2009-11-21, 01:08
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Tycker också Blue Orchid är den bästa lagliga mixen hittills (dock inte testat K2 Ultra). Den var inte lika potent som DX, men höll i sig bra mycket längre (ca 90min) innan det började dala rejält.
Effekten kändes på något sätt annorlunda i jämförelse med andra mixar. Det satte sig inte lika mycket i huvudet, men betydligt mer i kroppen. Rekommenderas!

Har också hört att Magic ska innehålla något hallucinogent, men tvivlar på det. Tror inte det är något specifikt för SDS enbart utan har upplevt det du beskriver på flera mixar, framförallt Pulse, där hela rummet kunde skifta färger vid höga doser.

1. Ja
2. Nej, finns flera utländska hemsidor som skickar till Sverige och chansen är minimal att det fastnar i tullen, risken finns dock.

Grejjt!
Citera
2009-11-21, 16:22
Medlem
SN får snart in 2 nya rökmixar "eclipse" och "pulse ultra", någon som vet när de kommer och ifall de är något bra?
Citera
2009-11-21, 17:21
Medlem
Måste säga att jag gillade blue orchid. Lätt bäst bland de lagliga. Varade i runt 2 timmar.
Citera
2009-11-22, 14:04
Medlem
Oblazas avatar
Har kollat runt lite men blir inte riktigt klok, Vilken är den bästa/Mest prisvärda rökmixen (enligt er) av följande?:

White Label Spirit
K2 Summit
K2 Summit Ultra
K2 Blonde
Lunar Gold
Lunar Diamond
Blue Orchid
Citera
2009-11-22, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oblaza
Har kollat runt lite men blir inte riktigt klok, Vilken är den bästa/Mest prisvärda rökmixen (enligt er) av följande?:

White Label Spirit
K2 Summit
K2 Summit Ultra
K2 Blonde
Lunar Gold
Lunar Diamond
Blue Orchid

Blue orchid by far enligt mig. Alla håller sig 30min utom orchid som är upp mot två timmar.
Citera
2009-11-22, 14:39
Medlem
hush83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinkaskinkaski
Blue orchid by far enligt mig. Alla håller sig 30min utom orchid som är upp mot två timmar.

Var köper man detta blue orchid?...hmmm just ja, djurfoder(!). Förövrigt är blue orchid en hemmagjord mix av JWH-081.
Citera
2009-11-22, 14:44
Medlem
Oblazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinkaskinkaski

Okej, tack så mycket för svar

Citat:
Ursprungligen postat av hush83
Var köper man detta blue orchid?...hmmm just ja, djurfoder(!). Förövrigt är blue orchid en hemmagjord mix av JWH-081.

Blir det mycket billigare att beställa hem JWH-081 och mixa själv med typ tobak?
Citera
2009-11-23, 01:25
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wee!
SN får snart in 2 nya rökmixar "eclipse" och "pulse ultra", någon som vet när de kommer och ifall de är något bra?
Den första Pulse var ganska okej i varje fall.

Edit: Har jag hört.
Citera
2009-11-23, 11:19
Medlem
IgorTks avatar
Den första pulse är jävligt bra vettefan om ultran blir ngt o ha men vi får se.
Citera
2009-11-23, 11:57
Medlem
Svampskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oblaza
Blir det mycket billigare att beställa hem JWH-081 och mixa själv med typ tobak?

Ja det blir mycket billigare. 500mg för 500kr och blandat så blir det runt 30g nice röka
Citera
2009-11-24, 03:45
Medlem
hanbaagaas avatar
Är i valet o kvalet, om man ska satsa på en påse K2 Summit Ultra eller Blue orchid?
Har inte testat nån av dem bara k2 Summit. Ultran är ju pissigt dyr iaf , nån som testat bägge?
Citera
2009-11-24, 10:43
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanbaagaa
Är i valet o kvalet, om man ska satsa på en påse K2 Summit Ultra eller Blue orchid?
Har inte testat nån av dem bara k2 Summit. Ultran är ju pissigt dyr iaf , nån som testat bägge?

Har rökt just dom två senaste dagarna och Summiten drog på rätt bra första pipan jag eldade igång, tänkte att nu kanske jag hittat nåt. Det satt i ca 40-50min. Efter det så ökade toleransen nåt helt enormt och jag har knappt kännt av summiten alls, 5-10min max.

Orchiden sitter i betydligt längre men det är dåligt drag i den. Ingen av dom har jag tänkt köpa igen. Det mest prisvärda nu torde väl vara att köpa jhw-081 och blanda ihop rökat själv.

Annars tycker jag Zohai DX fungerar helt ok men det sitter inte i mer än en halvtimme. Fast det är rökat med bäst drag i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in