2009-01-27, 01:06
Medlem
purezones avatar
tja!

Så Anbow är den bästa om man vill bli pigg, uppåt och orka göra saker på?
Funkar den bra på krogar tillsammans med alkohål?

PMa gärna om hemsida vart man köper de:P.
Citera
2009-01-27, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purezone
tja!

Så Anbow är den bästa om man vill bli pigg, uppåt och orka göra saker på?
Funkar den bra på krogar tillsammans med alkohål?

PMa gärna om hemsida vart man köper de:P.

Nej, zohai rx är det bästa. Pigg och orka göra saker är individuellt och mentalt.

Inte att rekommendera med alkohol. Ta det åtminstone lugnt till en början då du kommer bli duktigt väck.
Citera
2009-01-27, 12:00
Medlem
Måste bara hoppa in på ett återbesök här i tråden och berätta om det nya Smoke:et som jag fått från EDIT.

Har inte upplevt någon skön bänga på det, och dessutom så irreterar röken halsen såpass att jag får väldigt kraftig hosta. Rent jävla skit mao. Skulle ge detta röka 3/10, nae usch vad jag saknar det gamla Smoke jag hade

Men dock blev jag väldigt positivt överraskad av Spice Artic Synergy, smaken var väl inte direkt fantastisk, men ruset var helt underbart. Ny favorit, helt klart.
Citera
2009-01-27, 12:52
Medlem
hockexxs avatar
det "nya" smoke är samma smoke fast med ny logga, anledningen till att du blir irriterad och får hosta är för att du röker det rent, blev samma sak för mig med gamla när jag drog för stora hits. Exakt samma rus och exakt samma lukt på dom..
Citera
2009-01-27, 13:33
Medlem
deadsets avatar
ZoHai MX blev jag jävligt bäng på. Nästan för bäng. Som att kliva in i en annan värld/dimension. Svårt att förklara i nyktert tillstånd. Jag gillar inte riktigt ruset dock.

Genie är dunderskönt. Man blir bäng, men inte för bäng. Man blir väldigt mysig och glad av det. Tyvärr sitter effekten bara i under någon halvtimme.
Citera
2009-01-27, 13:39
Medlem
deadsets avatar
Vill bara tillägga att jag inte vågar testa ZoHai RX. Jag blev så jävla skum av MX, så jag törs helt enkelt inte röka RX. Och det verkar onekligen vara jävligt starkt, om man ska tro vad andra säger om det.
Citera
2009-01-27, 13:52
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Vill bara tillägga att jag inte vågar testa ZoHai RX. Jag blev så jävla skum av MX, så jag törs helt enkelt inte röka RX. Och det verkar onekligen vara jävligt starkt, om man ska tro vad andra säger om det.

Jag skulle starkt rekomendera att du testade en lägre dos på kanske 0.1g för det är onekligen ett annorlunda rus än på de andra rök-mixarna. Zohai RX innehåller även andra ämnen än vad MX gör och kommer därför ge ett annorlunda rus.
Citera
2009-01-27, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
det "nya" smoke är samma smoke fast med ny logga, anledningen till att du blir irriterad och får hosta är för att du röker det rent, blev samma sak för mig med gamla när jag drog för stora hits. Exakt samma rus och exakt samma lukt på dom..

Jag har alltid rökt Smoke rent, och visst har jag fått hosta en del då, men inte i närheten av detta. Nu kan jag inte ta ett litet bloss utan att få en ihärdig hostattack.

Samma sak för min polare och samtliga som provat på mitt nya Smoke, hosta och allmänt irriterande i halsen.

Jag är en mycket van rökare så det är knappast där problemet ligger.
Citera
2009-01-27, 17:05
Medlem
_b0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jag har alltid rökt Smoke rent, och visst har jag fått hosta en del då, men inte i närheten av detta. Nu kan jag inte ta ett litet bloss utan att få en ihärdig hostattack.

Samma sak för min polare och samtliga som provat på mitt nya Smoke, hosta och allmänt irriterande i halsen.

Jag är en mycket van rökare så det är knappast där problemet ligger.

Samma för alla som testat Smoke, just att det "river" i halsen... men bäng som fan blev man iaf. Speciellt om man blandar Smoke och Spice.
Citera
2009-02-04, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spår av nötter
Everyonedoesit.com är en skitbra webbutik! Leveransen tar ett par dagar och kostar inte mer än 60:-. Billigare priser än Spicesweden också!

http://www.everyonedoesit.com/online...&iLastCatID=79

bra sida men billigare blir det väl inte?
Citera
2009-02-04, 19:21
Medlem
DhaStoners avatar
Spice silver 6/10 det funkar, men inget jag kommer beställa igen

Spice Gold 7/10 bättre rus än silver, men fortfarande alldeles för torr i munnen och trött i min mening.

Spice Diamond 8/10 riktigt bra om man jämför med dom andra. inte alls lika torr i munnen och trött.... men fortfarande... lite för "eftertrött"

Spice tropical synergi 9/10 bästa spicet i min mening, mycket mera ett uppåt rus och knappt "eftertrött"

Genie 8/10 väldigt bra, uppåt rus inte torr i munnen men tyvär ett väldigt kort rus... ca. 40min.

Smoke 10/10 BÄSTA lagliga rökmixen som jag provat. väldigt uppåt, mycket energi rushar i kroppen, väldigt kreativt rus man har liksom lust att göra saker. ÄR väldigt trippit i höga doser. ni kan ju läsa min tripprapport om smoke när jag trippade på det som fan. https://www.flashback.org/showthread.php?t=840799
Citera
2009-02-04, 22:17
Medlem
alprazolam_s avatar
Spice gold/diamond
Genie fillade jag ej
zoHai MX tyckte jag var asjuste!
Men Mojo var bäst som zohai fast myyycket billigare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in