2009-09-04, 13:09
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ful Fisk
Körde mitt första game och fick 6-2-7 med ängeln. Galet kul vart det och vi vann ett tajt game på 27 minuter. Upplägget är väldigt likt dota (vilket är klart med tanke på att guinsoo är med). Kartuppbyggnaden är liknande med 3 lanes med en river emellan och tor på typ samma ställen. LoL är dock snyggare och har annorlunda skills. Köpsystemet är bättre än på dota vad jag har sett men det är svårt att bedöma hela spelet på en match.

Kul att du gillade! och Ja, det är ett väldigt roligt spel!
2009-09-04, 15:18
Medlem
moliss avatar
Installerar spelet nu, kan någon förklara om "öppettiderna" på servarna? Förstår inte och har inte riktigt tid.
2009-09-04, 15:50
Medlem
Har fått en closed beta key.

Vem vill ha? Och hur ger man bort beta key?
2009-09-04, 16:08
Medlem
Ockstaerrs avatar
Hum, såg nu att NDAn var bortplockad. Om det är någon som har frågor så är det bara att ställa. Kommer inte kunna lägga upp videos eller screenshot, anledningen till det är att jag är för rädd om mitt beta konto, spelet är så bra!
2009-09-04, 16:10
Bannlyst
Jag avinstallerade det efter 3 spel. Grafiken känns som från något hobbyprojekt och det är inte alls lika fastpaced som hon/dota. Inte min grej alltså.

Tycker även att det är onödigt komplicerat med en massa konstiga val av runor och skit. Det ska vara så simplistiskt som möjligt enligt mig, och jag orkar dessutom inte lära mig alla 1000 nya recept och heroes. HoN är ett förbannat mycket bättre spel enlig mig.
2009-09-04, 16:11
Medlem
Beta key borta.
2009-09-04, 17:44
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVanCleef
Jag avinstallerade det efter 3 spel. Grafiken känns som från något hobbyprojekt och det är inte alls lika fastpaced som hon/dota. Inte min grej alltså.

Tycker även att det är onödigt komplicerat med en massa konstiga val av runor och skit. Det ska vara så simplistiskt som möjligt enligt mig, och jag orkar dessutom inte lära mig alla 1000 nya recept och heroes. HoN är ett förbannat mycket bättre spel enlig mig.

Du får tänka på att du lirar beta. Sen lär det komma tutorials på allt. Nu kan man plocka vilka runor man vill och allt med. Sen kommer du behöva spela för att få så du lär dig allt från grunden
2009-09-04, 17:58
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Du får tänka på att du lirar beta. Sen lär det komma tutorials på allt. Nu kan man plocka vilka runor man vill och allt med. Sen kommer du behöva spela för att få så du lär dig allt från grunden

Runorna har ju inte heller en sån stor påverkan på spelet. Bygger egentligen bara runt vilken typ av Champion jag kör, Caster, DPS, Support du förstår .

Har inte hunnit prova på dom nya Championsen ännu heller, sjukt störande!
2009-09-05, 12:21
Medlem
Jow-Lens avatar
Nu har jag bara spelat detta en gång men fyfan vad äckligt det kändes. Det kan ju bero på att man är så van med dota/hon men det här gillades inte alls. Det skulle kanske kunna bli ett bra spel men det känns faktiskt riktigt värdelöst med summoner systemet. Folk som har spelat mer kommer alltså ha fler skills än de som bara spelat några gånger, det är ju helt efterblivet. Att animationerna är dåliga, att spelet känns segt och att man inte kan denya gör inte saken bättre heller. Jag ska försöka ge detta spel en chans men jag tvivlar på att jag kommer ändra min åsikt om inte stora förändringar görs.
2009-09-05, 12:44
Medlem
DaveLikesRaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jow-Len
Nu har jag bara spelat detta en gång men fyfan vad äckligt det kändes. Det kan ju bero på att man är så van med dota/hon men det här gillades inte alls. Det skulle kanske kunna bli ett bra spel men det känns faktiskt riktigt värdelöst med summoner systemet. Folk som har spelat mer kommer alltså ha fler skills än de som bara spelat några gånger, det är ju helt efterblivet. Att animationerna är dåliga, att spelet känns segt och att man inte kan denya gör inte saken bättre heller. Jag ska försöka ge detta spel en chans men jag tvivlar på att jag kommer ändra min åsikt om inte stora förändringar görs.

Känns som att GOA lanserat ännu en flopp.. Stackare
2009-09-05, 15:18
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaveLikesRave
Känns som att GOA lanserat ännu en flopp.. Stackare

Jag har inte ens anmält mig till den Europeiska Betan ( som man ska göra ) utan kör fortfarande på den Amerikanska!

Förtydligande: Goa är då leverantör för EU.

Jag tycker systemet funkar bra. Det är något speciellt med att jaga en ny nivå som gör spelandet extra roligt. Sen tog det inte alls lång tid att nå level 30!
2009-09-05, 15:29
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jow-Len

Sen när spelet släpps på riktigt så är ju tanken att man ska lira med folk i sin egen level. Är någon i lvl 20 så är han förmodligen inte cp i huvudet utan har lirat ganska många games och lärst sig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in