2011-09-11, 12:34
Medlem
Flaxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Då kan vi ju ta fram vad de isåfall ska nerfa?
Ta ner skadan på E lite kanske?
Ta bort True DMG från W?
Ta bort on hit effect med Q kanske?

Fast i deras inlägg så låter det som en hel revamp :S

Har en känsla av att dom kommer nerfa hennes W true-dmg, antal % slow/längd på stun på E samt att Q inte blir instantrdy efter en kill utan kanske bara tar ner CDn med 1 sek kvar eller något.
2011-09-11, 12:37
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxz
Har en känsla av att dom kommer nerfa hennes W true-dmg, antal % slow/längd på stun på E samt att Q inte blir instantrdy efter en kill utan kanske bara tar ner CDn med 1 sek kvar eller något.

Dvs att de tar bort dmg till torn.
De tar bort hennes "stun" som bara är användbar vid vissa tillfällen.
Skulle de tar bort instantready på Q så kommer hon ej vara spelbar längre.
2011-09-11, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jpz
Jag är jävligt sugen på Renekton (Stavade jag de rätt?), men alla skriver ju att han blivit så inåt helvete nerfad, är de ens värt o köpa honom nu?

Bump. Ingen läser föregående sidor. :<
2011-09-11, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Se som det kan bli!
Ska man köpa Brand och nöta honom lite så att om något as snor min solo top så kan man även ha grymt stor inverkan på spelet genom mid....
Hmm....

Tycker inte riktigt att Ryze är på samma "nivå" som Brand....

LeBlanc Vs Brand?
Brand måste vara bättre i teamfights och liknande?

En bra le blanc pissar på en brand varje dag. Med silence of galen burst.
2011-09-11, 13:06
Medlem
FrankDuPoints avatar
Citat:
Bump. Ingen läser föregående sidor. :<

Renekton är fortfarande stark.
2011-09-11, 13:25
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Jag är jävligt sugen på Renekton (Stavade jag de rätt?), men alla skriver ju att han blivit så inåt helvete nerfad, är de ens värt o köpa honom nu?

Renekton kan jag säga inte är den bästa gubben på marknaden.. om du vill ha en liknande gubbe så kan du köra irelia som är 100x bättre. Cho'Gath är också galen just nu om du vill satsa lite mer på tanks@solo-top. Du har även udyr som du kan testa.
2011-09-11, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samyboy
En bra le blanc pissar på en brand varje dag. Med silence of galen burst.

Sen late game så blir le blanc värdelös
2011-09-11, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Renekton kan jag säga inte är den bästa gubben på marknaden.. om du vill ha en liknande gubbe så kan du köra irelia som är 100x bättre. Cho'Gath är också galen just nu om du vill satsa lite mer på tanks@solo-top. Du har även udyr som du kan testa.

Dom tre har jag redan.
2011-09-11, 13:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Jag vet vad du menar. Du fixar det i inställningarna ingame: Tryck More options och bocka sedan i alternativet Hide Center HUD Wall. Är 110% säker på att det är det du menar.

Tog bort det men det skiljer sig fortfarande lite mellan oss två.

Citat:
Ursprungligen postat av talibanIRL
Ge oss en print från din polare, jag har likadant som dig.

Min polare: http://imageshack.us/photo/my-images/231/printp.jpg/
Jag: http://imageshack.us/photo/my-images/10/unled2kh.jpg/

Notera t.ex att han ser t.ex längre ner och bredare än vad jag gör medan jag ser längre "upptill" än vad han gör. Så att gå från den blåa basen är ofta inga problem, men allt spelande från den lila basen är jobbigare eftersom då ser jag ingenting. Det konstiga är att det inte är så stora skillnader på de två bilderna, men ingame ser han mobs och champions ett par sekunder (om inte mer) innan mig, det blir även jävligt jobbigt när jag inte ser vad som pågår under mig och springer in i champions som min kompis sett och som inte jag sett.
2011-09-11, 13:43
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Tog bort det men det skiljer sig fortfarande lite mellan oss två.

Min polare: http://imageshack.us/photo/my-images/231/printp.jpg/
Jag: http://imageshack.us/photo/my-images/10/unled2kh.jpg/

Notera t.ex att han ser t.ex längre ner och bredare än vad jag gör medan jag ser längre "upptill" än vad han gör. Så att gå från den blåa basen är ofta inga problem, men allt spelande från den lila basen är jobbigare eftersom då ser jag ingenting. Det konstiga är att det inte är så stora skillnader på de två bilderna, men ingame ser han mobs och champions ett par sekunder (om inte mer) innan mig, det blir även jävligt jobbigt när jag inte ser vad som pågår under mig och springer in i champions som min kompis sett och som inte jag sett.

Har väl att göra med resolution inställningar isånafall, är du säker på att du har rätt?
2011-09-11, 13:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Har väl att göra med resolution inställningar isånafall, är du säker på att du har rätt?

Enda som skiljer oss åt är att jag har 1920x1200 och han har 1920x1080, ändrar jag till 1920x1080 så får jag en svart kant upptill och nertill men ser fortfarande lika lite (om inte mindre) än förut.

Tänkte att det kunde vara något med att jag kör 1920x1200 som upplösning i windows (eller vad man ska säga) så jag provade att ändra den till 1920x1080 och köra samma upplösning ingame, men inget hände.

Enda som kvarstår är ju att tanka det där scroll-hacket men man vill ju vara legit in i det sista.
2011-09-11, 15:08
Medlem
Någon som är sugen på att duo ranked? förlorade precis från 1304 till 1219.. lirar på west

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in