2011-09-01, 15:57
Medlem
gayfarers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eliefant
Snackade med några vänner som berättade att LOLs servrar krånglade därför kö och när du väl kommer in så kan du lätt få DC

Ja för 2 månader(?) sen kanske, innan Eu-server spliten.
2011-09-01, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talibanIRL
Beror helt på vad laget behöver, har ni någon stark intiate skulle fiddle vara den bästa.
Behöver ni någon som kan intiate är Jarvan den bästa.
Behöver ni någon med mycket dmg late game är Trynda den bästa.
Behöver ni CC är udyr den bästa.
Beror alltså helt på eran teamcomp.

Ok, men vem av dem klarar jungeln lättast? I och med att jag knappt har några runer är det nog viktigast just nu, vill ju inte t.ex. dö av blå och skämma ut mig totalt
2011-09-01, 16:06
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorCrisis
Jupp, men hur många "noobs" klarar det

Sen är väl arp bättre?

Man kan ha röda arp och resten flat AD. Gula AS eller gula HP/level brukar jag köra.
2011-09-01, 16:15
Medlem
Nihennas avatar
Laddade upp min baron+triple kill.
Inte lika episkt som jag minns det nu när jag ser deras level samt att Brand redan var på halva HPn men sjukt skoj ändå .

http://www.youtube.com/watch?v=_CYx8VUPTvU&feature=related
2011-09-01, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molehasmoles
Ok, men vem av dem klarar jungeln lättast? I och med att jag knappt har några runer är det nog viktigast just nu, vill ju inte t.ex. dö av blå och skämma ut mig totalt
Fiddlesticks troligen.
2011-09-01, 16:25
Medlem
Dantexxs avatar
Varför är det 30 minuter väntetid på West servrarna?... Vill köpa Renekton och speeeeela!

Edit: Finns det någon som helst replay funktion i LoL?
2011-09-01, 16:32
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dantexx
Varför är det 30 minuter väntetid på West servrarna?... Vill köpa Renekton och speeeeela!

Edit: Finns det någon som helst replay funktion i LoL?

Nej, men ett bra program som är replay på lol är Lolreplay googla det, det blir som att du startar spelet när du kollar replay du kan kolla i slowmotion, fastmotion och så gott som pausa.
2011-09-01, 16:38
Medlem
Dantexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Nej, men ett bra program som är replay på lol är Lolreplay googla det, det blir som att du startar spelet när du kollar replay du kan kolla i slowmotion, fastmotion och så gott som pausa.
Nice, men jag kan inte kolla på ett game som jag spelade när programmet inte var aktivt?
2011-09-01, 16:40
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Magewick är trash. Du gör knappt mer skada med AP än att inte bygga AP eftersom Q scalar på det sättet. Bättre att köpa items som gör att hans autoattacks skadar mer och att han tål mer.
Han är tammefan inte trash. Skadar som satan på alla möjliga, tar ner tanks snabbt som satan oxå.
2011-09-01, 16:52
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dantexx
Nice, men jag kan inte kolla på ett game som jag spelade när programmet inte var aktivt?

Programmet tar typ ingen CPU, jag har det alltid igång i bakgrunden, den spelar in alla matcher och inspelningarna tar väääldigt lite plats. Dock kan du inte lägga upp dem på youtube t ex utan då måste man spela in medans man kollar på replayen om man vill ladda upp filmen någonstans
2011-09-01, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deedle
Han är tammefan inte trash. Skadar som satan på alla möjliga, tar ner tanks snabbt som satan oxå.
Vilka items köper du?
2011-09-01, 17:07
Medlem
Dantexxs avatar
Nu har man farmat ihop 6300 IP. Ska man köpa Renekton, Cassiopeia eller Irelia?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in