2011-02-01, 00:01
Medlem
soffsitss avatar
Känns som en bra champion vecka detta, blir att testa Lux, Singed & den nya
2011-02-01, 00:19
Medlem
Nihennas avatar
vart ser du listan för denna veckan?
Jag kollar både på EU och US-announcements och ser inget.
2011-02-01, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Jo, det är klart. Syftade mer på att det inte måste vara så att en champion för 6300 IP är bättre än någon för 1350.
Aha, det håller jag med om. Den bästa carryn, Sivir, kostar 450 IP. Den sämsta kostar 6300.

Citat:
Ursprungligen postat av n3v
Det enda som jag tkr är så jävla orättvist är alla dessa champions som typ har 2 liv? Typ som Anivia , eller tryndamere? Sjukt enkelt att överleva som dom ju?
Testat spela dem själv? Ägget är inte jättebra late game. Tryndamere lever på sin Endless Rage.
2011-02-01, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Aha, det håller jag med om. Den bästa carryn, Sivir, kostar 450 IP. Den sämsta kostar 6300.

Testat spela dem själv? Ägget är inte jättebra late game. Tryndamere lever på sin Endless Rage.
Äggen ger mer liv till dina Tryndamere
2011-02-01, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Un-named
Äggen ger mer liv till dina Tryndamere
Äggen blir nerfokuserade ganska snabbt, i många fall.
2011-02-01, 00:46
Medlem
soffsitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
vart ser du listan för denna veckan?
Jag kollar både på EU och US-announcements och ser inget.
Om du spelar så relogga så får du dom nya
2011-02-01, 10:04
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian

Tycker jag inte. Den bästa solo carryn kostar 6300 eftersom man kan få enkla kills med honom. Inget tar en bra Corki i solo q. Sivir är enkel att stänga ner i början med nästan alla andra carrys och sen för att få ut något när man har en Sivir i laget så gäller det att det andra laget inte har för stort avstånd innan det har gått 20 min för det är då hon börjar bli bra.

Men om man har ett bra lag som vet att man ska skydda carryn så är Sivir otroligt bra. Men hur ofta händer det i solo q att laget skyddar ens carry istället för att springa iväg som idioter och jaga någon med 500 hp istället för att stanna kvar och döda resten av deras lag och vinna teamfighten? Alldeles för ofta för min del iaf.
2011-02-01, 12:07
Medlem
Nihennas avatar
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=485937&page=1

Patch notes

Va fan, de sa ju att de skulle buffa Q's heal på Renekton, istället så halverar de den oim man inte har 50 fury redan...
Ska iofs bli roligare med lite mer skada och kortare CD's men ändå ;/, det var hans Qs heal som var det största problemet early game.
2011-02-01, 13:25
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:

Patch notes

Va fan, de sa ju att de skulle buffa Q's heal på Renekton, istället så halverar de den oim man inte har 50 fury redan...
Ska iofs bli roligare med lite mer skada och kortare CD's men ändå ;/, det var hans Qs heal som var det största problemet early game.

Teemo lär bli en rejäl kiter nu, mer än vanligt då move quick inte ska försvinna av minionaggro.

Förövrigt lär man börja spara ihop till nya runor antar jag, nerfen kändes
2011-02-01, 13:26
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:

Patch notes

Håller med, nu blir det till att testa han lite mer. Tidigare har han inte riktigt varit viable. Jag gillar dock teemo's lilla buff. Och vlads samt rammas nerf. Bra patch. Kul att dom smyghöjer priset på deathcap varje patch med.
2011-02-01, 13:34
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Kul att dom smyghöjer priset på deathcap varje patch med.
Håller med.

Ända sen deathcap släpptes har det varit sjukt enkelt att få 400+ ap på 2 ap items. Ändrade spelet helt.
2011-02-01, 13:53
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Teemo lär bli en rejäl kiter nu, mer än vanligt då move quick inte ska försvinna av minionaggro.

Det var varit så ett bra tag nu? Måste ha varit några månader sen dem tog bort att han tappa move quick på minions. Det lär dock hjälpa om man kör flash på honom och aktiverar move quick direkt så spelar det ingen roll om någon ghostar efter en om man är närma ett torn eller någon teammate.

Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Håller med, nu blir det till att testa han lite mer. Tidigare har han inte riktigt varit viable. Jag gillar dock teemo's lilla buff. Och vlads samt rammas nerf. Bra patch. Kul att dom smyghöjer priset på deathcap varje patch med.

Tycker inte Vlad eller Rammus fick någon nerf direkt. Vlads pool fick en nerf om man använder den offensivt. Dock ska man ju undvika att använda poolen som det utom om man kör 1vs1 och ska ha ner personen snabbt. Det är ju att den är så otroligt bra escape mechanism som gör den bra. Sen buffar dem hans E som gör mer dmg än poolen.
"Nerfen" på Rammus är ju bara att han inte slowar lika bra som innan men det gör inte direkt någon skillnad då du kommer bli tauntad 0.1 sec efter du blir slowad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in