2009-09-13, 23:21
Medlem
Schlaktarnns avatar
Jag o 2 polare satt hemma igår kväll och drog i oss varsin 0,4 i bong av pulse. Tog 1 minut sen börja det krypa i benen oerhört och man hade svårt att stå. efter 10 min va man så borta att man inte äns kunde prata ordentligt satt o grymtai soffan och man Hade enorma rysningar överallt och man va helt avdomnad i hela kroppen flashade i ögonen och allt rycktes uppåt och man fick sjuka ryck i armar och ben. Sen försökte vi lyfta hantlar av 1kg men de va i princip omöjligt..

Alla vi har rökt grönt o brunt rätt så ofta men de e inte äns i närheten av vad man får av pulse! 10/10
Citera
2009-09-15, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dunderhoken
Hur var Sixty Nine 69 ?
Blandade 69, smoke xxx och smoke plus och rökte denna mix några gånger under helgen. Fick ett intenstivt rus men det som suger är att allt lägger sig så jävla snabbt. Efter 1-2 timmar är man helt normal igen. Vill ha något mer som spice som håller i sig i flera timmar.
Citera
2009-09-15, 14:00
Medlem
Woohoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlaktarnn
Jag o 2 polare satt hemma igår kväll och drog i oss varsin 0,4 i bong av pulse. Tog 1 minut sen börja det krypa i benen oerhört och man hade svårt att stå. efter 10 min va man så borta att man inte äns kunde prata ordentligt satt o grymtai soffan och man Hade enorma rysningar överallt och man va helt avdomnad i hela kroppen flashade i ögonen och allt rycktes uppåt och man fick sjuka ryck i armar och ben. Sen försökte vi lyfta hantlar av 1kg men de va i princip omöjligt..

Alla vi har rökt grönt o brunt rätt så ofta men de e inte äns i närheten av vad man får av pulse! 10/10

Var köpte du pulse?
Citera
2009-09-15, 14:10
Medlem
fire it ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woohoo
Var köpte du pulse?
Han kanske köpte det från gs när de hade det inne?
Citera
2009-09-15, 14:12
Medlem
Woohoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fire it up
Han kanske köpte det från gs när de hade det inne?

Mycket möjligt
Citera
2009-09-15, 14:43
Medlem
InTheFleshs avatar
Finns det någon potent rökmix nu ens när den nya lagen har trätt i kraft?
Citera
2009-09-15, 16:18
Medlem
IgorTks avatar
Juste nu kanske jag kommer göra er glada. Alibongo har en hel del mixar på sin sida, håller på att kolla nu ska kanske ta o beställa ngt.

beställde en gång salvia där som kom fram
Citera
2009-09-15, 16:49
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgorTk
Juste nu kanske jag kommer göra er glada. Alibongo har en hel del mixar på sin sida, håller på att kolla nu ska kanske ta o beställa ngt.

beställde en gång salvia där som kom fram

Problemet är nog inte utbudet utomlands då det finns många shoppar med många olika typer utav rökmixar utomlands. Problemet är väl vilka av alla de som finns som är lagliga just nu och som man kan beställa hem utan risk.

Jag själv skulle gärna beställa lite Pulse som finns utrikes men frågan är ju om den fortsatt är laglig lr inte, jag antar inte, den var alldeles för bra för det...
Citera
2009-09-15, 17:04
Medlem
IgorTks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Problemet är nog inte utbudet utomlands då det finns många shoppar med många olika typer utav rökmixar utomlands. Problemet är väl vilka av alla de som finns som är lagliga just nu och som man kan beställa hem utan risk.

Jag själv skulle gärna beställa lite Pulse som finns utrikes men frågan är ju om den fortsatt är laglig lr inte, jag antar inte, den var alldeles för bra för det...

Det står så här på alibongo!

If you live in one of the places which we cannot ship Spice (including Yucatan Fire, Mojo, Genie), Ex-cess or Magic to then don't worry! We have lots of other incense blends that smell equally as good.

We also sell Aroma, Kronic, Smoke, Smoke plus, D-raw, Eclipse, Caneff, Dream and Sence
Citera
2009-09-15, 19:06
Medlem
Finns ett litet problem. Sverige förbjöd en cannabinoid, JWH-073, mer än Tyskland etc. vilket gör att mixar som är lagliga där antagligen inte är det här. Det gör att det antagligen inte är Sverige de syftar på.
Citera
2009-09-15, 20:03
Medlem
Spritpennas avatar
Jahapp, hur står sig Smoke XXX, rent? Verkar vara den som får det bättre betyget av 69 och XXX.

Vad liknar Smoke XXX, rusmässigt?
Citera
2009-09-15, 20:14
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritpenna
Jahapp, hur står sig Smoke XXX, rent? Verkar vara den som får det bättre betyget av 69 och XXX.

Vad liknar Smoke XXX, rusmässigt?

Inte testat 69, men XXX är väl ingen höjdare jämfört med t ex Smoke eller Diamond enligt mig. Skulle jag jämföra så är väl styrkan som Spice Silver eller nåt kanske...men det är ju rätt individuellt vad man tycker. Körde en del på Smoke sista tiden och den effekten ligger ju närmast i minnet och med den kunde inte XXX mäta sig iaf, men det är ju bättre än noll om läget är så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in