2009-12-11, 11:43
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_dude82
Så brukade jag också tänka men det blir lite för jobbigt, det verkade så förbannat onödigt med invandringen enligt den logiken. Så nu tänker jag på invandringen snarare som ett fortsättningskrig efter att Europas försvarare förlorade kriget mot den internationella judendomen. Det vi ser idag är helt enkelt judarnas biologiska krigsföring mot de vita folken. En ofrånkomlig följd av att den goda sidan förlorade andra världskriget. Det som händer nu hade, med krigets utfall givet, i princip inte gått att förhindra. Det är bara att bita ihop. Vi är låsta i ett krig med juden, och det kommer bli värre innan det blir bättre. Det är bara att hoppas att ifall vita lyckas säkra situationen så kan vi, i våra efterlevandes medvetanden, för evig tid bränna in en varning för juden.

Givetvis har du rätt. Men glöm inte: utan medgivande och medlöpande av personer från vårt eget folk har inget annat folk, ej heller judarna, någon makt över oss som de inte måste vinna på slagfältet. Den inre fienden - förrädaren - är den värsta fienden, den som gör mest skada. Och utan imbeciller - de som idag applåderar "mångkulturen", eller håller sig likgiltiga till den - har varken juden eller förrädaren något material att arbeta med.

Så... här står vi, med klart definierade fiender... men inget slagfält att gå ut och kämpa på, förutom med röstsedeln i hand vart fjärde år (wow). Merparten av de dårar vi kallar vårt folk förstår inte, eller vill inte förstå, ty de är bekväma och skiter i vilket så länge de får sjunka ner i soffan och zappa lite.

Hur många västerlänningar är idag redo att göra det som krävs för att rädda situationen? Hur många västerlänningar är redo att göra mer än att bara - på sin höjd - lägga sin futtiga röst på något nationalistiskt parti?

Min gissning?

Inte många.

Och tro inget annat: vi har miljoner och miljoner icke-vita innanför Europas gränser. Vad tror folk krävs för att dessa ska kunna förmås återvända tillbaka till sina skitländer?

Och sen då? Om juden är kvar? Sen börjar allt på nytt igen.

Så jag undrar: hur många har dels kunskapen och dels förmågan att agera i enlighet med vad som måste ske för att reda upp det här? Finns det NÅGON som är positiv och tror att detta kommer att ske inom de närmsta 100 åren?
Citera
2009-12-11, 12:14
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Givetvis har du rätt. Men glöm inte: utan medgivande och medlöpande av personer från vårt eget folk har inget annat folk, ej heller judarna, någon makt över oss som de inte måste vinna på slagfältet. Den inre fienden - förrädaren - är den värsta fienden, den som gör mest skada. Och utan imbeciller - de som idag applåderar "mångkulturen", eller håller sig likgiltiga till den - har varken juden eller förrädaren något material att arbeta med.?

Jo fast på nationell skala verkar det inte som att den typen av mekanismer går att undvika. Det har ju hänt precis samma sak i vartenda vit land på vår jord. Våra företrädare har överallt förstått att det finns internationellt anseende och pengar att tjäna genom att gå emot den egna befolkningen, och sedan med stor iver agerat på det sättet. Det verkar som om våra politiska demokratiska system helt enkelt kraftigt premierar den typen av individer. Har man väl fått in judar i ett västland verkar det som att det inte går att undvika massinvandring, hbt, allmän idioti och dekadens, feminism, osv. Mindre judar - mindre problem. Det verkar finnas en klar korrelation. Finland har mycket mindre judar, mindre blattar och dekadens. Frankrike har många fler, mycket mer blattar och dekadens.

Det är bättre i öst, där de har mindre demokrati. Vitryssland har en diktator, de har ingen invandring. Putin är det mer välkända exemplet, även ifall han till viss del är ett oprövat kort. Han har slängt den störste av de judiska tjuvarna i sibiriskt fängelse. Ett stort problem tycker media. Dude tycker problemet är att inte de övriga judiska tjuvarna har fått göra Chadorkovsky sällskap. Mrn Putin har ju också han att förhålla sig till det internationella (judiska) samfundet.

Vad gäller imbecillerna så är det sådana vi är. Majoriteten av svenskar och alla vita är undersåtar till sin natur, ofta oförmögna till eget rationell tänkande. De måste få en världsbild presenterad för sig, sedan omfamnar det den och försvarar den. Hade du eller jag varit i Bonniers position hade alla svenskar varit nassar istället.

Citat:
Så... här står vi, med klart definierade fiender... men inget slagfält att gå ut och kämpa på, förutom med röstsedeln i hand vart fjärde år (wow). Merparten av de dårar vi kallar vårt folk förstår inte, eller vill inte förstå, ty de är bekväma och skiter i vilket så länge de får sjunka ner i soffan och zappa lite.

Hur många västerlänningar är idag redo att göra det som krävs för att rädda situationen? Hur många västerlänningar är redo att göra mer än att bara - på sin höjd - lägga sin futtiga röst på något nationalistiskt parti?

Min gissning?

Inte många.

Och tro inget annat: vi har miljoner och miljoner icke-vita innanför Europas gränser. Vad tror folk krävs för att dessa ska kunna förmås återvända tillbaka till sina skitländer?

Det suger. Jag vet. Men vad är alternativet. Lägga oss ner och dö? Det är bara att gilla läget och inse att det tar tid att vända skiten, ifall det nu alls går. Vi förlorade kriget som sagt. Vae Victis.

Citat:
Och sen då? Om juden är kvar? Sen börjar allt på nytt igen.

Så jag undrar: hur många har dels kunskapen och dels förmågan att agera i enlighet med vad som måste ske för att reda upp det här? Finns det NÅGON som är positiv och tror att detta kommer att ske inom de närmsta 100 åren

Jag har inga enkla svar. Jag träffade en sd-kille för ett tag sen som sa att många av de som ville ansluta sig till sd hade de ingen nytta av. Han menade att det var folk som antingen bara var förbannade eller behövde terapi. Jag förstår dem. Jag vill också att någon ska försäkra mig om att "detta löser vi, det är inga problem". Nu är det inte riktigt så. Men samtidigt, som jag brukar påpeka, så händer det nu äntligen saker. Ända sedan kriget har vita överallt enbart tappat. Positioner, territorier, kvinnor, resurser, pengar. Och nästan ingen har protesterat. Man kan tycka att vi tar små steg nu, att det går för långsamt, men jämfört med vad som hänt de senaste 40 åren sedan 68 så tar vi rejäla kliv nu. Det kan gå fort när det väl händer. 1923 satt Adolf Hitler i fängelse. 1933 var han rikskansler.

Vad gäller juden så undrar jag ändå ifall han inte gått för långt den här gången. Han försöker folkmörda bort varenda en av oss. Vad var skälen till alla gånger han blivit fördriven, ihjälslagen eller pogromad tidigare i historien? Hur stora hans brott än var då, och de säkert stora, så bleknar allt det mot vad han gjort och gör mot oss nu. Reaktionen kommer, ifall den alls blir av, att bli därefter.
Citera
2009-12-13, 12:11
Medlem
Fylleannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Gullspång i Skaraborgs län har "berikats" med ett lass hitsmugglade, svenskföraktande somaliska och centralasiatiska klankrigare som PK-eliten insisterar på är barn även om de inte sällan har skägg eller mustasch.
Det går livat till på boendet i alla fall, svennekvinnorna som kanske tidigare helt tårögt vurmat för "alla lakritstroll ska med!" har kastats rakt ut i den krassa, smutsiga verkligheten när man har med invaderande främmande etniciteter att göra:

http://www.sr.se/cgi-bin/skaraborg/nyheter/artikel.asp?artikel=3262015

Socialchef Eva Thimfors har nu löst problemet att personalen på Gullspångs boende för flyktingbarn utsätts för våld, hot och sexuella trakasserier.

http://www.vadsboidrott.se/et.JPG
http://www.sr.se/skaraborg/nyheter/artikel.asp?artikel=3303590

Citat:
– Nu vill vi försäkra oss om att vi har den kompetens som krävs om det nu kommer fler barn som är utåtagerande, säger Eva Thimfors.
Citera
2009-12-13, 13:42
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fylleanna
Socialchef Eva Thimfors har nu löst problemet att personalen på Gullspångs boende för flyktingbarn utsätts för våld, hot och sexuella trakasserier.

http://www.vadsboidrott.se/et.JPG
http://www.sr.se/skaraborg/nyheter/artikel.asp?artikel=3303590

Jag trodde det va 5 berikare som skulle få byta hem, ganska lustig historia. Flyktingarna trakasserar personalen och socialchefen löser det genom att ge personalen sparken för att dom inte är tillräckligt kompetenta. Ska dom istället anställa några som accepterar att bli trakasserade?
Citera
2009-12-13, 14:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
http://kbimg2.no.publicus.com/apps/pbcsi.dll/bilde?Avis=KB&Dato=20091202&Kategori=SIMRISHAMN&Lo penr=712029688&Ref=AR&Profile=1365&MaxW=1024&title =1

Han i mitten är

Gissa gärna innan ni tittar. Editera sedan in er reaktion.

Karln är minst 45 och av asiatiskt ursprung. Som en referens kan ni titta på den här bilden:

http://4.bp.blogspot.com/_iYWOwI4nTwg/RhkqZTPfjSI/AAAAAAAAAko/lVf2E2yoBC0/

Så ser ett par 16-åriga asiatiska pojkar ut.

Ganska enkelt att se skillnad tycker jag.
Citera
2009-12-13, 21:18
Medlem
3 313 utlandssamtal från boende för ensamkommande barn

Citat:
Kalmar kommun har tagit emot omkring 25 ensamkommande asylsökande sedan sommaren 2007. Thoralf Alfsson har begärt ut telefonfakturor från två boenden för ensamkommade barn. Det visar sig att kostnaderna för utlandssamtalen uppgår till runt 215 000 kronor som alltså bekostas av skattebetalarna. Syrien är populäraste adressen med 749 samtal följt av Irak som mottagit 528 samtal från asylsökande minderåriga i Kalmar.

http://frianyheter.wordpress.com/2009/12/13/3-313-utlandssamtal-pa-boende-for-ensamkommande-barn/
Citera
2009-12-14, 11:02
Medlem
http://thoralfalfsson.webblogg.se/2009/december/3313-samtal-till-utlandet.html#comment

Lysande grävarbete av Thoralf Alfsson! Ingen frisk, normalbegåvad svensk som får fakta på bordet kan förneka att flyktingkramandet när det gäller de skäggiga barnen har tagit perversa proportioner. Att ta fram fakta om vad som verkligen pågår här och , som Thoralf gör, kontrastera summorna som läggs ner på dessa "barn" med situationen för våra äldre som får nöja sig med ett halvt frukostägg på hemmet... så ska Sd-slipstenen dras!
Citera
2009-12-14, 15:22
Medlem
Doncos avatar
Jag frågar igen

Hur många av dessa ensamkommande barn är flickor/kvinnor?

Varför ifrågasätts inte det antalet för?

Är det lättare att åldersbestämma en kvinna?
Citera
2009-12-14, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donco

Jag har sett statistik tidigare i tråden. Jag tror att det rörde sig om 79 % män, men kan ha fel.
Citera
2009-12-14, 22:46
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newfaceinhell
http://thoralfalfsson.webblogg.se/2009/december/3313-samtal-till-utlandet.html#comment
Citat:
Jag ställer mig givetvis frågan om det inte finns några regler som helst för hur ringandet får gå till på dessa boenden.
Kan som vanligt bara tala för min kommun, men där finns det regler.

På "ungdomstelefonerna" går det bara ringa fast telefoni inom Sverige. Personaltelefon kan i undantagsfall få användas, men då är det personal som ska godkänna samtal.

Samtal till anhörig i annat land kan tillåtas vid max två tillfällen á 5 minuter i månaden. Den stora majoriteten har dock ingen att ringa (eller vågar inte), och utnyttjar således inte denna möjlighet.

All kontakt med kompisars mobiltelefoner får man förstås sköta på sin egen mobil med sina egna pengar.
Citera
2009-12-14, 22:49
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donco

Det brukar (som det står ovan) ligga kring 20%. Även en del av dessa är med stor sannolikhet äldre än vad de uppgett. 27 år är det äldsta jag känner till.

Vilket antal är det du tycker ska ifrågasättas?
Citera
2009-12-14, 22:53
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser Chief
Det brukar (som det står ovan) ligga kring 20%. Även en del av dessa är med stor sannolikhet äldre än vad de uppgett. 27 år är det äldsta jag känner till.

Vilket antal är det du tycker ska ifrågasättas?

Att antalet ensamkommande kvinnor är så litet gentemot männen.

Sedan undrar jag också om någon vet om det är lättare att åldersbestämma en kvinna med tanke på att dessa blir könsmogna tidigare än vad män blir.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in