2009-11-24, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanbaagaa
Är i valet o kvalet, om man ska satsa på en påse K2 Summit Ultra eller Blue orchid?
Har inte testat nån av dem bara k2 Summit. Ultran är ju pissigt dyr iaf , nån som testat bägge?

Det rökat som finns på marknaden kan associeras med 081 och 250. Blue Orchid är vad jag vet den enda 081an, vilket innebär ett rus med helt ok längd (hmm 1-2h) som är hyffsat soft. Övriga mixar (k2 Summit, LG/LD etc) påminner om 250 vilket innebär ett kort (15-50min, blir kortare allt eftersom) men ganska intensivt rus.

Så frågan är om du vill ha ett långt halvstarkt rus eller ett kort intensivt.
Citera
2009-11-24, 12:27
Medlem
shws avatar
Blue Orchid, defintivt. Vad jag kan läsa är det bara -.-.- som inte fått något riktigt rus... Det funkade jättebra.
Citera
2009-11-24, 12:33
Bannlyst
ska man beställa blue orchid eller bara köpa 500mg jwh-081 istället? har inte testat nån av dom nya mixarna men på Fb är de ju blueorchid som verkar vara de bästa -.
Citera
2009-11-24, 21:56
Medlem
toppslatskivlins avatar
OT men vete fan vart jag ska posta annars..

Dumt att beställa Genie och Smoke Plus? Finns det några som är bättre där ute?
Citera
2009-11-25, 18:45
Medlem
Sopgubbes avatar
Var köper man jhw-081?
Citera
2009-11-25, 19:07
Medlem
IgorTks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toppslatskivlin
OT men vete fan vart jag ska posta annars..

Dumt att beställa Genie och Smoke Plus? Finns det några som är bättre där ute?

Personligen Jah rush, magic gold och Pulse är mina favoriter om du ska beställa de gamla goda rökmixarna.
Citera
2009-11-25, 19:21
Medlem
Sopgubbes avatar
Är nya zohai bara blandad jhw-250?
Citera
2009-11-25, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopgubbe
Är nya zohai bara blandad jhw-250?

Citat:
Var köper man jhw-081?

Svaret på dina frågor finns överallt, lär dig söka så slipper vi svara på samma frågor hela jävla tiden.

@topslatskivlin:

Jah Rush (NH) är en garanterad succé, skulle även vilja rekommendera Pulse trots att jag aldrig rökt det. Har dock rökt enorma mängder av de flesta mixar, beroende på hur du föredrar ditt rus så skulle jag rekommendera olika mixar. Men generellt är väl Jah Rush och Pulse två vinnare.

Min personliga favorit är dock Spice Gold Spirit, har iofs missat diamond varianten av denna, men gissar att den är bara snäppet potentare.

Genie är väldigt ojämnt om du frågar mig, har blivit riktigt stekt med antydningar till OEVs (lite fraktaler på sin höjd) efter en relativt låg dos, samtidigt har jag rökt närmare grammet och bara blivit lite halvstekt. Smoke Plus har jag rökt en del av, känns helt enkelt som den lite lyxigare varianten av Smoke, en mix som idag bara är en skugga av sin forna potens. De nyare batcharna av Smoke har gjort sig kända för att de irriterar halsen något förjävligt, plus-varianten har mildare rökt och är potentare.

Båda de mixar du valt tillhör de av den forna generationens som hade en relativt kort rustid, skulle säga omkring en timme rus på båda dessa mixar.
Citera
2009-11-25, 22:13
Medlem
Sopgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Svaret på dina frågor finns överallt, lär dig söka så slipper vi svara på samma frågor hela jävla tiden.

Angående 081 hittade jag svar senare, men Zohai har jag inte förstått vad den innehåller?

Förstår för övrigt inte hur man kan bli så irriterad. Tråden är ju inte välordnad direkt och fanns inte svar i senare delarna/ efter en standardsökning. Dont worry be happy, etc.
Citera
2009-11-25, 23:18
Medlem
Citat:
Angående 081 hittade jag svar senare, men Zohai har jag inte förstått vad den innehåller?

Förstår för övrigt inte hur man kan bli så irriterad. Tråden är ju inte välordnad direkt och fanns inte svar i senare delarna/ efter en standardsökning. Dont worry be happy, etc.

Upprepar, dina frågor finns det svar på i mängder och överallt. Ett tips om du nu är så dålig på att söka är att använda google och söka enbart på flashback.

Sedan är frågan om det är konstigt att man blir irriterad när samma frågor ställs gång på gång på gång, hela jävla tiden hoppar det in folk och stället "justfuckinggoogleit"-frågor och inte har de minsta förståelse rörande sitt beteende.

Det är knappast så att du är ensam om att vara lat, om jag uppfattades som väldigt irriterad kan det bero på att jag läser många trådar här på en daglig basis och samma frågor återkommer hela tiden.

Hela poängen är trots allt den att det är ett riktigt slöseri med tid, du ställer en "hej kom och hjälp mig jag vet inte vad google är"-fråga och får sedan vänta på att en annan människa ska ta sig tid att besvara din fråga. Det tar länge tid för DIG att få svar, det är även slöseri med ANDRA människors tid.

Men visst, det är ett fritt val att svara på onödiga frågor, men samtidigt så drar det ner nivån rejält på forumet. Jag förstår helt enkelt inte poängen med att inte googla. Kan man inte googla så är det på tiden att man lär sig det.
Citera
2009-11-26, 00:49
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Det mest prisvärda nu torde väl vara att köpa jhw-081 och blanda ihop rökat själv.

Allt det där andra böset dom har hackat ihop är bara skit eller? Örterna och det där. Isf fattar jag inte varför dom lägger ned mödan på att hitta grejerna och mixa när alla vid det här laget vet att det är syntetiska cannabinoider som är huvudingrediensen

btw, vad är bäst före på dom här grejerna? imorgon ska jag festa loss på bunkrat nordic blend nämligen september i remember, all my love has now grown old
Citera
2009-11-26, 17:45
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure

@topslatskivlin:

Jah Rush (NH) är en garanterad succé, skulle även vilja rekommendera Pulse trots att jag aldrig rökt det. Har dock rökt enorma mängder av de flesta mixar, beroende på hur du föredrar ditt rus så skulle jag rekommendera olika mixar. Men generellt är väl Jah Rush och Pulse två vinnare.

Min personliga favorit är dock Spice Gold Spirit, har iofs missat diamond varianten av denna, men gissar att den är bara snäppet potentare.

Genie är väldigt ojämnt om du frågar mig, har blivit riktigt stekt med antydningar till OEVs (lite fraktaler på sin höjd) efter en relativt låg dos, samtidigt har jag rökt närmare grammet och bara blivit lite halvstekt. Smoke Plus har jag rökt en del av, känns helt enkelt som den lite lyxigare varianten av Smoke, en mix som idag bara är en skugga av sin forna potens. De nyare batcharna av Smoke har gjort sig kända för att de irriterar halsen något förjävligt, plus-varianten har mildare rökt och är potentare.

Båda de mixar du valt tillhör de av den forna generationens som hade en relativt kort rustid, skulle säga omkring en timme rus på båda dessa mixar.

Ok, tack för bra svar!
Det fick bli:

U.S.A style pipe
€6.00

Spice Gold Spirit (3g) x2
€50.00

Ocb Crystal Slim (50)
€1.00

Smoke / (Oge) Herbal-Incense (3g)
€25.00
Senast redigerad av toppslatskivlin 2009-11-26 kl. 18:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in