Citat:
Ursprungligen postat av jo0n
Börja spela på US istället!
Mer lagg, börja om på level 1, inga man känner, förlora den RP och IP:n man spenderat... Låter inte så värt.
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarmat
Vad är detta hat mot den lilla försvarslösa Teemo? Är lvl 30 om ni undrar det med..
Han är dryg att möta om man är squishy. Blind är irriterande. Damage over time är irriterande. Mushrooms är irriterande. Är man mer tanky är han inte lika irriterande länger, men för squishies kan Teemo vara irriterande att möta.
Han kan också vara irriterande att ha i sitt lag. Damage over time från E och R verkar räknas före Ignite... Och när man tror att man ska få en kill så blir det ändå Teemo som får den genom damage over time. Rätt ofta. Men med tanke på att det är inom laget är det rätt okej ändå. Mest störande om man kör med stack-items och därmed bara får en stack istället för två.