2011-02-12, 12:00
  #5365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Haha ja!

Anng nya patch preview blir jag lite ledsen men också glad. Anivia nerf, buhu! Ryze buff, yeha! "spellcasting mechingun" låter ju minst sagt lockande.

Låter som att Ryze kan bli riktigt rolig att spela nu, måste testas efter patchen
2011-02-12, 16:13
  #5366
Medlem
Jak@ns avatar
... och där gick chatten och allt ner sig igen. Antar att alla ryssar och annat pack vaknade nu och gav sig in och skulle börja spela. Har ju funkat galant hela dagen hittils. Problemet lär ju vara att dm inte har servers som räcker till alla.
2011-02-12, 16:19
  #5367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
... och där gick chatten och allt ner sig igen. Antar att alla ryssar och annat pack vaknade nu och gav sig in och skulle börja spela. Har ju funkat galant hela dagen hittils. Problemet lär ju vara att dm inte har servers som räcker till alla.

*suck* på servrarna..
2011-02-12, 17:02
  #5368
Medlem
jo0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
... och där gick chatten och allt ner sig igen. Antar att alla ryssar och annat pack vaknade nu och gav sig in och skulle börja spela. Har ju funkat galant hela dagen hittils. Problemet lär ju vara att dm inte har servers som räcker till alla.

Börja spela på US istället!
2011-02-12, 18:03
  #5369
Medlem
Dr.Elmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo0n
Börja spela på US istället!
Lagom skoj att börja om från lvl 1 igen... Fast i och för sig lagom skoj att inte kunna spela alls med. Värt att överväga.
2011-02-12, 18:17
  #5370
Bannlyst
Jag har spelat Teemo väldigt mycket. Nästan alltid gått väldigt bra med honom också. Nyss var inget undantag, jag slutade på 14-5-6 i stats och 4 torn tog jag själv. Bara tänkt att på sistone så har väldigt många börjat skriva (motståndarlaget ofc) att jag är värdelös osv osv. Jag tycker givetvis detta är skitkul och triggar dom ännu mer... Vad är detta hat mot den lilla försvarslösa Teemo? Är lvl 30 om ni undrar det med..
2011-02-12, 18:37
  #5371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarmat
Jag har spelat Teemo väldigt mycket. Nästan alltid gått väldigt bra med honom också. Nyss var inget undantag, jag slutade på 14-5-6 i stats och 4 torn tog jag själv. Bara tänkt att på sistone så har väldigt många börjat skriva (motståndarlaget ofc) att jag är värdelös osv osv. Jag tycker givetvis detta är skitkul och triggar dom ännu mer... Vad är detta hat mot den lilla försvarslösa Teemo? Är lvl 30 om ni undrar det med..

Jag hatar han för att han är ful och liten och störande som fan med hans svampar/poison, samt pippar på rejält om man bygger han AD... typ som vilken AD som helst fast man har ett helt jävla minfält utplacerat på hela kartan!
2011-02-12, 18:50
  #5372
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DungeonKeeper
Jag hatar han för att han är ful och liten och störande som fan med hans svampar/poison, samt pippar på rejält om man bygger han AD... typ som vilken AD som helst fast man har ett helt jävla minfält utplacerat på hela kartan!

Hmm jag bygger honom oftast som hybrid nu för tiden. Har dessutom en movement speed på ca 500 med hans w skill (inte active)
Kan tänka mig att jag känns ganska irriterande när jag kör hit and run taktik. Men för tusan, Teemo är squishy och den Kassadin jag ägde nyss hade kunnat mosa mig om han varit någorlunda bra.
2011-02-12, 19:27
  #5373
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo0n
Börja spela på US istället!


Spelade på US sen några månader innan season 1 så ja har ett konto där med, men det är inte lika kul att lira där. Böt till EU för ja ville gejma med lite flashbackare etc, testa lite nytt, och nu har man ju blivit bortskämd med att alltid ha folk att spela med över voip (vilket är guld) och så. Kan dom inte bara fixa servrarna istället, det tycker jag låter bättre för alla
2011-02-12, 19:33
  #5374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jo0n
Börja spela på US istället!
Mer lagg, börja om på level 1, inga man känner, förlora den RP och IP:n man spenderat... Låter inte så värt.

Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarmat
Vad är detta hat mot den lilla försvarslösa Teemo? Är lvl 30 om ni undrar det med..
Han är dryg att möta om man är squishy. Blind är irriterande. Damage over time är irriterande. Mushrooms är irriterande. Är man mer tanky är han inte lika irriterande länger, men för squishies kan Teemo vara irriterande att möta.

Han kan också vara irriterande att ha i sitt lag. Damage over time från E och R verkar räknas före Ignite... Och när man tror att man ska få en kill så blir det ändå Teemo som får den genom damage over time. Rätt ofta. Men med tanke på att det är inom laget är det rätt okej ändå. Mest störande om man kör med stack-items och därmed bara får en stack istället för två.
2011-02-12, 19:41
  #5375
Medlem
jo0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Mer lagg, börja om på level 1, inga man känner, förlora den RP och IP:n man spenderat... Låter inte så värt.

Mer lagg är det verkligen inte, IP:n kan du få tillbaka om du mailar Riot. Min polare fick tillbaka 45000 IP för alla champs han hade köpt när han bytte till US.
2011-02-12, 19:54
  #5376
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo0n
Mer lagg är det verkligen inte, IP:n kan du få tillbaka om du mailar Riot. Min polare fick tillbaka 45000 IP för alla champs han hade köpt när han bytte till US.

Har lagget ändrats nu då? när jag spelade US så var det konstant 1 sekunds försening på allt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in