2009-09-15, 21:50
Medlem
frukosteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Inte testat 69, men XXX är väl ingen höjdare jämfört med t ex Smoke eller Diamond enligt mig. Skulle jag jämföra så är väl styrkan som Spice Silver eller nåt kanske...men det är ju rätt individuellt vad man tycker. Körde en del på Smoke sista tiden och den effekten ligger ju närmast i minnet och med den kunde inte XXX mäta sig iaf, men det är ju bättre än noll om läget är så...

Jag har testat 69 och det var sämre än smoke, oerhört mycket sämre än jah rush och zohai. Får spola ner 69 i toaletten och köpa gräs imorgon istället...
Citera
2009-09-16, 18:35
Medlem
Woohoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostera
Jag har testat 69 och det var sämre än smoke, oerhört mycket sämre än jah rush och zohai. Får spola ner 69 i toaletten och köpa gräs imorgon istället...

Skicka det till mig vettja
Citera
2009-09-30, 01:53
Medlem
_abous avatar
Utvärdering på White Label

Har precis gjort slut på min beställning White Label, och tänkte ge den, mig veterligen, första kloka rapporten på denna rökmix.
Kan inleda med att säga att jag också kan köpa "dunderröka" för 100 spänn grammet, men för tillfället kan jag inte röka "the real deal", därav brukar jag rökmixar.

Beställde 6 gram från Prylshoppen igår (japp, hann knipa två påsar innan dom tog slut) runt 14:00, snabb leverans, men jag måste säga att jag blev lite besviken på priset.
329:- för 3 gram, alltså närmare 110 spänn grammet.
På det tillkom även den normala postförskottsavgiften, 50 kronor, och "fraktkostnad" 39:-, vilket jag inte sett förrut vad jag minns.
Blev alltså en total summa på 747:-, alltså 124:- grammet, inte okej

Hur som helst, hade läst en kille som jämställde det med Northern Heights, den genom tiderna bästa rökmixen enligt mig, så tänkte bara att det är det här priset som erbjuds när regeringen som ska kalla sig borgerlig inte stödjer en hälsosam konkurrens och tillväxt!
Dessutom hade jag kunnat tänka mig att betala det priset för NH om det ännu salufördes, så var därför inte så upprörd.

Rökte den första vid 15:00, och rökte den sista nu, så det är tidsperioden 6 gram räckte för 3 aktiva personer och en något mindre engagerad person, you do the math.

Har under den här tiden hållit mig lagom bäng, dock låga dalar ett par gånger, men jag brukar vara ganska lättpåverkad av rökmixar. Mina vänner däremot blev näst intill helt återställda mellan varje påfyllning, vilket skedde ca en gång i timmen.

Vi rökte både rullade och i en sån här: http://img121.imageshack.us/i/bong.png/

Ruset tycker jag är helt okej, mysigt, inte för laid back liksom. Jag ville gärna smyga runt och upptäcka i mitt hus, fantasin var inte långt ifrån Tomb Raider eller Zelda när jag smög in i den mörka tvättstugan med mobilen som ficklampa, och upptäckte att tvättrummet hade förvandlats till ett gammalt aztectempel!
Mina kompisar låg mesta tiden framför datorerna, TV´n och XBox, men jag blev väldigt rastlös av ruset och ville hela tiden sysselsätta mig, vilket jag ser som positivt.

Overall en okej mix, men inte mer. Ruset är, även om det är kort, ett behagligt tillstånd att befinna sig i, men jag kommer inte röka det igen för det priset.
Tror inte jag kommer må speciellt dåligt imorgon, känns inte så i alla fall, men jag uppdaterar om så är fallet.

White Label får 3 klunkar bongvatten av 5 möjliga.
Citera
2009-09-30, 11:05
Medlem
_abou är det en inverterad skala då 5/5 bongvatten är rätt vidrigt? : )
Citera
2009-09-30, 11:47
Medlem
dunderhokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou

White Label får 3 klunkar bongvatten av 5 möjliga.

White Label skulle jag ge 1 av 5 !

Helt jävla värdelöst... Testade i brist på annat. Jag och tanten rökte upp 3 g i 2 spliff på 1 timma...
Citera
2009-09-30, 11:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dunderhoken
White Label skulle jag ge 1 av 5 !

Helt jävla värdelöst... Testade i brist på annat. Jag och tanten rökte upp 3 g i 2 spliff på 1 timma...

+1 på det, är om packad Caneff och den övertygelsen dör jag med.
Citera
2009-10-02, 19:11
Medlem
EzZn0s avatar
Finns det någon hemsida där jag kan få tag i Pulse/Jah Rush/Smoke Plus/Smoke/Smoke XXX/skunk? Skulle vilja ha allt på ett och samma ställe. Spicedincenewarhouse.co.uk vet jag om men där är det lite frågetecken om du levererar till Sverige.

Jag har läst lite i forumet och det är lite delade meningar om smoke är lagligt eller inte. Är Tribal warrior ultimate lagligt?

Ge mig några mer tips på röxmixar som fungerar!

Har gört talas om ibaked och Lifted men jag vet inte om dem är lagliga här.
Citera
2009-10-08, 00:04
Medlem
PontiakJohanzons avatar
Jag skulle vilja att någon som har betydligt mer koll än vad jag har, kanske en moderator för den delen, gör en ny tråd som uppdateras om vilka rökmixar som fortfarande är lagliga och om man får skriva det, var man kan köpa dom.

Som jag har förstått så är White Label laglig, men den är tydligen inte värd priset. Är pulse olagligt?

Visst står det om man orkar läsa flera sidor här, men det skulle vara bra med en ny tråd där första inlägget uppdateras regelbundet. Där man alltså kan tex slänga in ett inlägg med lite information och sedan läggs det in i första inlägget.
Senast redigerad av PontiakJohanzon 2009-10-08 kl. 00:44.
Citera
2009-10-08, 15:51
Medlem
EzZn0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontiakJohanzon
Jag skulle vilja att någon som har betydligt mer koll än vad jag har, kanske en moderator för den delen, gör en ny tråd som uppdateras om vilka rökmixar som fortfarande är lagliga och om man får skriva det, var man kan köpa dom.

En jättebra idé eftersom jag inte heller är så inne på vilka som är olagliga eller inte.

Läste på spiceshop att de kommer få in några nya rökmixar, vilka tror ni att det kommer att vara? Kommer det inte bli så att regeringen kommer att klassa mixarna snabbare för att de säljs i en svensk butik?
Senast redigerad av EzZn0 2009-10-08 kl. 16:06.
Citera
2009-10-08, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EzZn0
En jättebra idé eftersom jag inte heller är så inne på vilka som är olagliga eller inte.

Läste på spiceshop att de kommer få in några nya rökmixar, vilka tror ni att det kommer att vara? Kommer det inte bli så att regeringen kommer att klassa mixarna snabbare för att de säljs i en svensk butik?
Antagligen är chansen större att dem blir klassade på det viset, desto lättare knattar och oansvariga kommer över lite "häftigt knark" så ska dem in till sjukan och gnälla över sin panikångest med dessa "dödsknark", så ja, jag tror det är så. Kolla bara på spice, var nog flertalet som fick åka pling plong taxi för att det snurrade lite i skallen och dem trodde dem skulle dö.
Citera
2009-10-08, 21:47
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontiakJohanzon

Som jag har förstått så är White Label laglig, men den är tydligen inte värd priset. Är pulse olagligt?

Visst står det om man orkar läsa flera sidor här, men det skulle vara bra med en ny tråd där första inlägget uppdateras regelbundet. Där man alltså kan tex slänga in ett inlägg med lite information och sedan läggs det in i första inlägget.

Citat:
Ursprungligen postat av EzZn0

Det är ju lite svårt att sammanställa lagliga mixar just nu, då tillverkarna verkar hålla ganska tyst om vad som innehåller vad.
Det man kan konstatera än så länge är väl att ingen rökmix för tillfället är direkt värd pengarna, men det kommer
Citera
2009-10-10, 14:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av InTheFlesh
Finns det någon potent rökmix nu ens när den nya lagen har trätt i kraft?

Jodå!
Nya rökmixar är på väg till spicenordic.
Jag har pratat med en som jobbar där.
Tydligen så finns det kemikalier som inte är klassade, som funkar minst lika bra som cp47 =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in