Citat:
Ursprungligen postat av Traktorkrasch
Strunta i att spela ranked om du inte har hittat någon champ som du klarar av att carrya ett helt game med.
Ex på champ som jag har tagit mig upp i ELO(Jag låg på 1000någonting) med är morder,brand(båda mid) och udyr(solo top) .
Tycker själva att domhär e riktigt bra för soloque.
Tycker också du borde försöka ta mid eller solo top lane, mid helst för därifrån kan du påverka mest. Gank bot/top så ofta du har läge, warda motståndarens buffs och dragon om du har tid för det.
EDITH: Har också hört att Ormen ska vara riktigt bra i mid på lägre elo pga hennes starka poison-attack
Jag spelar Solo top allt som oftast med Irelia.
Inte många matcher jag förlorar min lane.
I den andra matchen med 0-12 så hade jag 16-3, men mina stats är skitsamma som vi har kommit fram till längre back i tråden när resterande laget inte kan spela överhuvudtaget.
Sen att den ena av dessa två var en junglande warwick som dog på Blue EFTER leash, gankade aldrig, wardade inte, började med dorans shield osv.
Sen då 0-12 på det.
Win.
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxz
Jag skulle vilja säga: Strunda i ranked om man inte kan spela 1 av varje "sort", inte bara 1 AD och AP-carry.
Och ja, Cassiopeia är väldigt bra.
Jag ber alltid om Solo top de första jag gör, skulle någon annan ta det före mig så måste jag ju byta och då blir det oftast Alistar (Support) (Inte många som vill spela support nämligen)