2011-09-07, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Ja varför skulle man inte göra de?
Brukar dock inte göra den själv, utan jag headbuttar in i väggen och sen pulverize.

Blir väl typ 3-4 sek stun?
2011-09-07, 15:35
Medlem
Mango123456s avatar
Någon som vill duo queue ranked EUW lite? (: Är inte världens proffs men skaplig spelare, bättre än alla fittfransmän osv. låg elo.
2011-09-07, 15:46
Medlem
Jag och min polare letar efter en sista för att spela 3v3 ranked. låg elo
2011-09-07, 15:59
Medlem
LordBatemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Om det var ranked så får du skylla dig själv
Var de däremot i Normal så är de inte ovanligt

Jag är fan lvl 19, långt kvar till ranked

Citat:
Ursprungligen postat av Flaxz
Well tbh så låter det inte som om du gjorde det rätta heller, ni var på samma nivå utifrån det du skriver. Det går dåligt och du tror inte på matchen så du börjar trolla som en 3åring som inte får som han vill. Jag säger inte att ditt team var mästarnas mästare men du visar dig inte bättre själv. Fortsätt spela och vänta på en surrender alt förlust. Tänk om fotboll hade funnits som publiclir och du har problem med din vänsterkant, inte får hjälp och bestämmer sig för att börja göra självmål. FÖ så vet jag inte heller varför du fick soloa bot men jag vet inte heller varför du ens försökte få mid. Om något skulle du försökt få med dig någon på bot.

Jag fortsatte däremot spela och fick en del kills, var inte långt ifrån att vinna, men dom fortsatte skriva "fina ord" och skrika svordomar på polska, tro fan man lackar men fortsatte spela iallafall.
Sa inte att jag gick AFK efter 20 min utan gamet höll på i över 40minuter. Sa att jag provar gärna mid, eller solo top, sen när jag fick gå bot så ville ingen gå med mig utan då skulle jag köra själv mot dom.

Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Corki kör väl nästan alltid bot? Lite konstigt att du gick själv, annars brukar man ha en support med sig. Hade ni någon som roamade eller något varför du var själv bot?

Eller körde ni solo bot och 2 top? Det är inte så bra, bättre med 2 bot och solo top då.

Jag har ingen aning, var första gamet med corki, Annie gick mid, shaco junglade men failade brutalt, malphite och någon mer top, fick inte ett enda gank, inte ens av shaco.
2011-09-07, 16:26
Medlem
SmushSmushs avatar
Udyr eller Gangplank? Värsta ångesten
2011-09-07, 16:29
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmushSmush
Udyr eller Gangplank? Värsta ångesten

Udyr är mer svårspelad vad jag har hört, GP är nästintill faceroll. Udyr har jag personligen inte spelat men alla mina vänner som spelar honom säger att han är svår i början.
2011-09-07, 16:44
Medlem
När man köper RP, är cvc:en den tresiffriga koden på baksidan vav kortet eller den fyrsiffriga?
2011-09-07, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yesman123
När man köper RP, är cvc:en den tresiffriga koden på baksidan vav kortet eller den fyrsiffriga?
3 siffrig
2011-09-07, 16:51
Medlem
dags att köra igen!!

http://www.own3d.tv/live/74609
2011-09-07, 17:12
Medlem
Någon lättspelad melee char för en nybörjare?
2011-09-07, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordBateman
Får nog fan psykbryt snart, självklart är det EU East&Nordic det handlar om..

Jag kör Corki (första gången) bot, solo mot fiddle och ezreal, vet inte varför men dom ville inte ge mig mid så jag fick gå bot, hjälpte inte att klaga heller.

Efter 18minuter hade jag 0-3 och Annie totalvägrade ganka och bad mig sköta det själv.
Shaco som junglar ligger 5 levlar bakom och tillför lika mycket som en sosse.
Resten av gamet trollar jag och dom lackar ur totalt.

Vad fan är felet på människorna?
haha varför gick du solo bot för? skyll dig själv.
2011-09-07, 17:16
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yesman123
Blir väl typ 3-4 sek stun?

Ja 2-4s stunn blir de nog allt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem