2011-01-25, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ossst
Berätta för mig vad som är meningen med att köpa rune pages om han ska lägga ip på champs? Du får ju inte direkt en massa runor på köpet dom måste du köpa för ip (går ej med RP).
För att han ändå förr eller senare kommer att vilja ha mer rune pages, och då har han redan köpt två. Varför spendera 12600 IP och köpa en champion för 975 istället för 6300 IP på en champion? Han sparar alltså ungefär 6300 IP på att köpa rune champion för IP.
2011-01-25, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
För att han ändå förr eller senare kommer att vilja ha mer rune pages, och då har han redan köpt två. Varför spendera 12600 IP och köpa en champion för 975 istället för 6300 IP på en champion? Han sparar alltså ungefär 6300 IP på att köpa rune champion för IP.

Jo, Om man spelar ett tag så kommer man endå ha alla championsen köpta för IP + fullt med runor köpta för IP och då vill man ha lite mera rune sidor, jag hade gärna tatt en till rune page istället för en hero, så jobbigt att behöva spara till 6300 IP nu bara för att få en till rune page

Citat:
Ursprungligen postat av Ossst
OT tycker tråden håller väldigt låg standard..
Vad tycker du är fel? Vad kan göras bättre?
Senast redigerad av HeltVild 2011-01-25 kl. 20:07.
2011-01-25, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Jag har två frågor till idag:
1. Har ni också enormt lagg?
2. Idag sa vår "lagledare" han tros kan mest iaf att Akali är en magic damage, jag frågade hur då eftersom hon har svärd osv. och han bara sa AP. Sedan kom en annan kompis och berättade att Sivir är magic damage (Magic Penetration menar jag då alltså) och jag trodde jag hade bättre koll. Hur vet jag vilka som är physical och magic?
dina polare är dumma i huvudet. akali är hybrid och sivir är ad. Det enda som är ap på sivir är Q men den stackar med ad också.

Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Hahaha, har faktiskt hamnat i ett sånt game en gång. Joinade genom LFG chatten för det lät väldigt kul. Blev dock ganska fail. Hade nog funkat bra om inte alla feedade fett i början, ja menar bara för man kör bravemode betyder ju inte att man måste spela som en idiot.

Ikväll klockan 20:00 uppmanar jag ALLA SOM VILL att skriva till Jakanz på EU om ni är sugna på ett flashback BRAVEGAME! Först till kvar som gäller. Ingen prestige, ingen nerdrage (nåja). Alla är välkomna. Blir kul om vi får ett fullt premade och det brukar ju inte vara så svårt.

Får hoppas LoL är spelbart bara, verkar ju vara lite knas med det nu under förmiddagen.
man skulle kunna köra custom också. 5v5 alla kör bravery.

btw eu eller na? jag har båda med föredrar na eftersom eu-servrarna är cp
Senast redigerad av Mr.Dee 2011-01-25 kl. 21:06.
2011-01-25, 21:27
Medlem
Jak@ns avatar
Vi körde ett vanligt 5-man team denna gång, men i framtiden kan man såklart styra upp ett 5v5 om folk finnes. Blir nog ganska roligt.

EDIT: EU gäller.
2011-01-25, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
dina polare är dumma i huvudet. akali är hybrid och sivir är ad. Det enda som är ap på sivir är Q men den stackar med ad också.

Akali är AP, det enda man behöver är 10 dmg.
2011-01-25, 21:49
Medlem
Deedles avatar
Helvette, spelet crashar 24/7 för mig och mina polare, jävligt ostabilt spel, när fan ska dom fixa detta?
2011-01-25, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deedle
Helvette, spelet crashar 24/7 för mig och mina polare, jävligt ostabilt spel, när fan ska dom fixa detta?

Samma här.. Börjar tröttna riktigt jävla rejält nu, hela dagen också.
2011-01-25, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Det står på tooltipen när man har musen över en ability om det är magic eller physical. Har sett folk som skaffar armor mot Katarina t.ex., då facepalmar man lite.

Jag hittar inte några "tooltips" O.o eller menar du när man går in på Champions i summoner?
2011-01-25, 22:29
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Jag hittar inte några "tooltips" O.o eller menar du när man går in på Champions i summoner?
alltså han menar den beskrivande texten som finns för varje ability. Där står det också vilken typ av damage man gör, om den stunnar eller tauntar etc.
2011-01-25, 22:31
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
alltså han menar den beskrivande texten som finns för varje ability. Där står det också vilken typ av damage man gör, om den stunnar eller tauntar etc.
för att tillägga så kan du se själva vilken typ av skada du gör under själva spelet. I vanliga hjälte profilen så får du ju info om vad attackerna gör men ingen info om vilken form av skada och hur stor den är
2011-01-25, 22:31
Medlem
Jak@ns avatar
Fan vad less man blir på alla puckon som ska spela det här spelet. Man ska akta sig för att köra premades, när man väl måste ut bland alla randoms igen upptäcker man vilka riksidioter det finns. Finns fan inget jag hatar mer än folk som är inkapabla till att tänka logiskt och ska feeda sönder totalt och sabba den tid man har över till spelande. Kan dom inte bara införa nått litet "vote" system som man kan använda efter varje game så man kan pricka av folk man aldrig någonsin vill hamna med igen så man kan börja beta av och slippa alla 8 åriga äckel och ryssar/spanjorer/tyskar etc etc etc.

2011-01-25, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Till en början hade man två, sen fick man en tredje när de vann någon tävling. Kanske skapade du din användare efter tävlingen? Då är det möjligt att du inte fick någon. Surt. Då får du antingen betala 6300 IP eller köpa för riktiga pengar. Tror det skedde i Oktober. Antal runepages som är max är 11, så jag rymmer alltså fyra till om så behövs.

Sivir's Q är Magic, men Resten (autoattacks) är physical. Armor pen är troligen bättre på henne. För Akali är Q och R Magic, E Physical.

Fi fan va surt reggade mig i början av november :/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in