Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
Men jag förstår inte, hur kan man vara så dålig? Visst ifall du nyss börjat, men lite spelförståelse borde man ha, inte så att man ska gå fram mot två stycken för att attackera dom tills man dör..
Är möjligt att de inte är så seriösa/feedar med flit. Eller inte reagerar på att de tar skada. Eller något.
Citat:
Ursprungligen postat av Solitaz
Tycker att hon ser förbannat rolig ut, men jag behöver fortfarande köpa klart de få runor som jag har kvar åt Shaco som jag mainar.
Får jag fråga vilka runor du hade tänkt dig med Shaco?
Citat:
Ursprungligen postat av BJ12
Borde jag skaffa Leblanc eller Nocturne? Jag är ingen erfaren junglare, men det verkar roligt att jungla med Nocturne.

De är två helt olika karaktärer, så det beror på vad du vill ha. Vill du ha en mage som är stark i början och svag i slutet, eller vi du ha en av de bästa junglarna som ofta blir bannad i rankat?
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Swain är ju förfan galen!!!
Liksom många andra AP carries, som exempelvis Karthus och Malzahar. Swain förlorar väldigt mycket på om fienderna har Ignite. Kan man hindra han från att få golem, t ex genom att stjäla deras, så förlorar han mycket på det också. Men ja, han är riktigt stark.
Citat:
Ursprungligen postat av Sandman423
Tycker att han typ top3 i AP hjältar. Finns inte jobbigare att möta mitten[---]
Ta du Swain så tar jag Irelia och vi ser vad som är jobbigare.
Min poäng är att olika karaktärer kan kontra varandra olika bra. Får Swain möta exempelvis LeBlanc kan han få det tungt, då hans early inte är så starkt medans hennes är riktigt starkt.