Citat:
Ursprungligen postat av hench12
Oj oj oj! Sivir är kul som attans känns lite OP med Q. Liten blandning mellan Support och carry + superskölden som gör det möjligt att slippa bli harassad när man farmar. Tror jag har funnit min champion after all. Tack ni som tipsat tidigare

Jag skulle säg att hon är i första hand en carry som pushar bra. Alla hennes skills är användbara, men early game är Q och E bäst. Man känner sig duktig när man lyckas blocka någons ulti, t ex Warwick eller Malzahar, med E.
Hon är helt klart en av mina favoriter just nu, i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Mjo, jag minns att jag spelade henne precis när jag startat LoL'a. Nu är hon ju ganska förändrad då detta var flera månader sedan, men jag vill minnas att det blev lite tråkigt till slut?
Hennes attack speed blev buffad och hennes Q är mer baserad på AD nu, vilket gör att den faktiskt är riktigt stark late game. Förut var man tvungen att köra AP Sivir om man ville ha en stark Q, nu kan man köra AD och fortfarande ha det. Jag gillar att köra dubbla Bloodthirsters, Banshee's Veil samt Guardian Angel, fet skada och hygglig survival. Mercury Treads som boots. Som sista item kan Last Whisper kanske vara bra. Sen beror det givetvis på vem man möter.