2011-01-25, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Fan vad less man blir på alla puckon som ska spela det här spelet. Man ska akta sig för att köra premades, när man väl måste ut bland alla randoms igen upptäcker man vilka riksidioter det finns. Finns fan inget jag hatar mer än folk som är inkapabla till att tänka logiskt och ska feeda sönder totalt och sabba den tid man har över till spelande. Kan dom inte bara införa nått litet "vote" system som man kan använda efter varje game så man kan pricka av folk man aldrig någonsin vill hamna med igen så man kan börja beta av och slippa alla 8 åriga äckel och ryssar/spanjorer/tyskar etc etc etc.

Ja man börjar faktiskt tröttna snart.. förstår inte hur vissa kan vara så extremt dåliga, på något sätt måste dom vara väldigt trögfattade eller så orkar dom helt enkelt inte bry sig.. men man kan ju undra..
2011-01-25, 23:05
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Ja man börjar faktiskt tröttna snart.. förstår inte hur vissa kan vara så extremt dåliga, på något sätt måste dom vara väldigt trögfattade eller så orkar dom helt enkelt inte bry sig.. men man kan ju undra..
jag tror det är den låga medelåldern och att det gratis som sätter denna prägel på spelet..
cs och wow kan ju slänga sig i väggen när det kommer till flaming..
2011-01-25, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedrans
jag tror det är den låga medelåldern och att det gratis som sätter denna prägel på spelet..
cs och wow kan ju slänga sig i väggen när det kommer till flaming..

Jo, det är väl tyvärr det.. vet inte om det är värt att byta till HoN, säkert inte mycket bättre där.. och jag gillar LoL och synd att behöva sluta bara för att det är så mycket folk som förstör.
2011-01-25, 23:22
Medlem
Ett alternativ är ju att du helt enkelt kommer in här och frågar om någon vill lira eller hittar 4 kompisar som du kan spela med, så är ju åtminstone alla i ditt lag bra och om då det andra laget är dåliga så blir ju i alla fall inte matcherna långa.

Borde väl gå att söka motstånd precis som man gjorde förr i tiden på IRC när man spelade CS? I #pcw kanalen, eller vad det var.

Förhoppningsvis blir det mer och mer sånt senare, för det är ju så CS fungerar; Kompletta lag möter varandra.
2011-01-26, 00:07
Medlem
kmr servrarna vara nere senare typ vid 3?
2011-01-26, 00:22
Medlem
109740s avatar
Tjenixen.

Spelar med Tristana och gillar karaktären jävligt väl. Finns det några andra ranged champions som ni kan rekommendera? Samt: Vilka grejer ska man köpa egentligen? Jag kör mkt på det rekommenderade men hittade även någon pryl som ger bättre attack speed. Blev jävligt sweet.

Började spela i fredags och har redan kommit först (haft mest kills) i några games.

Stör mig dock på feeder idioter som bara dör dör dör o fienden blir uberbra. Eller det klassiska att aset går AFK och man hamnar i numerärt underläge. Eller givetvis, den ensamma vargen som springer runt i skogen och leker med djuren medans laget kämpar sig förtvivlat. Ofta händer alla de grejerna samtidigt. :/
2011-01-26, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
kmr servrarna vara nere senare typ vid 3?

Dom är redan nere pga allt lagg som har varit idag! ..
2011-01-26, 00:28
Medlem
Finlirets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 109740
Tjenixen.

Spelar med Tristana och gillar karaktären jävligt väl. Finns det några andra ranged champions som ni kan rekommendera? Samt: Vilka grejer ska man köpa egentligen? Jag kör mkt på det rekommenderade men hittade även någon pryl som ger bättre attack speed. Blev jävligt sweet.

Började spela i fredags och har redan kommit först (haft mest kills) i några games.

Stör mig dock på feeder idioter som bara dör dör dör o fienden blir uberbra. Eller det klassiska att aset går AFK och man hamnar i numerärt underläge. Eller givetvis, den ensamma vargen som springer runt i skogen och leker med djuren medans laget kämpar sig förtvivlat. Ofta händer alla de grejerna samtidigt. :/
Med tristana brukar jag köra såhär.
Först skaffar jag long sword som jag sedan uppgraderar till madred razors. de ger bra med cash i matcherna.
Sen skaffar jag bootsen Bersekers greeves.
Sen så bygger jag färdigt antinen ett Infinity Edge eller en Phantom Dancer. Skaffar båda i vilket fall.
Går det sen bra i spelet är det rätt skönt att kunna sega ner hastigheten på fiender så jag skaffar en frozen mallet. Många är säkert mot det, men hon är så spröd med så lite hp så den boosten är med välkommen.

Andra goa ranges är Annie, kennen verkar rätt poppis även Lux.
2011-01-26, 00:28
Medlem
onekinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wayni
Dom är redan nere pga allt lagg som har varit idag! ..

När kommer dom upp igen då?
2011-01-26, 00:31
Medlem
Satt och bläddrade lite på eu.Leagueoflegends.com och hittade att man kan Recruita friends för att få olika bonusar och liknande, men sen såg jag antalet man ska recruita och jisses säger jag .. ta bara 100 st liksom .. är ju sjukt mycket, men vem kommer någonsin all recruita 10 000 personer?? ..

Bara jag som tycker att det är överdrivet många recruits för att nå det ultimata!?

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Forum Recruiter Badge

1 Forum Recruiter Badge
10 Tier 3 Champion
25 Forum Title - "Recruiter"
50 A unique "Recruiter" Champion Skin
100 Collector's Pack
150 Forum Title - "Senior Recruiter"
200 10,000 Riot Points ($76)
250 Forum Title - "Master Recruiter"
350 Ultra-rare champion skin - Medieval Twitch *
500 Adding name to the "Wall of Fame" in the Riot Office
1,000 Content element named after player (ie map element, champion ability)
5,000 Permanently unlock all content
10,000 All expenses paid trip to visit Riot Games and develop a champion w/ Riot Team **
2011-01-26, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onekind
När kommer dom upp igen då?

Till morgonen någon gång .. inte exakt säker på klockslag, beror litegrann på vad dom har att göra och så! .. men ingen ide och sitta uppe och vänta iaf!
2011-01-26, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wayni
Bara jag som tycker att det är överdrivet många recruits för att nå det ultimata!?
Tanken är väl att det aldrig ska hända. Jag har fixat två, varav en slutade vid level 5 och den andra fortfarande spelar och är level 30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in