Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Om det var ranked så får du skylla dig själv

Var de däremot i Normal så är de inte ovanligt

Jag är fan lvl 19, långt kvar till ranked
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxz
Well tbh så låter det inte som om du gjorde det rätta heller, ni var på samma nivå utifrån det du skriver. Det går dåligt och du tror inte på matchen så du börjar trolla som en 3åring som inte får som han vill. Jag säger inte att ditt team var mästarnas mästare men du visar dig inte bättre själv. Fortsätt spela och vänta på en surrender alt förlust. Tänk om fotboll hade funnits som publiclir och du har problem med din vänsterkant, inte får hjälp och bestämmer sig för att börja göra självmål. FÖ så vet jag inte heller varför du fick soloa bot men jag vet inte heller varför du ens försökte få mid. Om något skulle du försökt få med dig någon på bot.
Jag fortsatte däremot spela och fick en del kills, var inte långt ifrån att vinna, men dom fortsatte skriva "fina ord" och skrika svordomar på polska, tro fan man lackar men fortsatte spela iallafall.
Sa inte att jag gick AFK efter 20 min utan gamet höll på i över 40minuter. Sa att jag provar gärna mid, eller solo top, sen när jag fick gå bot så ville ingen gå med mig utan då skulle jag köra själv mot dom.
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Corki kör väl nästan alltid bot? Lite konstigt att du gick själv, annars brukar man ha en support med sig. Hade ni någon som roamade eller något varför du var själv bot?
Eller körde ni solo bot och 2 top? Det är inte så bra, bättre med 2 bot och solo top då.
Jag har ingen aning, var första gamet med corki, Annie gick mid, shaco junglade men failade brutalt, malphite och någon mer top, fick inte ett enda gank, inte ens av shaco.