Plats nr1 Spice artic synergy
Är den bästa av dom jag testat. Uppåtrus dom 2.5 första timmarna sen blev man neråt. Jag behövde inte fylla på förns efter 4 timmar kanske. Försökte skriva detta igår men jag var så bränd att jag hann bli utloggad innan jag hade hunnit skriva 15 rader så jag gav upp

4/5.
Plats nr2 Spice diamond
Neråt från början till slut. Horisontalläget + soft music + ostbågar är det som gäller. 3/5
Plats nr3 Spice gold
Som diamond fast man måste röka mer + att toleransen ökar snabbt. Ok om man redan druckit lite lösningsmedel innan. 2/5
Plats nr3 Genie
Första gången jag rökte var jag stekt i nästan 3 timmar. Väldigt trippigt rus som liksom bara dalar av på något vis ingen seghet efter direkt. Efter jag rökt detta ett par gånger så sitter det bara i kanske 1.5 timme och är helt värdelöst att refilla. 3/5
Plats nr4 Zohai rx
Ungefär som Genie fast inte lika intensivt rus + lika värdelöst att refilla. 2/5
Ett minus till alla spicevarianter för att man blir sååå jävla BRAINDEAD dagen efter och ett minus till dom övriga att dom inte sitter i lika länge som spice men plus för att man känner sig helt normal dagen efter.
Fö så får alla rökmixar ett minus för att man verkligen känner på ruset att det inte är något som stämmer om man jämför med vår älskade Mary jane

Det där lilla runda och lena finns lixom inte där.