2010-10-06, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
Tror du har missuppfattat lite. Det är inte chatten som är borta utan den där lilla roliga koden som gjorde att man kunde göra klienten online. Att man inte kan skriva till de andra personerna är antagligen bara en rolig liten bugg som klienten är full av.

ah läste lite fel i posterna
2010-10-07, 16:38
Medlem
Köpte den nya champ igår, tyckte han var skit rolig att spela ja! Sjukt lätt att harassa med honom.
2010-10-07, 18:16
Medlem
pjalles avatar
Någon som vet vad alla patcher gör? En idag och en igår... fastän Swain kom för några dagar sen.
2010-10-07, 18:20
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Någon som vet vad alla patcher gör? En idag och en igår... fastän Swain kom för några dagar sen.
Dom fixade chatten med en hotfix idag.
2010-10-07, 18:56
Medlem
BigAndAlmightys avatar
Citat:
Bara smärre bug-fixes när det är en så liten patch som det var idag. Och som föregående skribent påpekade: den här gången var det för att fixa chatten som det blev något fel på i patchen där Swain och allt kom.
2010-10-07, 22:39
Medlem
Citat:
Någon som vet vad alla patcher gör?
Inte för att du har frågat, men jag kan gärna berätta att de kommer att komma med en stor patch snart, som tydligen kommer att förändra mycket. Jag tänker i alla fall spara min IP tills den kommer, för att se vilka som blir nerfade och buffade- Jag hoppas att Sona och Miss Fortune klarar sig bra.
2010-10-08, 08:56
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Inte för att du har frågat, men jag kan gärna berätta att de kommer att komma med en stor patch snart, som tydligen kommer att förändra mycket. Jag tänker i alla fall spara min IP tills den kommer, för att se vilka som blir nerfade och buffade- Jag hoppas att Sona och Miss Fortune klarar sig bra.
Hur vet du det...?
Såvida du inte menar patchen med Magma Chamber samt grafikuppdateringen såklart, men den är ju ganska välkänd.
2010-10-08, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streix
Hur vet du det...?
Såvida du inte menar patchen med Magma Chamber samt grafikuppdateringen såklart, men den är ju ganska välkänd.
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=3271215#post3271215

"As you've noticed (and mentioned many times ), this patch is a lot smaller than many of our updates. This is mostly due to us focusing on setting up WCG and preparing for the next patch after this.

The good news is that our following update is going to be pretty massive, both on the balance and content end. This includes;

* Several weak character buffs and reworks that have been long-awaited
* Significant balance changes to characters that are less "high-pri."
* Nerfs to characters deemed as "must-pick/ban." (Some high-A-Tier)
* A lot of content, especially on the art front."

Den skulle komma två veckor efter Swain, alltså inte nästa vecka men veckan därefter.
2010-10-08, 14:02
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=3271215#post3271215

"As you've noticed (and mentioned many times ), this patch is a lot smaller than many of our updates. This is mostly due to us focusing on setting up WCG and preparing for the next patch after this.

The good news is that our following update is going to be pretty massive, both on the balance and content end. This includes;

* Several weak character buffs and reworks that have been long-awaited
* Significant balance changes to characters that are less "high-pri."
* A lot of content, especially on the art front."

Den skulle komma två veckor efter Swain, alltså inte nästa vecka men veckan därefter.
Juste, det där läste jag ju till och med... :P
Ibland glömmer man lätt.
2010-10-08, 19:12
Medlem
pjalles avatar

Nice, speciellt hjältar med AOE ultis då förhoppningvis.
2010-10-09, 11:10
Medlem
Qaowous avatar
Nån fler än jag som fått detta när gamet laddas?

http://www.ladda-upp.com/bilder/41206/lol-fel

Det har kommit upp helt plötsligt. Jag har kollat både mjukvaru brandvägg och hårdvaru brandväggen. Kollat igenom portarna (inte för att jag vet vilken port spelet går på :P).

Nån mer? Nu sitter förmodligen 4 pers och är less att sånt här händer i ranked games...

EDIT:
Verkade som att det bara var problem ett game. Nästa gick bra efter att gamet passerat.. Ändå störande?
Senast redigerad av Qaowou 2010-10-09 kl. 11:15.
2010-10-09, 13:37
Medlem
Skyggedanss avatar
Kör Riot-games någon free-weekend eller något för tillfället?
Syftar på att man kan välja och vraka mellan alla champions för tillfället.

Spelade nyss som Malhazar. Jävlar va rolig han var. 11/5/3 slutade det på. Får väl anses vara rätt bra för första gången. *skryt skryt*.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in