Citat:
Ursprungligen postat av 109740
Tjenixen.
Spelar med Tristana och gillar karaktären jävligt väl. Finns det några andra ranged champions som ni kan rekommendera? Samt: Vilka grejer ska man köpa egentligen? Jag kör mkt på det rekommenderade men hittade även någon pryl som ger bättre attack speed. Blev jävligt sweet.
Började spela i fredags och har redan kommit först (haft mest kills) i några games.
Stör mig dock på feeder idioter som bara dör dör dör o fienden blir uberbra. Eller det klassiska att aset går AFK och man hamnar i numerärt underläge. Eller givetvis, den ensamma vargen som springer runt i skogen och leker med djuren medans laget kämpar sig förtvivlat. Ofta händer alla de grejerna samtidigt. :/
Med tristana brukar jag köra såhär.
Först skaffar jag long sword som jag sedan uppgraderar till madred razors. de ger bra med cash i matcherna.
Sen skaffar jag bootsen Bersekers greeves.
Sen så bygger jag färdigt antinen ett Infinity Edge eller en Phantom Dancer. Skaffar båda i vilket fall.
Går det sen bra i spelet är det rätt skönt att kunna sega ner hastigheten på fiender så jag skaffar en frozen mallet. Många är säkert mot det, men hon är så spröd med så lite hp så den boosten är med välkommen.
Andra goa ranges är Annie, kennen verkar rätt poppis även Lux.