2010-10-24, 14:53
Medlem
Scusans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Sådär, då har jag lirat ett par games med Mango123456 och Scusan Gick sisådär, måste få till en bra tank för man blir rätt buttrapead utan det.

Sisådär var ju ett snällt betyg haha!
2010-10-24, 16:58
Medlem
Citat:
Satan så jävla less jag blir på public och de värdelösa människor som spelar där! En blitz som inte kan grabba, en support som killstealar från en carry. Fy fan
Det vanligaste "felet" jag ser i public är nog att många inte lasthittar creepsen, utan auto-attackar, och på så sätt pushar lanen. Det är speciellt irriterande om fienden har en jungler.
2010-10-24, 17:26
Medlem
FlushFlushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Det vanligaste "felet" jag ser i public är nog att många inte lasthittar creepsen, utan auto-attackar, och på så sätt pushar lanen. Det är speciellt irriterande om fienden har en jungler.

håller med extremt mycket. skitjobbigt när man "läjnar" med någon som bara står och svingar hej vilt och lämnar hela ryggen öppen och tvingar mig att köpa massvis av wards hela tiden.

Bästa är ju att hålla varje våg precis innan sitt torn, man kan farma hur enkelt som helst då.
2010-10-24, 17:30
Medlem
Citat:
Satan så jävla less jag blir på public och de värdelösa människor som spelar där! En blitz som inte kan grabba, en support som killstealar från en carry. Fy fan

brukar inte köra mycke normal längre men körde 1 igår, hade en som lirade lux i mitt lag, dock hej vilt, såg hur han charga in i 2 fiender med halva hp och ingen mana, när man påpekar detta så säger han "first time lux". Men vafan han borde ju för helvete veta hur man spelar spelet oavsett vilken champ man lirar
2010-10-24, 18:45
Medlem
Citat:
Otroligt jävla jobbigt, lirade bot med nån jävla PL-tryndamere mot en enstaka champ. Trynd jäveln stod hela tiden och auto-attackade creeps och ignorerade mig när jag sa till honom att sluta med det och bara last hitta för att på så sätt få bort våra creeps från deras torn och hindra deras champ från att få xp och pengar då vi ägde honom och hade creepsen varit typ i mitten så hade han aldrig vågat gå fram och skulle han göra det skulle vi få en kill och då antagligen kunnat ta en hel del på tornet och antagligen hela tornet om deras jungler inte är uppmärksam.
Men han tyckte tydligen att det är bättre att pusha creepsen och ta sisådär 10 skada/minut på deras torn.

Citat:
Ursprungligen postat av Kweli
Alltid minst 1 mb/s från EU för mig. Har aldrig väntat mer än nån enstaka min för en patch.
Hur ofta lirar du? Är oftast samma för mig men när man ska lira typ precis när patchen kommit och alla tankar den så brukar det gå skitsegt.

Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Håller med. Han är sjukt jobbig att möta i mitten. En annan hjälte som jag inte gillar att möta solo är mordekaiser. Han är helt osänkbar med sin sköld.
Nja, jobbig är han och man måste spela väldigt konstigt mot honom men omöjlig är han inte. Solade morde mid som veigar genom att hålla honom borta från creepsen med stunnen och attackera hela tiden när han inte hade sköld, använde även auto attacks för att få ner skölden om han lyckas få upp den.
Senast redigerad av Mr.Dee 2010-10-24 kl. 18:51.
2010-10-24, 19:01
Medlem
Citat:

Oja, så jävla svårt är det ju inte att ta det lugnt med auto attackerna.
2010-10-24, 20:03
Medlem
Kwelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Hur ofta lirar du? Är oftast samma för mig men när man ska lira typ precis när patchen kommit och alla tankar den så brukar det gå skitsegt.

Mja jag drar väl 6-8 matcher/dag eller nåt.
2010-10-24, 20:35
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Fittans bög Vlad. Billigaste horhjälten som finns.

Gratis super harrassing heal nuke early game.

Helande, slowande, skadande, OTRÄFFBAR blodböl.

Ulti som är ovärdelig i team fights.

Får hur mycket hp som helst av AP.

Gratis (nästan) magier

Vlad är väl dyr?

nämen seriöst så vet jag att han är en pain in the ass.. kör jag vlad mid så äger jag lanen och får död på min motståndare 9/10 gånger... men det du har fel, det är inte early game han får bra harrass, faktum är att cd:n på han q är väldigt lång och han får itne speciellt mkt hp tillbaka.. det är runt lvl 6 det börjar rulla på. det gäller att göra han otrygg och utnyttja sin range som garaterat är bättre än vlads.. köp bots eller magic resist och använd ignite på han..
se till att få hjälp av laning partners, Vlad som inte fått kills och det gått dåligt för early/midgame kommer vara helt kass endgame.. sen tycker jag hans ulti inte är speciellt märkvärdig på slutet
2010-10-24, 23:58
Medlem
ärligt, ska vi dra ihop en serri klan eller? joina esl osv, go pro

jag har gamat rätt länge, har nästan 1000 wins innan season 1 och har maxxat rätt hårt efter rankingen började också. har alla champs och kan spela de flesta bra, har inga direkta favoriter men har spelat mycket ez, kassadin, soraka, malphite, amumu, ashe, morgana

obv är väl att man ska va lvl30, ha lite erfarenhet o va käng helt enkelt. jag spelade tidigare i en norsk-svensk klan under namnet FU, flamers united men vi la ner efter ett tag av inaktivitet, gibbar dock ofta me 2 av de gamla lirarna.

eftersom jag är en bit över 20 ser jag helst att vi inte har kids med heller
2010-10-25, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GEEEMONEY
ärligt, ska vi dra ihop en serri klan eller? joina esl osv, go pro

jag har gamat rätt länge, har nästan 1000 wins innan season 1 och har maxxat rätt hårt efter rankingen började också. har alla champs och kan spela de flesta bra, har inga direkta favoriter men har spelat mycket ez, kassadin, soraka, malphite, amumu, ashe, morgana

obv är väl att man ska va lvl30, ha lite erfarenhet o va käng helt enkelt. jag spelade tidigare i en norsk-svensk klan under namnet FU, flamers united men vi la ner efter ett tag av inaktivitet, gibbar dock ofta me 2 av de gamla lirarna.

eftersom jag är en bit över 20 ser jag helst att vi inte har kids med heller

Jag lirar ju gärna lite mer halvseriöst än som det är nu, enda som håller koll på kartan, sätter ut wards och har mig.
2010-10-25, 01:15
Medlem
Citat:
Jag lirar ju gärna lite mer halvseriöst än som det är nu, enda som håller koll på kartan, sätter ut wards och har mig.

låter fint, jag personligen hatar att behöva spamma "GET WARDS FFS!"

adda mig ingame, geemoney så gibbar vi lite
2010-10-25, 16:16
Medlem
Kwelis avatar
Ett par roliga saker som hände idag:

Pantheon är min nya leksak
http://img177.imageshack.us/img177/3438/pant1.jpg

Miss Fortune PENTA kill (min första)
http://img139.imageshack.us/img139/1663/mfpentakill.jpg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera