2011-02-10, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xantonx
Nej då, stun och heartseeker. Har man plus 150 damage, vilket blir plus 300 eftersom den gör dubbel damage mot hjältar så kan den göra ont. Dessutom blockar jag ju ett slag, vilket är jävligt effektivt. Skaffar typ bloodthirster, 2 infinity och lite bös. Klarar lätt 2-3 hjältar, speciellt eftersom det alltid är någon som kör ashe och yi, heartseekern tar mer än halva livet på dem och har 11 sek cd eller något.
Två Infitnitys? Varför?

Och om nu Riot blivit köpta för 400 miljoner dollar kan de väl fasen slänga lite av skiten på bättre servrar. Disconnects, lagg, obrukbar chatt, obrukbart spel. Börjar bli trött på skiten.
2011-02-10, 18:09
Medlem
fizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotspur
Inte kollat det själv särskilt noga, men fick fram detta när jag googlade det; http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2379503,00.asp

"Riot Games says that more than one million active players spent more than 500 million minutes each month amongst League of Legends' many maps. "

Det var en lögn som hette duga det
2011-02-10, 18:22
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Nej då, stun och heartseeker. Har man plus 150 damage, vilket blir plus 300 eftersom den gör dubbel damage mot hjältar så kan den göra ont. Dessutom blockar jag ju ett slag, vilket är jävligt effektivt. Skaffar typ bloodthirster, 2 infinity och lite bös. Klarar lätt 2-3 hjältar, speciellt eftersom det alltid är någon som kör ashe och yi, heartseekern tar mer än halva livet på dem och har 11 sek cd eller något.
Okej men vänta tills du kommer upp i högre levelar så ska du se att Pantheon tappar late game...
2011-02-10, 18:24
Medlem
LaFayettes avatar
Tjenare Lolare

Jag och min käre vän har haft en lång och hetsig diskussion om vilka runor som är bäst.
Flat eller scaleande i tex AP?

Någon som kan komma med en förklaring.

Ni får ha en trevlig kväll
2011-02-10, 18:35
Medlem
Nihennas avatar
http://img809.imageshack.us/i/meeeh4v5.png/

Fan vad jag hatar leavers

Som ni ser så krossade vi de verkligen i team fights men pga att vi var en mindre så kunde vi till slut inte hålla ut, var dock sjukt nära, lyckades få deras inhibitor....

inb4 "Men du har ju själv 9 leaves, hycklare!"

Samtliga är queue dodges då någon av mina kompisar haft problem i champion selection o inte kunnat välja/någon annan vill också spela så queuedodgar och bjuder in o väntar.
2011-02-10, 18:47
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaFayette
Jag och min käre vän har haft en lång och hetsig diskussion om vilka runor som är bäst.

Har du en bra earlygame hjälte så som Akali tex så är flat ap är föredra eftersom hon behöver ett bra earlygame för att kunna leka i sönder det andra laget sen. Le blanc är också en hjälte som nog är bättre med flat ap.
Har du en hjälte som är starkare mid/lategame så skulle jag tagit de som scalar till lvl 18. Tex Morgana då hon ofta är svårare att få kills early med om man inte får in hela sin combo på motståndaren.

Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Samtliga är queue dodges då någon av mina kompisar haft problem i champion selection o inte kunnat välja/någon annan vill också spela så queuedodgar och bjuder in o väntar.

Du får inte en leave om du lämnar i champ select och om din kompis har problem att connecta så dodgar man automatiskt precis innan gamet börjar utan att få leave/penalty. Men ja det är inte kul att få leavers i sitt lag. Fast jag har nog inte fått någon på ett bra tag.
2011-02-10, 19:13
Medlem
Citat:

Varför skaffar du 2 infinity edge, när en bloodthirster ger mer dmg och kostar mindre, plus att den passiva kan stackas?
2011-02-10, 21:03
Medlem
Kristofer.s avatar
Varför funkar det ej?
2011-02-10, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaFayette
Flat på Quints, scalande på Glyphs. Magic Pen Marks. Troligen Mana Regen per Level Seals. Om du vill köra AP-runor, då. Själv kör jag inte dem, men jag har läst att Flat är bättre på Quints och scale är bättre på Glyphs.
2011-02-10, 21:09
Medlem
Gtths avatar
Frågat ett par gånger här förut, men inget svar än! Oroar mig, är folk inte taggade nog?

Skulle jätte gärna vilja köra en 5v5, allt du behöver är 4 vänner så kan vi köra! Allt i sann Flashback gaming anda!

Bara langa ett PM, så kan vi hooka något! Level 30 är väll perfekt så vi slipper tjafs om masteries/runor.!

Mvh, GMC
2011-02-10, 21:11
Medlem
jagaercp123s avatar
Då är servern nere igen , hoppas dom drar upp asap
2011-02-10, 21:13
Medlem
Gtths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n

Som ashe bygger ja tex alltid infinity först, sen bygger klart boots3 och sen en bahsnees. Om dom har ett värdelöst team kan man ju skjuta på det, men oftast blir det så, och det är nice som fan. Sjuk skillnad på att spela en carry utan en bansees/valfrit defensive item.

.

Har lirat ashe ett par matcher nyligen, brukar inte vanligtvis göra det då jag är fullblodad junglare men.. Brukar köra på vanliga boots, fixa fram 2 BF och sedan göra dessa till BT.
Avslutar med 2st Phantomdancers men, brukar aldrig hinna då matcherna redan är över vid max 1.

Går kanon! 50% lifesteal och du sätter runt 3-400 (Arm pen runor). Crittar runt 600. Är väll helt okej sålänge du kan spela henne som den fula flickan hon är. Alltså stå långt bort från fighten och hoppas att ingen slår ihjäl dig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in