2011-04-07, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridaynight
Är det bara jag eller är bottarna på "beginner" svårighetsgraden svårare än att möta andra players?
haha

Bara du. Eller så möter du helt otroligt kassa spelare.
2011-04-07, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
"Intermediate" på coop vs AI är bättre än vissa lag jag har mött på solo-Q normal, de samarbetar riktigt bra, går sammansvetsat och har bra mapawarness.
Oj då. "Intermediate" är många gånger enklare än de lag jag möter. De flesta försöker i alla fall ta dragon, det gör sällan bottarna. Tror inte de köper wards heller. Sen kör jag i och för sig sällan solo, men bottarna är ändå mycket lättare än de flesta lag jag möter.
2011-04-07, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Oj då. "Intermediate" är många gånger enklare än de lag jag möter. De flesta försöker i alla fall ta dragon, det gör sällan bottarna. Tror inte de köper wards heller. Sen kör jag i och för sig sällan solo, men bottarna är ändå mycket lättare än de flesta lag jag möter.

Jo, 90% av lagen man möter är ju bättre än Intermediate bottar, men det finns ju några riktiga spån man möter ibland som garanterat hade fått problem mot artificiell intelligens.

Tror inte bots behöver wards lika mycket som människor, så fort du visar dig på kartan så ser de det, registrerar det och kommer ihåg exakt vart det var. De gör inte direkt några sådana misstag som att kanske inte kolla på kartan.

Wards är bra men skulle alla bara ha järnkoll på sina lanes och säga SS så fort någon är borta i mer än några sekunder så skulle de inte behövas lika mycket. Jag använder dubbelt så mycket wards på solo-Q än vad jag gör 5v5 där man hela tiden på teamspeak får höra så fort någon gör någonting oavsett vad det är.
2011-04-07, 14:39
Medlem
Okej, note to self. Spela aldrig solo que någonsin mer.
2011-04-07, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Okej, note to self. Spela aldrig solo que någonsin mer.

Haha, den hör man varje dag! Iaf de dagarna man inte säger det själv...
2011-04-07, 16:54
Medlem
Wolfbloods avatar
Apropå att bottarna skulle vara bättre än Q folk, satt i ett game där Taric Bot fick firstblood och double kill

Men det är omöjligt att loosa mot bottarna, eller så är det lag som bara består av spån (Förövrigt sånt folk man hoppas då håller sig till bott games.)
2011-04-07, 17:22
Medlem
DigitalCucumbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfblood
Apropå att bottarna skulle vara bättre än Q folk, satt i ett game där Taric Bot fick firstblood och double kill

Men det är omöjligt att loosa mot bottarna, eller så är det lag som bara består av spån (Förövrigt sånt folk man hoppas då håller sig till bott games.)

Jag har förlorat mot bottarna. Spelade med mina polare, 2 stycken gick afk för att käka, medan jag och de andra två försökte försvara oss mot deras push hela tiden. Tillslut gick det inte.
2011-04-07, 17:38
Medlem
Wolfbloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigitalCucumber
Jag har förlorat mot bottarna. Spelade med mina polare, 2 stycken gick afk för att käka, medan jag och de andra två försökte försvara oss mot deras push hela tiden. Tillslut gick det inte.

Då var ni iofs inte fullt lag men iaf, om man klarar 3v5 i normal så ska det gå mot bottarna
Plus att ni måste ha haft dåliga picks i så fall kan jag tycka.
2011-04-07, 18:27
Medlem
Vad tycker ni om dodge-runor? Jag kör flat armor seals på i princip alla tanks just nu, men funderar på att skaffa dodge också. Vad tror ni, bättre/sämre? Känns som det är lite sämre early, men betydlig bättre lategame. Kanske är olika beroende på vilken tank man kör?

Och hur är det när man junglar? Blir ofta att det blir jag som får ta jungeln, funkar det bra med dodge istället för flat armor?
Senast redigerad av Hotspur 2011-04-07 kl. 18:33.
2011-04-07, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
"Intermediate" på coop vs AI är bättre än vissa lag jag har mött på solo-Q normal, de samarbetar riktigt bra, går sammansvetsat och har bra mapawarness.

Beginner tycker jag däremot inte är riktigt fullt lika bra, de är för lätta att ganka.
Du måste möta galet dåliga lag, körde mot nya bottarna med 2 polare när det kom, vi alla slutade på typ 25/0.
2011-04-07, 18:50
Medlem
Verendums avatar
vad less man blir på idioter som inte kan lira / afkar / leavar

om någon vill köra några games så kan ni adda mig, jag lirar som Karthus nickar Verendum

(kan inte skriva i chatten än, därför jag postar här)
2011-04-07, 18:53
Medlem
Nihennas avatar
http://reignofelementz.com/2011/chu-interview-on-esl-hon-pro-comes-to-lol-a-little-rant-about-hondota-players

Rolig text ang "OMG HoN is so much harder than LoL!"-tjafset

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in