Magic Silver
Jag har inte provat nån annan rökmix men jag ger denna åtminstone
8/10. Första gången jag rökte det delade jag en väldigt liten spliff med en kompis och effekterna kom smygande direkt, det kom plötsligt och jag tappade verklighetsuppfattningen helt och man märker inte att man är där man är, jag flöt liksom fram. Jag tyckte mig se allt som var långt borta nära
Kalla mig lättpåverkad eller nåt men det var sjukt

, ruset höll sig i, jag vet inte 45 min där det var som bäst. Kort ja, men iom att jag rökte så lite för första gången var det värt det

.
Sen har jag rökt ganska mycket de andra dagarna och jag tycker toleransen ökar ganska mycket snabbt, sista gången jag rökte var det fan psykadeliskt, rökte en spliff rent med Silver och effekterna kom smygande redan när jag höll på att röka, jag tappade verklighetsuppfattningen och jag får en känsla att jag aldrig varit i mitt rum förut. Jag blev lite nojig och tände och släckte lampor för att känna mig säker, när jag var klar så kom jag inte på vad jag skulle göra utan jag stod i typ 10 min och garvade bredvid min säng

. Jag fick verkligen tänka att jag levde i nuet för att inte sväva bort och tappa uppfattningen helt, när jag la mig ner i min säng kände jag konstiga känslor och stötar genom min kropp, när man blundade kändes det helt cp i huvudet och jag fick fram gamla minnen

. Sjukt skönt tyckte jag

. Sen blev man sådär skönt kåt också
Sammanfattning
Magic Silver,
8 av 10
Stort plus för det psykadeliska ruset, håller sig också ganska lagom länge, upp mot 45min peak och efter 5 min har man nåt den.
Minus för toleransen eller att man var tvungen att röka ganska mycket, en hel spliff ren varje gång håller inte
Jag må vara väldigt lättpåverkad eller så men det här var verkligen hur jag kände