det inte att komma in igen utan du måste stänga av och starta om?
2011-03-02, 20:10
Medlem
deprecations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Fiende Annie hade väl antagligen mer AP. Jag tror nog alla vet vad AP är om man är level 10.

Men man vet ju inte med deprecation.

Ability Power?
2011-03-02, 20:24
Medlem
Kristofer.s avatar
Får inte patchen att funka, laddat hem den men när jag installerar så kommer detta upp varje jävla gång jag kommer till 35%

http://www57.zippyshare.com/v/76013830/file.html

rebootat och kört som admin men inget verkar bita.. vad ska jag ta mig till?
2011-03-02, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Får inte patchen att funka, laddat hem den men när jag installerar så kommer detta upp varje jävla gång jag kommer till 35%

http://www57.zippyshare.com/v/76013830/file.html

rebootat och kört som admin men inget verkar bita.. vad ska jag ta mig till?

Installera om spelet som gäller mer eller mindre.
2011-03-02, 21:02
Medlem
Flashborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nubolic
Någon annan som har problem med att när du tabbar ur spelet så går det inte att komma in igen utan du måste stänga av och starta om?

Japp, kör windowed-mode bara.

Mvh
2011-03-02, 21:22
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Om man kör random players i 3v3, kan man möta ett team av vänner då? Eller möter man personer som valt random players också? Vinner fan aldrig i skitspelet, känns som man möter ett team av vänner exakt i varje match.
2011-03-02, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Om man kör random players i 3v3, kan man möta ett team av vänner då? Eller möter man personer som valt random players också? Vinner fan aldrig i skitspelet, känns som man möter ett team av vänner exakt i varje match.

Om det är normal så kan du möta en premade trots att du solo queue:ade. I ranked däremot så måste man själv vara premade för att få möta en sådan.
2011-03-02, 21:43
Medlem
Sic_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quilt
Om det är normal så kan du möta en premade trots att du solo queue:ade. I ranked däremot så måste man själv vara premade för att få möta en sådan.

Det lär väl inte hända så ofta?

Hur blir det om jag och en polare kör tillsammans då, får vi möta såna som är fyra-fem premade?
2011-03-02, 21:49
Medlem
Dr.Elmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sic_

Hur blir det om jag och en polare kör tillsammans då, får vi möta såna som är fyra-fem premade?
Personligen tror jag dock det bör hända väldigt ofta. Jag spelar Aldrig 3v3 via solo-queue utan det är bara ifall jag ska spela med några vänner och vi inte fått ihop ett fullt 5v5-lag.
2011-03-02, 22:02
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quilt

Fan va kasst, känns som sagt att man möter premades hela tiden.. Jättekul när matchen slutar med att en i laget sitter med typ 15 deaths och de två andra på 3-4
2011-03-02, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sic_

Om ni kör 2st bara i ett ranked 5v5 game så blir det som en vanlig solo queue. Ni måste vara 5st för att få möta 5st andra. I normal däremot så kan ni få möta 4-5 pers premade om ni har otur. Men det kan du även få om du köar helt själv, så det gör ingen skillnad.
2011-03-02, 22:38
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaFayette
Vad tror ni om den nya snubben?
Han verkar ju skön men är det värt att köpa han...?
Någon som redan har testat på Jarvan?
mycket rolig att köra med måste jag säga. Kunde inte motstå det måste direkt köpa honom. Som andra har sagt så är han stark och efter level 8 kan han farma mycket effektivt med sin flag spjut combo som även funkar som escape mekanism.

Har inte gjort några radikala itemsköp med honom än utan kör me lite rekommenderade kombinerat med guardsman bob stuk på det hela(ghost blade etc...)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in