Citat:
Ursprungligen postat av Sopgubbe
Är nya zohai bara blandad jhw-250?
Citat:
Ursprungligen postat av Sopgubbe
Var köper man jhw-081?
Svaret på dina frågor finns överallt, lär dig söka så slipper vi svara på samma frågor hela jävla tiden.
@topslatskivlin:
Jah Rush (NH) är en garanterad succé, skulle även vilja rekommendera Pulse trots att jag aldrig rökt det. Har dock rökt enorma mängder av de flesta mixar, beroende på hur du föredrar ditt rus så skulle jag rekommendera olika mixar. Men generellt är väl Jah Rush och Pulse två vinnare.
Min personliga favorit är dock Spice Gold Spirit, har iofs missat diamond varianten av denna, men gissar att den är bara snäppet potentare.
Genie är väldigt ojämnt om du frågar mig, har blivit riktigt stekt med antydningar till OEVs (lite fraktaler på sin höjd) efter en relativt låg dos, samtidigt har jag rökt närmare grammet och bara blivit lite halvstekt. Smoke Plus har jag rökt en del av, känns helt enkelt som den lite lyxigare varianten av Smoke, en mix som idag bara är en skugga av sin forna potens. De nyare batcharna av Smoke har gjort sig kända för att de irriterar halsen något förjävligt, plus-varianten har mildare rökt och är potentare.
Båda de mixar du valt tillhör de av den forna generationens som hade en relativt kort rustid, skulle säga omkring en timme rus på båda dessa mixar.