2009-05-26, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaasi
Bara jag som får rinnande ögon dagana efter att ha rökt Genie? Rinner som fan och är enormt störande.
allergisk?
Citera
2009-05-26, 23:48
Medlem
Gaasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maci
allergisk?

Läste någonstans att en av örterna i Genie framkallar rinnande ögon. Så jag tror inte jag är allergisk. Isåfall enbart mot den här rökmixen.
Citera
2009-05-27, 02:31
Medlem
Citat:
Läste någonstans att en av örterna i Genie framkallar rinnande ögon. Så jag tror inte jag är allergisk. Isåfall enbart mot den här rökmixen.

"Örterna" som står på ingredienslistan är förmodligen inte ens med i mixen, eller endast någon/några av dom.
Citera
2009-05-27, 03:55
Medlem
Jag fick en svullnad under ena ögat efter att ha rökt en joint och fått mycket av röken i ögonen. Vet inte om det har nåt samband dock.
Citera
2009-05-27, 09:16
Medlem
tions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petsy
Jag fick en svullnad under ena ögat efter att ha rökt en joint och fått mycket av röken i ögonen. Vet inte om det har nåt samband dock.

Vet inte varför, men jag fick en förfärligt rolig syn av någon random snubbe som hänger upp och ner i en gungställning, puffandes på en joint vars rök sakta virvlar upp mot ögonen.

Haha, känns bara så klantigt att få röken av en joint i ögonen
Citera
2009-05-27, 09:43
Medlem
Drinis avatar
Citat:
Det låter ju bra, men finns det ingen risk att varorna fastnar i den svenska tullen?
Har 5 armband liggandes här från dem^_^ Flera bongar och tomma rökelsepåsar... T.om en liten pipa som jag fick med gratis en gång. Den är riktigt användbar, dock oerhört odiskret då det är typ en rökande bajskorv på ^^
Citera
2009-05-27, 10:35
Medlem
Om zohai RX från prylshoppens recenssion:

"Det bästa rökat punkt. Jag tycker personligen att det här slår allt i CB väg... Tar du en bra dos av detta (0,5 gram uppåt)kommer du att få hallisar a la svamp och vara glad som en skogsdvärg. Starkt rekommenderat!"

"Bästa lagliga rökat!
Seriöst,asså detta slår värre än Diamond,fyfan va stukade vi blev.
Vi va 3personer på en riktigt fet jolle,typ en ,06 i en joint.
Tog typ en 15minuter och sen slog det som om man hade rökt skunk!

Fan att priset inte är tilltalande

Men ni som köper kommer ej ångra er,jag lovar."

Sen finns det självklart ett fåtal som inte får effekt eller får dålig effekt av zohai rx precis som med andra rökmixar. Varför det är så kan jag inte svara på, men så är det. Dock så bör man åtminstone ha testat zohai rx och enligt mig rökt det i bong.

Prylshoppen beställer dessutom sin zohai rx från samma sida som www.rcsweden.webs.com och www.rcsweden.webs.com är mycket billigare och väldigt snabba i leveransväg.
Citera
2009-05-27, 10:59
Medlem
plastfittas avatar
Om en timme åker vi in till staden och hämtar ut mojo. Kanske lite korkat av mig att ha dragit i mig två koffeintabletter 100mg. Äsch, kan bli spännande. Haha.
Redovisning kommer ikväll
Citera
2009-05-27, 12:08
Medlem
tions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastfitta
Om en timme åker vi in till staden och hämtar ut mojo. Kanske lite korkat av mig att ha dragit i mig två koffeintabletter 100mg. Äsch, kan bli spännande. Haha.
Redovisning kommer ikväll

Tabletterna kommer med största sannolikhet inte påverka ruset märkbart!
Citera
2009-05-27, 12:14
Medlem
PerpetualVoids avatar
Öh, missar jag något, eller finns inte Northern Heights alls på Goodsmoke? Det står att det finns på huvudsidan, men jag hittar för mitt liv inte själva produkten trots idogt letande

Jag skall dock, när jag väl lyckas lista ut var fan det håller hus på sidan, köpa på mig lite, och blanda en dundercocktail med superbt röka och NH. Det kan inte gå fel!
Citera
2009-05-27, 12:20
Medlem
VONKANs avatar
Lång tråd, orkar inte läsa.
Yucatan Fire funkade mycket bra.

Hur är det med Smoke? Bättre?
Citera
2009-05-27, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Lång tråd, orkar inte läsa.
Yucatan Fire funkade mycket bra.

Hur är det med Smoke? Bättre?

Finns en sammanfattning 1 sida bak om vad folk gett för betyg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in