@Jak@n: Hur djungel ser ut beror helt på vilken junglare man spelar och vad för djunglare man möter, men en grund regel att gå efter kan nog vara att skalan går från:
Låg ELO (Detta baserar jag på hur normal games ser ut): Kass djungler (om ens någon djungel till att börja med), mycket översteppande från motståndarlaget i lanes också så att ganks är en barnlek. Sno deras creeps.
Normal ELO: Har de en djungler brukar han iallafall kunna djungla, men varken han eller laget brukar sällan vara beredda på en counter-djungel. Sno creeps, men var något vaksam.
Högre ELO kan jag inte uttala mig om eftersom jag själv aldrig kommit dit, men här anar jag att man får det väldigt svårt att counter-djungla.
På tal om just djungling tycker jag det inte finns något roligare än att köra normal games med två stycken djunglers i sitt lag och tre solo laners.

Större delen av motståndarlaget upplever jag sakna en djungler, så även om det är ett idiotupplägg tycker jag det funkar i de flesta matcherna. Dessutom verkar alla vara spån som inte ens kollar sina egna creeps när de märker att två i vårat lag har smite.
Jarvan tycker jag sjäv verkar rätt kass. Inte spelat honom, men alla jag spelat med har knappt tillfört något till laget och varje motståndare jag mött som spelat honom har knappt tillfört något till deras lag (stod i lane mot en som faktiskt lyckades att inte dö under early game). Hans ulti är kass 1vs1 och i teamfights är den något bättre, men fortfarande rätt kass om deras lag inte är helt samspelade. Antingen dör han i sin egen ulti av personen som fastnar, eller flashar personen ur och han dör ändå för att han nu står han oskyddad längst fram (inte sett någon som faktiskt använder sin flagga till att dra sig tillbaka i den situationen).
Dessutom undrar jag när de ska ta bort Evelynn ur spelet. Matchen blir ganska tråkig om man möter henne och hon är urkass på allt som finns.
1v1: Död
Skydda torn: Död
Teamfights: Död
Nytta i teamfights: Ingen
Pusha torn: Mjo
Döda löpare: Jao, men tjänar inget syfte när hela laget är dött pga. av 4vs5 i varje strid.