2011-09-08, 16:33
Medlem
firstclassriots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damorte
Troligen stängde dom väl ner betan för att dom inte anser att macklienten behöver vidare betatester. Macklienten lär ju få en riktig release så småningom.

De har stängt ned den på obestämd tid och folk som har spenderat pengar kan få refund, så tror inte direkt att den kommer snart.
2011-09-08, 16:58
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
det är en bug, 12v12 går inte starta, 6v6 går att spela på 3v3 kartan, verkar dock som att man kan bli deletad utan förvarning om man hostar dessa games.

6on6 har jag kört , helt op om man pickade fel, en valde tf (vet inte varför) han fick 0-15-2.. dog direkt.

Men 12on12 har jag väntat på och det startade, kom till champ-rutan sen droppade en jävel. :S
2011-09-08, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firstclassriot
De har stängt ned den på obestämd tid och folk som har spenderat pengar kan få refund, så tror inte direkt att den kommer snart.
Skulle du kunna länka något uttalande om det här? Suger ju grovt isf.. Blir väl att börja spela HoN igen eller vänta till DotA 2 betan.
2011-09-08, 17:07
Medlem
Har blivit bannad tills den 8e september 2011, vilket är idag. Förstår absolut ingenting. Det var väldigt länge sen jag flameade mot folk etc. och jag spelade 2 games imorse! Vad är det här för skit? På supportsidan jag hänvisas till står det ingenting heller. What to do?
2011-09-08, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
Har blivit bannad tills den 8e september 2011, vilket är idag. Förstår absolut ingenting. Det var väldigt länge sen jag flameade mot folk etc. och jag spelade 2 games imorse! Vad är det här för skit? På supportsidan jag hänvisas till står det ingenting heller. What to do?
Sluta flame'a så slipper du allt
2011-09-08, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParanoidRocker
Sluta flame'a så slipper du allt

Tack Captain Obvious, men det har jag som sagt inte gjort på över en vecka (inte så mycket alls, men ändå, länge för mig) så jag förstår inte vad min timlånga ban grundas på. Det förvirrar mig att jag fick en varning via e-mail men likförbannat är bannad till samma dag, bara 7h senare. Förvirrande

Edit; Verkar som det är en 12h ban. Låses upp 23.00 ikväll då. Kul
Senast redigerad av Wallyman 2011-09-08 kl. 17:44.
2011-09-08, 18:11
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
Tack Captain Obvious, men det har jag som sagt inte gjort på över en vecka (inte så mycket alls, men ändå, länge för mig) så jag förstår inte vad min timlånga ban grundas på. Det förvirrar mig att jag fick en varning via e-mail men likförbannat är bannad till samma dag, bara 7h senare. Förvirrande

Edit; Verkar som det är en 12h ban. Låses upp 23.00 ikväll då. Kul

Med tanke på orden som jag skrev tidigare idag så blir jag inte förvånad om jag blir bannad tills 2013.
Det rann över lite efter 3 raka ranked förluster.

Motståndarna tyckte dock de var kul och ingen av de rapporterade mig iaf ^^
2011-09-08, 18:12
Medlem
3vs3 ranked snart, vi väntar bara på en spelare, för de som vill kolla!!!

http://www.own3d.tv/live/74609
2011-09-08, 18:15
Medlem
Mango123456s avatar
Seriöst hatar att spela med mina rls. Dem är inte dåliga men om vi inte är 5stycken går det inte, dem klagar och blir skitarga över minsta lilla misstag som randomsen eller jag gör och kan aldrig anpassa sig och slutligen skriker dem i skype och lägger på <.< När jag kör solo queue elr duo med en internetvän går det alltid bra trots eventuella småfel, just för att jag och de flesta randoms inte hakar upp sig på det... Alltså om man slutar med 0/6/0 och alla andra i laget presterat helt okej (inte så jävla bra men inte gått iväg o feedat direkt) och har flera assists (Han var mid med dessa stats i slutet) då bör man inte klaga sönder och gråta att alla andra gör fel känns det som, ok stats är inte allt men ändå.

Vettefan alltså ibland är de grymma, ibland hakar de upp sig på att random personen som junglar bara gankat mid 1 gång och spelar dåligt och klagar 24/7
Senast redigerad av Mango123456 2011-09-08 kl. 18:33.
2011-09-08, 18:38
Medlem
Stoppables avatar
Någon som har haft nöjet att ha 2 ranked games i rad med 2 OLIKA personer som båda fick 0-12 i matcherna?
2011-09-08, 18:50
Medlem
Traktorkraschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Någon som har haft nöjet att ha 2 ranked games i rad med 2 OLIKA personer som båda fick 0-12 i matcherna?
Strunta i att spela ranked om du inte har hittat någon champ som du klarar av att carrya ett helt game med.
Ex på champ som jag har tagit mig upp i ELO(Jag låg på 1000någonting) med är morder,brand(båda mid) och udyr(solo top) .
Tycker själva att domhär e riktigt bra för soloque.

Tycker också du borde försöka ta mid eller solo top lane, mid helst för därifrån kan du påverka mest. Gank bot/top så ofta du har läge, warda motståndarens buffs och dragon om du har tid för det.

EDITH: Har också hört att Ormen ska vara riktigt bra i mid på lägre elo pga hennes starka poison-attack
Senast redigerad av Traktorkrasch 2011-09-08 kl. 18:54.
2011-09-08, 19:39
Medlem
Seruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traktorkrasch
Strunta i att spela ranked om du inte har hittat någon champ som du klarar av att carrya ett helt game med.
Ex på champ som jag har tagit mig upp i ELO(Jag låg på 1000någonting) med är morder,brand(båda mid) och udyr(solo top) .
Tycker själva att domhär e riktigt bra för soloque.

Tycker också du borde försöka ta mid eller solo top lane, mid helst för därifrån kan du påverka mest. Gank bot/top så ofta du har läge, warda motståndarens buffs och dragon om du har tid för det.

EDITH: Har också hört att Ormen ska vara riktigt bra i mid på lägre elo pga hennes starka poison-attack

Det är faktiskt rätt jobbigt att ha 12 deaths i baken trots att man gör bra från sig som carry.

Själv vinner jag alltid när jag får jungla som amumu, tråkigt nog blir han bannad rätt ofta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in