Citat:
Ursprungligen postat av the_dude82
Så brukade jag också tänka men det blir lite för jobbigt, det verkade så förbannat onödigt med invandringen enligt den logiken. Så nu tänker jag på invandringen snarare som ett fortsättningskrig efter att Europas försvarare förlorade kriget mot den internationella judendomen. Det vi ser idag är helt enkelt judarnas biologiska krigsföring mot de vita folken. En ofrånkomlig följd av att den goda sidan förlorade andra världskriget. Det som händer nu hade, med krigets utfall givet, i princip inte gått att förhindra. Det är bara att bita ihop. Vi är låsta i ett krig med juden, och det kommer bli värre innan det blir bättre. Det är bara att hoppas att ifall vita lyckas säkra situationen så kan vi, i våra efterlevandes medvetanden, för evig tid bränna in en varning för juden.
Givetvis har du rätt. Men glöm inte: utan medgivande och medlöpande av personer från vårt eget folk har inget annat folk, ej heller judarna, någon makt över oss som de inte måste vinna på slagfältet. Den inre fienden - förrädaren - är den värsta fienden, den som gör mest skada. Och utan imbeciller - de som idag applåderar "mångkulturen", eller håller sig likgiltiga till den - har varken juden eller förrädaren något material att arbeta med.
Så... här står vi, med klart definierade fiender... men inget slagfält att gå ut och kämpa på, förutom med röstsedeln i hand vart fjärde år (wow). Merparten av de dårar vi kallar vårt folk förstår inte, eller vill inte förstå, ty de är bekväma och skiter i vilket så länge de får sjunka ner i soffan och zappa lite.
Hur många västerlänningar är idag redo att göra det som krävs för att rädda situationen? Hur många västerlänningar är redo att göra mer än att bara - på sin höjd - lägga sin futtiga röst på något nationalistiskt parti?
Min gissning?
Inte många.
Och tro inget annat: vi har miljoner och miljoner icke-vita innanför Europas gränser. Vad tror folk krävs för att dessa ska kunna förmås återvända tillbaka till sina skitländer?
Och sen då? Om juden är kvar? Sen börjar allt på nytt igen.
Så jag undrar: hur många har dels kunskapen och dels förmågan att agera i enlighet med vad som måste ske för att reda upp det här? Finns det NÅGON som är positiv och tror att detta kommer att ske inom de närmsta 100 åren?
, svennekvinnorna som kanske tidigare helt tårögt vurmat för "alla lakritstroll ska med!" har kastats rakt ut i den krassa, smutsiga verkligheten när man har med invaderande främmande etniciteter att göra: