Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Hon är längst ner i båda Elementz listor. Enligt Elementz är hon alltså den sämsta karaktären i spelet. Jag har bara kört henne en gång i en 1 on 1, och även om jag vann så tyckte jag inte att hon var så imponerande. Det var förvisso innan buffen. Jag har knappt sett henne, men av det lilla jag har sett så verkar hon rätt så dålig.
Att jag vann har nog mer att göra med att jag var bättre än motståndaren än att karaktären är bra. Skicklighet spelar en väldigt stor roll i många fall. Förstår inte varför du impulsköper en champion för 6300 IP. Förr eller senare lär hon bli buffad, men det kan ta ett tag. Ryze har varit obuffad ganska länge nu.
Ok, det förvånar mig inte. Anledningen till köpet är att jag verkligen gillar karthus och jag tänkte att man kanske kunde prestera lite om man har vana att droppa små bomber i folks väg, sen köpte jag en bunt RP för framtida inköp och ville ha lite nya intressanta champs att leka med. Slösar inte mina surt förvärvade IP på champs, det känns riktigt onödigt då det är den ända valuta man kan fixa runor för.
Hon måste ju bli buffad nångång, men det är inte bara hennes oförmåga att göra damage utan sättet man förmodligen får spela henne för att äga loss kändes inte riktigt som min grej. Bottenköp helt enkelt, och en läxa lärd.