2011-03-16, 18:51
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Är Katarina OP? Eller spelar hon ut Shaco lättare än satan?
2011-03-16, 18:58
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Är Katarina OP? Eller spelar hon ut Shaco lättare än satan?

Katarina är inte OP. Dock är det svårt att springa fram som shaco och försöka på en 1on1 med henne. Om hon har ngt item som slowar är det inte direkt lönt att försöka döda henne då hon antagligen kommer ta dig om du inte är feedad. Annars så får du försöka kita henne till dina boxes som du har satt ut så hon blir fearad längst vägen. Sen är det rätt så bra att tänka på om du deceive fram mot henne så lär hon märka att du är närma eftersom hon kan klicka R.
2011-03-16, 19:01
Medlem
caztors avatar
Katarina e rätt op mot alla heroes som inte kan interupta hennes ulti, speciellt om hon har Rylais och/eller exhaust. Ultimata pub-stompern.
Som shaco kan du inte göra speciellt mycket mot henne såvida inte hon drar sin ulti när du har decieve redo, eller ännu bättre att lura henne att använda den på din mirror. ;>
2011-03-16, 19:06
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
Katarina är inte OP. Dock är det svårt att springa fram som shaco och försöka på en 1on1 med henne. Om hon har ngt item som slowar är det inte direkt lönt att försöka döda henne då hon antagligen kommer ta dig om du inte är feedad. Annars så får du försöka kita henne till dina boxes som du har satt ut så hon blir fearad längst vägen. Sen är det rätt så bra att tänka på om du deceive fram mot henne så lär hon märka att du är närma eftersom hon kan klicka R.

Då måste jag ha mött Katarina(s) som var otroligt feedade eller så spelade jag med skitdåliga personer för hon kunde soloa helat vårat lag utan större problem... Hennes ulti är helt sjuk också.
2011-03-16, 19:12
Medlem
WTF!!!!! VÄNTA 60 min I KÖ???? HAR inte spelet på ett tag ingen aning om det är kö nu flrtiden MEN 60 MIN!?!?!? DRiver de med mig?

fan ahr hänt?!?
2011-03-16, 19:17
Medlem
Nu har jag väntat i en kvart nu ligger det på 25 min omg e så jävla lak nu, har alltid tyckt om det här spelet för att ibland när man har inget o göra så spelar man nån match elr 2 sen drar ut elr nåt. Fyfan horungar riot
2011-03-16, 19:18
Medlem
Ja min står också över 9000 är det sant elr? kmr radera spelet om det är alltid så här

Tryckte cancel och loggade in igen nu liger det på en timma igen SUG MIN KUK RIOT hade planerat o spela för en gång skull
Senast redigerad av Olle01 2011-03-16 kl. 19:22.
2011-03-16, 19:22
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
nocturne är ju helt galen anticarry. Fast visst måste banshees fungera som block?
jo det borde den göra men hur bra är han i teamfights egentligen såg hotshot spela honom och blev inte så imponerad av teamfightsen om jag ska vara ärlig. Hans styrka är ganks och det är typ allt
2011-03-16, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Då måste jag ha mött Katarina(s) som var otroligt feedade eller så spelade jag med skitdåliga personer för hon kunde soloa helat vårat lag utan större problem... Hennes ulti är helt sjuk också.
Katarina är en karaktär som är svag i början, men får hon feed så snowballar hon riktigt mycket. Den bästa spelaren jag känner mainar Katarina, så jag vet hur farlig en skicklig Katarina kan vara... Men i de flesta fall är hon inte alltför svår att kontra. Magic resist + hp räcker långt. Spara en stun till hennes ulti och dra den när hon gör ultin.

Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
jo det borde den göra men hur bra är han i teamfights egentligen såg hotshot spela honom och blev inte så imponerad av teamfightsen om jag ska vara ärlig. Hans styrka är ganks och det är typ allt
Han är ju ganska ny, så folk har väl inte lärt sig spela honom effektivt än. Han ska tydligen vara en stark junglare också. Inte så många assassins som är bra på att jungla förutom Shaco, så det kan nog vara en stor fördel för hans del.
2011-03-16, 19:43
Medlem
Dr.Elmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olle01
Ja min står också över 9000 är det sant elr? kmr radera spelet om det är alltid så här

Tryckte cancel och loggade in igen nu liger det på en timma igen SUG MIN KUK RIOT hade planerat o spela för en gång skull
Jeasus christ...

Kompis. Föreställ dig att du jobbar med att sälja glass. En dag börjar du sälja en ny glassort som är godast i hela världen, så att alla vill köpa den av sig samtidigt. Kommer du kunna erbjuda alla din glass direkt?

Hoppas jag lyckades förklara på tillräckligt låg nivå för dig att förstå.
2011-03-16, 19:48
Medlem
inAbzurdums avatar
Laddade precis ner spelet och startade det för första gången nyss. Min första tanke var. Jag är i en kö och det är över niotusen som ska in före mig. Inget bra första intryck.

Läste lite i tråden, men eftersom det mesta består av spam och chitchat så fick man inte mer lärd av det. Är det ofta såhär, eller är det bara vid patchtider?
2011-03-16, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Elmo
Jeasus christ...

Kompis. Föreställ dig att du jobbar med att sälja glass. En dag börjar du sälja en ny glassort som är godast i hela världen, så att alla vill köpa den av sig samtidigt. Kommer du kunna erbjuda alla din glass direkt?

Hoppas jag lyckades förklara på tillräckligt låg nivå för dig att förstå.

Leker du smart elr nåt? Jag visste nåt skulle hända men tippade på de skulle ta betald men KÖ?!? det är fan värre. Saknar redan gamla goda LoL. Tråkigt? hemma? spela en match kan inte sova? spela en match xD

Nu: Vänta nån timma sen när du väll inne OBS måste dra pfff så jävla dåligt

drar o gymar Riot säger det en gång till SUG MIN KUK

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in