2011-02-01, 19:21
Medlem
kallestolpillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Största problemet med Rammus är ju att han rullar så extremt fort så han kommer ikapp vem som helst, om man inte har en Stun/snare för att stoppa honom, sen direkt när han kommer fram så lägger han sin taunt som i level 5 varar i hela 3 sekunder, så att han slowar lite mindre just när han rullar på någon kommer nog inte göra någon större skillnad. Rammus är allmänt jobbig helt enkelt och kommer alltid att vara

Därför skall du alltid ha en ward i inventoryn när du möter Rammus, droppa en ward när han kommer rullandes så kommer han bonka på den, och då är det bara att traska iväg.
2011-02-01, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallestolpiller
Därför skall du alltid ha en ward i inventoryn när du möter Rammus, droppa en ward när han kommer rullandes så kommer han bonka på den, och då är det bara att traska iväg.
Flash går ju fortfarande. Intressant tips, dock! Borde fungera med Heimerdinger också, eller?
2011-02-01, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Flash går ju fortfarande. Intressant tips, dock! Borde fungera med Heimerdinger också, eller?
Har för mig att alla skillshots ska gå att blocka med wards. Fast inte saker som åker igenom allt som lux's ult osv.

btw jag bumpar min fråga. Har den amerikanska servern legat nere idag?
2011-02-01, 20:21
Medlem
Efter att man nu har spelat över 150 matcher med Swain köpte jag äntligen min nemesis Kassadin. Första matchen: 12-0-8, andra matchen: 15-5-16. Op hero is op hero. Ska förhoppningsvis köpa mik till helgen så vi kan chatta på Mumble igen Jakan
2011-02-01, 20:45
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Virus
Op hero is op hero.
Low elo is low.
2011-02-01, 21:05
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Efter att man nu har spelat över 150 matcher med Swain köpte jag äntligen min nemesis Kassadin. Första matchen: 12-0-8, andra matchen: 15-5-16. Op hero is op hero. Ska förhoppningsvis köpa mik till helgen så vi kan chatta på Mumble igen Jakan
kör du pub och köttar mejas också? ser inte kassadin som op..
2011-02-01, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallestolpiller

Möter dock aldrig rammus eftersom att han alltid blir bannad
2011-02-01, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee

btw jag bumpar min fråga. Har den amerikanska servern legat nere idag?

Ja, US är nere idag pga av patch, EU kommer att gå ner inatt skulle jag gissa på
2011-02-01, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Ja, US är nere idag pga av patch, EU kommer att gå ner inatt skulle jag gissa på
fan, då avinstallerade jag nog lol utan anledning
2011-02-01, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
fan, då avinstallerade jag nog lol utan anledning

Haha ja tyvärr, US borde vara igång om några timmar igen
2011-02-01, 22:16
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:

Har sett att du spelat kassadin, trevligt. Tycker han är ganska svår att spela, har dock bara testat i pracgame men det gav inte direkt mersmak. Vet inte om ja tycker han är op, men visst har han mejais och 20 stacks blir det jobbigt, som med allt.
2011-02-02, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Har sett att du spelat kassadin, trevligt. Tycker han är ganska svår att spela, har dock bara testat i pracgame men det gav inte direkt mersmak. Vet inte om ja tycker han är op, men visst har han mejais och 20 stacks blir det jobbigt, som med allt.

Kassadin är riktigt bra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in