Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
är du galen?

Har för mig att jag läste det på deras forum någonstans.
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Prövade nyss Xin efter att jag kollat på Guardsman Bob igår och körde samma still som han det funkade helt perfekt. Körde 9-21 och Ignite/Ghost, köpte Lantern, Ghostblade, Merc treads, Randiun och last whisper. Höll på att bygga Black Cleaver men hann bara till BF sword sen gav dem upp. 16-7-10 slutade det med.
Kör du solo top skulle jag tro att 0/21/9 är bättre, eller 1/21/8. Jag brukar köra Exhaust/Flash, men det händer att jag byter ut Exhaust mot Ignite eller Teleport, beroende på vad laget behöver. Brukar köra solo top eller duo bot. Av någon anledning har Elementz placerat honom i Tier 4 nu, någon som kan förklara varför? Jag spelar förvisso inte Ranked, men jag förstår inte riktigt varför han skulle vara ett så dåligt val där? Någon som har en förklaring?
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Visst är det så, han har det ju lite lättare med kompetent folk. Är också därför jag vill börja spela ranked, är trött på folk som auto attackar och pushar sönder medans man står i brush och väntar på att få ganka.
Kör jag solo lane vill jag nog helst plocka mid eller solo top. Att jungla solo queue är riskabelt, man riskerar att teammatsen pushar lanes. Av vad jag har hört så kommer början av Ranked troligen vara värre än Normal, förutsätt att din Normal elo är hygglig. Du hamnar ju trots allt med samma personer som har 200 wins/250 losses i Normal, ni båda börjar med 1200 elo i Ranked. Solo queue ranked verkar läskigt. För min del kör jag sällan om vi inte är minst tre som kör prearranged. Och då Normal.
För övrigt, randoms. Spelade två games i rad där jag körde solo top. Båda på bot var randoms. De wardade inte dragon, fienden fick en gratis dragon två games i rad. Seriöst alltså, är det så svårt att köpa en ward som kostar 75 gold och kan hindra fienden att få dragon?
Citat:
Varför är aldrig Twitch gratis? Har länge velat spelat honom men han har aldrig varit gratis så länge jag spelat. Tycker vissa champions återkommer hela tiden medans andra aldrig tycks vara med på deras rotation.
Eftersom Riot inte gillar hur long duration stealth fungerar, alltså Twitch och Evelynn. Därför är Twitch och Evelynn sällan gratis. Efter att reworken har kommit kommer de att bli gratis oftare, skulle jag tro.