2011-12-20, 13:15
Medlem
Tjackapotatiss avatar
Någon som vet om det finns några rökmixar som det är lite funk i? Inte det skräpet som Hemulen och liknande sidor har utan mer som dom rökmixarna som var ifrån 2006- 2010.
Citera
2011-12-20, 13:59
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackapotatis
Någon som vet om det finns några rökmixar som det är lite funk i? Inte det skräpet som Hemulen och liknande sidor har utan mer som dom rökmixarna som var ifrån 2006- 2010.

Am-hi-co.com.. Det händer att ja (med målvakter, gamla benso-alkisar) beställer orginal rökmixar därifrån. En gång av 10 har mina olagliga mixar fastnat i tullen, men ja hade min målvakt som tur var, o den gången var det pulver o piller med också.
Setill att köpa orginalen, inte något som det står "legal worldwide". Ja köpte orginalen av jahrush o pulse ultra, även lite andra diverse. Orginalen är riktigt bra.
Citera
2012-01-16, 20:37
Medlem
Finns RÖKMIX för dem som gillade dem gamla goda tiden!

Ruset sitter i ungefär 1,5 - 2 timmar och är likt cannabis fast med en lite psykadelika touch.

https://www.drogforum.net/showthread...B6kmix-JWH-122

Mvh
Citera
2012-01-23, 00:09
Medlem
Estonia sidan heter www.nogg.se/smilemart
Citera
2012-09-19, 09:40
Medlem
infinityhighs avatar
OFTOPIC

Hej mina kära vänner hoppas allt är bra.. ska gå rakt på sak.. har letat som en idiot efter inrikes shoppar med MAM /AM UR Rökmix pulver men kan absolut inte hitta något. har också grav dysleksi så det är jätte snurrigt allt här så undrar om någon där ute kan hjälpa mig och rekommendera någon bra Shop inrikes som tillhanda håller detta (utrikes går väl bra också om de är gröna som sakt) .(har tänkt göra egen rökmix) vet att folk frågat 100 ggr förut om detta men jag reder verkligen inte ut att hitta något texten är som siffror för mig.. så nångon som sitter och trycker på lite info får jätte gärna skicka ett PM till mig!... ha de guld alla där ute.

PS:

MAM2201 är underbar liknar marujana ruset som fasseen tycker jag...

bästa mina vänner

hoppas någon snäll skäl där ute kan hjälpa mig med lite tips!

Mvh
Citera
2013-02-16, 01:44
Medlem
hymnxs avatar
Hej.

Jag fick ett mail av Everyonedoesit nyss.
De har någon slutförsäljning på detta;
http://www.everyonedoesit.com/online...al-incense.cfm

Anledningen är för att de slutar säljas den 25e februari.

Jag trodde att de hade slutat med rusgivande mixar, men att de där ska sluta säljas tänkte jag att det kanske beror på någon klassning?

Är på kryssning så kan inte söka mer än det pyttelilla jag gjort.
Ber om ursäkt om det är en dum fråga, hade vanligtvis sökt betydligt mer än jag gjort nu innan jag ställer en sådan här fråga.

Är dessa rökelser bara vanliga faktiska rökelser, eller är de "rökelser" som man får rus av? Någon cannabinoid i?

Ber återigen om ursäkt. Har tråkigt, blev nyfiken, kan inte söka själv.
Sitter och skriver på mobilen så ledsen om något i inlägget blev fel.

Det är alltså deras Herbal Incenses det handlar om.
Citera
2013-02-16, 03:42
Medlem
Köp rena cannabinoider på antingen drugler(väldigt etablerad och helgrön men behöver registrering & inte alltid de har öppet. Ibland kan man bli invitad av nån vän eller så. Eller kemisterna(rätt ny, grön ännu dock o bättre priser än förstnämnda dock ingen postförskott tillgänglig tror jag enbart banköverföring.)
Citera
2013-03-14, 17:17
Medlem
simp00s avatar
där finns nya sorten curly .. riktigt mindfuck asså.

flummfabriken.bloggplatsen.se

Jag grönar!
Citera
2013-05-16, 00:04
Medlem
TheWeedMans avatar
Prylshoppen har nyss fått in nya rökmixar om ni inte har märkt det https://www.prylshoppen.se/index.php?cPath=66
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in