Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Kan du inte lira? Mine is fine, förutom chatt - Bättre utan den imao
Går ju att lira, men inte med polare. Orka sitta och soloq med 2 ryssar och en p12'a som feedar fett. Ja vill ha roliga spel en fredagskväll, inte bara tryhard-megaseriösa games där ja måste försöka carry varenda millisekund för att det ska gå med plus.