2009-10-21, 15:07
Bannlyst
Jo men att köpa DX istället för Lunar är ju lite grann som välja mellan pest och kolera.
Citera
2009-10-21, 18:41
Medlem
shws avatar
DX är bara oregano blandat med rent jwh250 :P
Citera
2009-10-22, 00:13
Bannlyst
När kommer GS upp med nått nytt då..? Goodsmoketråden blev ju låst av nån konstig anledning.....
Citera
2009-10-22, 00:58
Medlem
zemers avatar
Någon som provat london underground dreams? Uppåt eller neråt?
Citera
2009-10-22, 07:49
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zemer
Någon som provat london underground dreams? Uppåt eller neråt?

Fungerade inte alls på mig. Varken uppåt/nedåt.
Citera
2009-10-22, 09:20
Medlem
Då är det dags att posta en recension av Lunar Gold även i denna tråd och ge en liten fingervisning i hur den står sig gentemot de gamla hederliga mixarna:

Lunar Gold är helt klart baserad på JWH-250 eller möjligtvis en kusin som ger exakt samma effekt. Man blir riktigt hög och det finns en soft body-high där någonstans. Sedan tar det 10-30minuter (snittar väl runt 12-15) så dalar ruset och man blir lämnad med en afterglow av det tråkigare slaget. Känner mig i runda slängor trött och nollställd, inget positivt med andra ord.

Att fylla på fungerar dock helt ok men det blir mest jobbigt i längden då allt för stora delar av ruset spenderas på att ladda pipan för att man inte ska nyktra till. Denna mix skulle kanske fungera bättre på sommarhalvåret då man sitter vid någon soft sandstrand med ett gäng polare och inte behöver springa in och ut hela tiden för att röka.

Jag gillar verkligen ruset dock, men den korta varaktigheten innebär att det mest blir en stressig situation där man vill hinna njuta av ruset och samtidigt hinna fylla på innan det lägger sig.

Jag personligen tyckte att NH la sig för fort, men i jämförelse så är ju NH drömmen. Här känns ruset bara precis efter man har rökt. Tittar man exempelvis på en långfilm runt 1½h så får man fylla på 5-6 gånger om man vill vara hyffsat bäng genom hela filmen. Vansinne och passar förmodligen bara den som röker inomhus.

Mitt betyg för Lunar blir 3/10, det är hyffsat potent, ger ett skönt rus men försvinner galet fort.

Skulle personligen föredra vilken annan rökmix som helst framför Lunar Gold utav de jag provat:

Spice Silver/Gold/Diamond
Spice Artic Synergy
Spice Gold Spirit
Smoke (old-batch)
Smoke (new-batch)
Smoke Plus (finns nog bara ny)
Genie
Northern Heights
Yucatan Fire
Hmm ja vissa namn glömmer man bort...

Summerat kan man väl säga att Lunar Gold är en kass JWH-250 baserad rökmix som kräver kedjerökande. Skulle inte köpa skiten igen om priset var det halva. Smart drag av Henke dock, det är bara tur att 350kr i sjön inte påverkar min ekonomi nämnvärt.
Citera
2009-10-27, 22:58
Medlem
SteelVolumes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteelVolume
Men usch vad dyr Lunar Gold var, 349 kr/förp (3g).
Nog bara för att dom VET att folk kommer att köpa ändå.

Men eftersom det där är Lunar GOLD
Borde det komma ut en Lunar DIAMOND sen

Undra priset på den

HAHA!!! Som jag skrev förut. Att det kommer ut en Lunar DIAMOND sen...
Och det gjorde det. Se så duktig jag är
Citera
2009-10-27, 23:23
Medlem
maatews avatar
Jag tyckte personligen att Lunar Gold sög, har högre förväntningar på Lunar Diamond faktiskt.
Citera
2009-10-28, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maatew
Jag tyckte personligen att Lunar Gold sög, har högre förväntningar på Lunar Diamond faktiskt.

Det ska du ha.....sn sa aldrig nåt om gold....personligen tror jag du kommer bli nöjd, dock inte med priset.

Kram

/Fredrik
Citera
2009-10-28, 00:36
Medlem
När får goodsmoke in nåt, dom var ju överst på rökmix tronen utan tvekan, men nu har dom inget
Citera
2009-10-28, 00:47
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bytheline
När får goodsmoke in nåt, dom var ju överst på rökmix tronen utan tvekan, men nu har dom inget
Enligt dom själva har dom bra grejer på ingång, men tullen har beslagtagit dessa. Dom tror att det är för att jävlas.
Citera
2009-10-28, 02:50
Medlem
Fan alltså, kan tullen sluta lägga sig i när dom inte vet va dom gör. Okej, men så grejer kommer framöver?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in