Ta bort de där så snabbt du kan annars kommer säkert någon jävla mod och jävlas med dig..
Man får visst inte skriva mail addresser hur som hellst i drog sektionen.
Bra att du quotar han då utan att ta bort email adressen
Ta bort de där så snabbt du kan annars kommer säkert någon jävla mod och jävlas med dig..
Man får visst inte skriva mail addresser hur som hellst i drog sektionen.
Rätt så säker att den adressen är grön i tråden. Smartbar vettu ?!
Vad jag förstår från spridda skurar i trådar så är det potent upp till max 40 minuter, sen är det påfyllning som gäller. Vad folk verkar ha kännt efter är antingen afterglow eller placebo på grund av oerfarenhet... Visst verkar det funka bra men till det priset och påfyllningsbehovet känns det som att man betalar mer och förstör sina luftrör mer än vad det smakar...
Vad jag förstår från spridda skurar i trådar så är det potent upp till max 40 minuter, sen är det påfyllning som gäller. Vad folk verkar ha kännt efter är antingen afterglow eller placebo på grund av oerfarenhet... Visst verkar det funka bra men till det priset och påfyllningsbehovet känns det som att man betalar mer och förstör sina luftrör mer än vad det smakar...
Jag personligen blev 90% nykter efter 20-25min.
Har dessutom ingen tolerans att tala om då jag inte rökt på flera veckor.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!