2011-02-11, 22:06
  #5353
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
http://www.solomid.net/streams.php

CLG's stram är ganska nice samt Solomid's "egna". Toprankade lirare.
Tack!

Satan vad dom torndyker smart =o
2011-02-11, 22:35
  #5354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Ingen som vet var man kan hitta fusk och vad för fusk det finns till det LoL?
Är fusket utbrett,eller nästintill fuskfritt?
Aldrig hört talas om att det skulle finnas fusk till lol. De enda fusken till onlinelir som inte är kuk är ju typ farmbottar. Det är ju typ det enda som finns, är ju bara att progammera ett program som klickar på att man ska röra sig och vips så kan man få ip utan att vara vid datorn. Men jävligt ovärt.
2011-02-11, 22:37
  #5355
Medlem
Beykers avatar
Har ni också problem att joina partys osv?
2011-02-12, 00:19
  #5356
Medlem
Jaaaaaaa
2011-02-12, 00:28
  #5357
Medlem
Jak@ns avatar
Riot har officiellt nått sitt lågvattenmärke nu. Maintance igår, inget hjälpte, ingen info om vad problemet egentligen är. US funkar och inte vi, varför? Jo för att EU har 2 sketna serverburkar och US har en hel central med mer än dom behöver. Less man blir. Nu är det helg för fan och man kan inte spela, får ingen info, vet ingenting.

Är det inte fixat imorgon blir man ju riktigt less. På riktigt.
2011-02-12, 00:40
  #5358
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Riot har officiellt nått sitt lågvattenmärke nu. Maintance igår, inget hjälpte, ingen info om vad problemet egentligen är. US funkar och inte vi, varför? Jo för att EU har 2 sketna serverburkar och US har en hel central med mer än dom behöver. Less man blir. Nu är det helg för fan och man kan inte spela, får ingen info, vet ingenting.

Är det inte fixat imorgon blir man ju riktigt less. På riktigt.

Kan du inte lira? Mine is fine, förutom chatt - Bättre utan den imao
2011-02-12, 01:32
  #5359
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Kan du inte lira? Mine is fine, förutom chatt - Bättre utan den imao


Går ju att lira, men inte med polare. Orka sitta och soloq med 2 ryssar och en p12'a som feedar fett. Ja vill ha roliga spel en fredagskväll, inte bara tryhard-megaseriösa games där ja måste försöka carry varenda millisekund för att det ska gå med plus.
2011-02-12, 01:36
  #5360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Går ju att lira, men inte med polare. Orka sitta och soloq med 2 ryssar och en p12'a som feedar fett.
Bättre att lira med en p11 då?

Det går fortfarande att köra Custom dock. Men visst är det drygt.
2011-02-12, 03:45
  #5361
Medlem
pujols avatar
Så nu har jag och min kompis börjat lira LoL, men tyvärr så har jag redan börjat på stötta på problem. Har gjort en konto på den euperiska servern. Försöker loggar in med mitt konto namn och lösen men då står det "Invalid username/password combination. Please try again." Har dubbelt kollat allt flera gånger och testat. Jag har även bytt lösenord med samma resultat.

Är det någon som har stött på samma problem?
Och i såfall hur löste ni det?

Mvh pujol
2011-02-12, 03:55
  #5362
Medlem
lassers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pujol
Så nu har jag och min kompis börjat lira LoL, men tyvärr så har jag redan börjat på stötta på problem. Har gjort en konto på den euperiska servern. Försöker loggar in med mitt konto namn och lösen men då står det "Invalid username/password combination. Please try again." Har dubbelt kollat allt flera gånger och testat. Jag har även bytt lösenord med samma resultat.

Är det någon som har stött på samma problem?
Och i såfall hur löste ni det?

Mvh pujol

Har du den europeiska klienten?
2011-02-12, 04:06
  #5363
Medlem
pujols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasser
Har du den europeiska klienten?

Yes det har jag gjort. Men om jag nu skulle vilja kolla att det är den europeiska versionen, hur går jag tillväga?
2011-02-12, 09:35
  #5364
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Bättre att lira med en p11 då?

Det går fortfarande att köra Custom dock. Men visst är det drygt.


Haha ja!

Anng nya patch preview blir jag lite ledsen men också glad. Anivia nerf, buhu! Ryze buff, yeha! "spellcasting mechingun" låter ju minst sagt lockande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in