Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Uhm, det är inne i en betafas i EU nu. Vilket jag hoppas du förstår. Annars är du retarderad. Sådetså.
Av det jag har läst så skulle spelet fungera efter de gjort klart överflyttningen. De är klara med överflyttningen och har sagt att allt ska funka bra. Men det gör det ju inte. Sen när man väljer att ha en tidigare öppning så borde man ha koll på läget.
Citat:
Trodde du att det skulle bli 100% fungerande direkt? Att allt bara ska lösas utan att testas först?
Jag har inte läst att de inte skulle det? Lite onödigt att de låter en börja spela på den nya servern innan allt är 100%. Är ju inte direkt som de hade 2h på sig utan har jobbat ett tag med detta.
Citat:
Du måste väl förstå att allt måste testas först, Riot har precis smällt upp en helt ny server (eller servrar) i Tyskland, i en ny serverhall. Inget kommer fungera 100% direkt.
Eller är du ärligt talat så DUM att du inte förstår det?
Som sagt har de haft mer än 1 dag på sig att prova detta. Är ju inte direkt som de behöver stressa ihjäl sig. Går man ut med att det fungerar normalt och allt sparas igen och klarar av överförningen på 1 dag förväntar man sig att de har koll på läget och inte lägger upp något buggigt skit. Då kunde de lika gärna väntat 1 dag. Eller hur?
Citat:
GOA hade ungefär ett halvår på sig att fixa problemen, det gjordes inte. Riot lyckas få upp en ny server som i alla fall fungerar på under en dag. Nu är det routningsproblem och buggar som måste fixas.
Som sagt innna, Vrf låta folk börja spela 1 dag innan på den nya servern då? Varför inte vänta 24h och göra servern spelbar innan man låter folk spela på den?
"Early reopening: your IP & XP are now being saved as normal!" - Riot.
Jävligt dåligt att de går ut med att de är klart och sen funkar knappt skiten. Om de skulle öppnat den imorn så skulle jag förstått om det var lite problem. Men om man öppnar den tidigare så ska fan allt fungera, annars är de fan bara idioti.
Sen kan du ta dina personliga påhopp och dra. Förnedra jag dig med mitt första inlägg? Sa jag något dumt? Skrev ju att jag hoppades att de fixade lagget. Ta inte det så personligt, fitta.