Citat:
Ursprungligen postat av JaMenAntagligen
Asså NH'et låter ju helt underbart när ni beskriver det! Önskar att jag kunde ta del av åsikter men tyvärr så kan jag ej det.
När jag rökte NH'et så blev jag typ seg på ett oskönt sätt, ungefär som när man sitter uppe och tittar på film till klockan 5 och vägra gå och lägga sig :P.
Efter 3 timmar så somnar jag alltid, vilket är jätte oskönt. Har förstört två kvällar hittills med detta nu.
Då kommer vi till frågan, kan jag göra något fel när jag intar NH'et eller är det helt enkelt jag som inte uppskattar ruset?

Svårt att säga faktistk. Det enda "felet" jag kan komma på du gör är att du helt enkelt röker för mkt.
Testa rulla en normalstark spliff som du och en polare brukar bjuda på, hur mkt det nu är. Sen röker du den i omgångar, det brukar funka för mig.
De första gångerna jag rökte nh så gjorde jag det misstaget ialf att jag rökte lika mkt som jag o en polare brukar dela på en gång, det slog för hårt.
Tyckte iofs att det var jävligt gött efter ett tag, men nu röker jag splirrarna i omgångar.