2011-09-07, 17:27
Medlem
Fyfan vad lack jag blir på alla jävla ohyfsade snorungar.

Innan gamet frågar jag de i mitt lag ifall de kan hjälpa mig med blå (har just börjat jungla). De säger då att jag ska sluta skriva och spela istället, och att jag är en idiot för att jag vill jungla. I början av gamet ber jag återigen om hjälp med blå. Jag sa det verkligen inte heller på ett otrevliget sätt, utan mer på ett ovanligt trevligt sätt. Men såklart fick jag ingen hjälp ändå, (klarade den själv dock med nöd och näppe). Senare gankar jag och sådant där och allt är bra. Sedan så missar jag att försvara ett torn, och då haglar det flame över mig. Sedan så börjar de även döda creepsen i jungeln, så jag varken kan levla eller få några pengar. Då börjar de återigen flame'a eftersom jag blir underlevlad. Jag ber dem då att sluta upp med det. Inget händer. Sedan fortskrider gamet med att jag försöker komma ikapp i lvl och pengar. Det gick inte så bra och jag blir ganska värdelös varav vi förlorar gamet efter cirka 40 min. FYFAN.
2011-09-07, 17:40
Medlem
Suttit här inne sen sidan 300 typ och det är väldigt vad konstigt att folk 1000 sidor senare fortfarande verkar bli förvånade över att de hamnar i lag med folk som är AFK, får DC, verkar ha en hjärna innehållandes jordnöttsmör eller bara allmänt spelar kasst;

Det är en del av spelet.

Nästan så man borde lägga in ett moderatormeddelande om det;

"Ja, du kommer att bli rånad på ett antal matcher på grund av idioter, det finns inget du kan göra åt det och det är såhär spelet fungerar och ALLTID kommer att fungera"
2011-09-07, 17:44
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molehasmoles
Fyfan vad lack jag blir på alla jävla ohyfsade snorungar.

Innan gamet frågar jag de i mitt lag ifall de kan hjälpa mig med blå (har just börjat jungla). De säger då att jag ska sluta skriva och spela istället, och att jag är en idiot för att jag vill jungla. I början av gamet ber jag återigen om hjälp med blå. Jag sa det verkligen inte heller på ett otrevliget sätt, utan mer på ett ovanligt trevligt sätt. Men såklart fick jag ingen hjälp ändå, (klarade den själv dock med nöd och näppe). Senare gankar jag och sådant där och allt är bra. Sedan så missar jag att försvara ett torn, och då haglar det flame över mig. Sedan så börjar de även döda creepsen i jungeln, så jag varken kan levla eller få några pengar. Då börjar de återigen flame'a eftersom jag blir underlevlad. Jag ber dem då att sluta upp med det. Inget händer. Sedan fortskrider gamet med att jag försöker komma ikapp i lvl och pengar. Det gick inte så bra och jag blir ganska värdelös varav vi förlorar gamet efter cirka 40 min. FYFAN.

/Ignore och kör ditt eget race.
2011-09-07, 17:44
Medlem
Mdenstores avatar
tjo, värt att byta till west nu asap? blir fittless på ryssarna... Har hört att det dock ska vara köer? tacksam för snabbt svar
2011-09-07, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mdenstore
tjo, värt att byta till west nu asap? blir fittless på ryssarna... Har hört att det dock ska vara köer? tacksam för snabbt svar

Tror inte det är något bättre på west än det är på east, west har fransmäns och annat
2011-09-07, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mdenstore

Enda skillnaden enligt mig är att när en ryss säger något så är det omöjligt att förstå men när en tysk säger "Danke" eller någon annan simpel fras som man känner igen eftersom den har likheter med svenskan så blir det hela mycket lättare.

Tyska= Hyffsat lätt att gissa sig till vad någon menar.
Ryska = Totalt omöjligt.
2011-09-07, 17:55
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Enda skillnaden enligt mig är att när en ryss säger något så är det omöjligt att förstå men när en tysk säger "Danke" eller någon annan simpel fras som man känner igen eftersom den har likheter med svenskan så blir det hela mycket lättare.

Tyska= Hyffsat lätt att gissa sig till vad någon menar.
Ryska = Totalt omöjligt.

Dock ganska omöjligt när de börjar babbla spanska och franska
2011-09-07, 18:11
Medlem
LordBatemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
haha varför gick du solo bot för? skyll dig själv.

Kanske för att hela laget insisterade på det? Polackjävlar
2011-09-07, 18:16
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjeyyy
Tror inte det är något bättre på west än det är på east, west har fransmäns och annat

De där är en dålig ursäkt.
Varenda flashbackare som gått från East till West har sagt samma sak:
Det är en jävla skillnad.

Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Dock ganska omöjligt när de börjar babbla spanska och franska

Så du kan alltså inte förstå vad Gracias/Merci betyder?
2011-09-07, 18:23
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
De där är en dålig ursäkt.
Varenda flashbackare som gått från East till West har sagt samma sak:
Det är en jävla skillnad.

Så du kan alltså inte förstå vad Gracias/Merci betyder?

Är gracias och merci ord som är viktiga att förstå? Nej, och jo jag förstår dem. Men jag menar att ALLT de säger, till och med sånt som skulle kunna vara viktigt (vilket jag inte vet om det är eftersom de bara skriver franska/spanska, de flesta inte alla dock) skrivs på deras hemspråk och jo då är det ganska omöjligt att förstå.
2011-09-07, 18:37
Medlem
ft.s avatar
Behöver lite hjälp här. Spelet har de senaste dagarna börjat lagga så mkt att det är ospelbart, jag funderar lite på om det kan bli bättre om man rensar spelets cashe, omdet finns någon? Och isåfall vart hittar man den?
2011-09-07, 18:40
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaskaguld
Någon lättspelad melee char för en nybörjare?

Master Yi typ.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in