2011-09-01, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molehasmoles
Tja,

Jag har just börjat jungla, och jag undrar vilken av Fiddlestick, Jarvan IV, Udyr och Tryndamere som är den bästa junglaren. Jag har just köpt runor, men jag hade inte råd med full runepage. Hittills har jag bara testat med Tryndamere och det var ganska svårt med så få runor som jag har. Det jag egentligen undrar är då alltså vem som klarar jungeln lättast av de jag nämnde.

Tack för mig!

Beror helt på vad laget behöver, har ni någon stark intiate skulle fiddle vara den bästa.
Behöver ni någon som kan intiate är Jarvan den bästa.
Behöver ni någon med mycket dmg late game är Trynda den bästa.
Behöver ni CC är udyr den bästa.
Beror alltså helt på eran teamcomp.
2011-09-01, 15:26
Medlem
aq123s avatar
Akali solotop och en leesin jungle är ju galet.. sen när gamet börjar dra ihop sig, när folk inte bara campar på lanes så är de sjukt kul, man har 2 ninjas i laget som bara flyger fram o tillbaka o gör grym skada.
btw bara för mig som de är kö för att komma in på WEST?

japp, säger vi -hej

edit* mitt internet la ner igår, får inte internet föräns på måndag...så lirar på internet från min iphone PPpppPpppPP funkar inte så bra, 100-200latency.
Någon annan som lirat/lirar på internet från sin telefon? hur gåre?

edit* kan inte lira rankat heller..
Senast redigerad av aq123 2011-09-01 kl. 15:41.
2011-09-01, 15:33
Medlem
Fallmans avatar
Kö? 26min, vad nu?
2011-09-01, 15:36
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Är Renekton något bra längre?
2011-09-01, 15:39
Medlem
1993s avatar
56 minuter kö?
2011-09-01, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talibanIRL
Beror helt på vad laget behöver, har ni någon stark intiate skulle fiddle vara den bästa.
Behöver ni någon som kan intiate är Jarvan den bästa.
Behöver ni någon med mycket dmg late game är Trynda den bästa.
Behöver ni CC är udyr den bästa.
Beror alltså helt på eran teamcomp.

CC är fan inte udyr bäst, han har 1 stun. cc = crowd control.
som cc är nog nästa fiddle bäst med silence och fear. Eller någon med aoe stun/root.
Amumu med ett fiddle+karthus/kata+akali och en grym AD dps som har mycket aoe är helt galet.
2011-09-01, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Har lirat både Sion/Chogath och personligen så är nog Xin Zhao lättare champs
AP Sion är dock förbannat enkel/rolig!
Håller med om att Xin Zhao är lätt att spela, men vill du spela riktigt bra så är han klurig, earlygame så är det en riktig balans på hur du spelar, då han dör rätt enkelt.
2011-09-01, 15:49
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dripp-dropp
CC är fan inte udyr bäst, han har 1 stun. cc = crowd control.
som cc är nog nästa fiddle bäst med silence och fear. Eller någon med aoe stun/root.
Amumu med ett fiddle+karthus/kata+akali och en grym AD dps som har mycket aoe är helt galet.

Får nog hålla med om att Fiddle's cc är starkare..
2011-09-01, 15:49
Medlem
eliefants avatar
Snackade med några vänner som berättade att LOLs servrar krånglade därför kö och när du väl kommer in så kan du lätt få DC
2011-09-01, 15:51
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorCrisis
Håller med om att Xin Zhao är lätt att spela, men vill du spela riktigt bra så är han klurig, earlygame så är det en riktig balans på hur du spelar, då han dör rätt enkelt.

Utnyttjar man hans Q vid level 1, och runar flat ad samt spelar med någon som har CC så är man nästa alltid garanterad en fb som Xin Zhao dock. Sätter skräck i motståndaren och därefter är det bara nedförsbacke.
2011-09-01, 15:55
Medlem
gayfarers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gayfarer
Greater Glyph of Clarity (mana/5 sec. per level) är ett billigare alternativ istället för Cdr glyps som också funkar

Menade givetvis Greater Glyph of Focus (AP/level), glömde nog väcka hjärnan i morse.
2011-09-01, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1993
Utnyttjar man hans Q vid level 1, och runar flat ad samt spelar med någon som har CC så är man nästa alltid garanterad en fb som Xin Zhao dock. Sätter skräck i motståndaren och därefter är det bara nedförsbacke.
Jupp, men hur många "noobs" klarar det

Sen är väl arp bättre?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in