2011-08-29, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLazahYoda
Bara jag som verkligen inte kan köra champs som anses enkla eller har en easy/medium difficulty oavsett om dom är OP eller passar teamet? Känns så jävla lamt bara..

Känner igen mig, spelade Ryze nyss och näst intill feedade -.- Jag vet dock inte om han räknas som easy, men det är vad jag hört. Annie är heller inte en favorit.
2011-08-29, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Känner igen mig, spelade Ryze nyss och näst intill feedade -.- Jag vet dock inte om han räknas som easy, men det är vad jag hört. Annie är heller inte en favorit.

Ryze är rätt easy
2011-08-29, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLazahYoda
Bara jag som verkligen inte kan köra champs som anses enkla eller har en easy/medium difficulty oavsett om dom är OP eller passar teamet? Känns så jävla lamt bara..
Övning ger färdighet. Sen kan olika spelare vara bra på olika roller. Man kanske är jättebra på AP-carries men inte så bra på AD-carries exempelvis. Eller en duktig support men mindre duktig junglare. Och så vidare.
2011-08-29, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Ryze är rätt easy

Jag kan iaf inte spela honom :S Jag tycker dock Twisted Fate är ganska enkel.
2011-08-29, 17:50
Medlem
Många "easy" karaktärer är oftast att man går in och skjuter ett par skott sen backar.
Typ Ryze, man går in, kastar sina spells å springer där ifrån, de flesta som spelar ryze står kvar och blir ägda.
Med range gäller det att peta ner dom till under 50% sen gå för en kill.

jag förstår inte varför vissa ska jaga hela tiden. Speciellt i början innan lvl 6. Man petar ner dom till 20% hp typ och sen så backar dom, då ska nån idiot gå fram och försöka döda han när han står i vid tornet. Sen blir han jagad och dödad. Istället för att ta ner han till 20%, låta han gå tillbaks till basen och få extra pengar och mer exp än vad han får.
2011-08-29, 17:59
Medlem
Har snart köpt Irelia och efter det har jag tänkt fixa mina 3 rune-pages. Jag kanske begär för mycket nu, men jag är sån att jag vill ha enkel struktur så jag skulle vilja be om tips på 3 sidor. En sida för AP, AD och Tank. Sidor som jag kan spela alla Tanks, AD och AP med. Går det? Jag har kollat en del på Flashback chatten och de har en del liknande.

Tack på förhand!
2011-08-29, 18:04
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Har snart köpt Irelia och efter det har jag tänkt fixa mina 3 rune-pages. Jag kanske begär för mycket nu, men jag är sån att jag vill ha enkel struktur så jag skulle vilja be om tips på 3 sidor. En sida för AP, AD och Tank. Sidor som jag kan spela alla Tanks, AD och AP med. Går det? Jag har kollat en del på Flashback chatten och de har en del liknande.

Tack på förhand!

Det fungerar väl helt okej, det är vad jag kör med! Dock lite synd när min ap page t ex har manareg gula och jag "måste"/vill spela vladimir
2011-08-29, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dripp-dropp
jag förstår inte varför vissa ska jaga hela tiden. Speciellt i början innan lvl 6. Man petar ner dom till 20% hp typ och sen så backar dom, då ska nån idiot gå fram och försöka döda han när han står i vid tornet. Sen blir han jagad och dödad. Istället för att ta ner han till 20%, låta han gå tillbaks till basen och få extra pengar och mer exp än vad han får.

Håller med till 100%. Inte värt att towerdiva innan lvl 6, ifall man inte har grymma runes och en flash redo.
Beror lite på situation men oftast i classic 5v5 vilket är vad jag kör så är det så.
Senast redigerad av TheLazahYoda 2011-08-29 kl. 18:19.
2011-08-29, 18:21
Medlem
Dantexxs avatar
Gaaahh, Jag blir galen. Kan inte bestämma mig om jag ska köpa Kennen, Cassiopeia eller renekton. Hjälp mig att välja
2011-08-29, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dantexx
Gaaahh, Jag blir galen. Kan inte bestämma mig om jag ska köpa Kennen, Cassiopeia eller renekton. Hjälp mig att välja

kennen
2011-08-29, 18:37
Medlem
h4xors avatar
Vad är detta för skit? Nu går det inte att få runor från Razer. Har försökt varje dag nu....
2011-08-29, 18:39
Medlem
pindelskins avatar
Stod "Giveaway over"?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in